  • 111. Data: 2018-12-11 23:38:01
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 23:31:46 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak działa i to jedyne kryterium w tej firmie, to można :-)

    Też nie bardzo rozumiem. Używam do drukowania faktur HP Laser Jet 1020 -
    ma chyba z 15 lat i drukuje co miesiąc ok 2000 stron A4 - ponieważ wszystko,
    co odpowiada za jakość druku jest "wbudowane" w toner, a toner kosztuje
    12 pln i wystarcza na ~5 tys stron - jakość druku jest dokładnie taka sama
    jak w momencie zakupu drukarki - jak przystało na laserówkę - bardzo dobra.
    Po co mam zmieniać na nową? Żeby się zepsuła po 10k stron? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 112. Data: 2018-12-12 09:01:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2018 10:52:44 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Budyniu,
    > boś zareklamował tego laptoka wprost idealnie. Że sprzedajesz jako
    > uszkodzony to i się nie dziw, że tylko nerd ;) jest zainteresowany
    > :D

    ogłaszam zamkniecie konkursu, jesli pete jestes nadal zainteresowany to sie do mnie
    privem odezwij budynpl . poland @ gmail . com (dodalem spacje bo inaczej adres nie
    przejdzie)
    mozesz tez wskazac jakis dom dziecka czy cuś takiego w twojej okolicy

    b.

  • 113. Data: 2018-12-12 18:47:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > jak w momencie zakupu drukarki - jak przystało na laserówkę - bardzo dobra.
    > Po co mam zmieniać na nową? Żeby się zepsuła po 10k stron?;)

    Jesteś niekonsekwentny Adam :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 114. Data: 2018-12-12 18:51:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 grudnia 2018 18:47:27 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Jesteś niekonsekwentny Adam :-P

    Skąd, tu nie ma żadnej nawet analogii do samochodu, czy laptopa. Drukarka
    to proste urządzenie, a wymieniając toner za 12 pln - wymieniam praktycznie
    całe urządzenie drukujące na nowe :) Jakby tak do samochodu wartego 100k
    dało się co rok kupić coś za 100 pln, włożyć i samochód stawałby się
    magicznie jak nowy - to też bym go trzymał przez długie lata :-) Niestety
    - samochód eksploatuje i niszczy się tak, że po 10-ciu latach próba
    doprowadzenia go do stanu "jak nowy" to byłby koszt wyższy od kupna
    nowego. A laptopy zwykle po 4-5 latach po prostu padają (pewnie dzięki
    naszej wspaniałej unii i cynie bezołowiowej ;) i nie opłaca ich się
    naprawiać, bo koszt naprawy / wymiany płyty to ponad połowa nowego sprzętu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 115. Data: 2019-01-08 20:18:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 12 grudnia 2018 09:01:28 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    przejdzie)
    > mozesz tez wskazac jakis dom dziecka czy cuś takiego w twojej okolicy

    pete był, kompa zabrał, kwotę za kompa wplacilem tu: https://dommocarzy.pl/
    bo dzis byli w dzienniku TVP :)

    b.

  • 116. Data: 2019-01-09 19:39:56
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > pete był, kompa zabrał, kwotę za kompa wplacilem tu:https://dommocarzy.pl/
    > bo dzis byli w dzienniku TVP:)

    A jakieś wspólne zdjęcie przy kieliszku? :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 117. Data: 2019-01-09 20:17:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 19:40:08 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > A jakieś wspólne zdjęcie przy kieliszku? :-P

    nie bylo kieliszka, bo sie nie mogl pozbierac jak zobaczyl moją kotłownie :P

    b.

  • 118. Data: 2019-01-15 22:09:32
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    W dniu 09.01.2019 o 20:17, Budyń pisze:

    > nie bylo kieliszka, bo sie nie mogl pozbierac jak zobaczyl moją kotłownie :P

    Jak już się tak przechwalasz to może zrobisz dzień otwarty i dasz
    pozwiedzać? Po tym jak zmarnowałem kasę u siebie lubię też pooglądać na
    co ludzie wyrzucili pieniądze zamiast po prostu wybudować basen jak
    rozrzutni tradycjonaliści;)
    --
    Pozdro!
    Sebastian

  • 119. Data: 2019-01-15 23:08:47
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 22:09:34 UTC+1 użytkownik Sebastian Rusek napisał:

> [...]
    > pozwiedzać? Po tym jak zmarnowałem kasę u siebie lubię też pooglądać na
    > co ludzie wyrzucili pieniądze zamiast po prostu wybudować basen jak

    zasadniczo to nic przeciwko nie mam - ale plan jest aby sie dzieci do konca lutego
    wprowadziły (oby!) a wtedy to juz moze byc gorzej, na razie ja rządzę :-)

    b.