  • 51. Data: 2015-11-14 21:41:06
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-14 21:28, Adam Sz. wrote:

    > Paryzanie juz teraz, dzisiaj zostali ograbieni z wolnosci. Na ulicach wojsko,
    > a mieszkancy siedza w domach i boja sie wyjsc z obawy o utrate zycia.
    > Jeszcze nie panstwo ale miasto - zostalo przejete przez "biednych imigrantow".
    Znaczy się to wojsko na ulicach Paryża to są ci biedni imigranci czy
    jak? :-D No bo jak zostało przejęte... :-D

  • 52. Data: 2015-11-14 21:44:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 21:41:09 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > Znaczy się to wojsko na ulicach Paryża to są ci biedni imigranci czy
    > jak? :-D No bo jak zostało przejęte... :-D

    Jezeli nie rozumiesz przekazu to nie ma sensu dalej tlumaczyc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2015-11-14 21:51:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-14 19:51, Budyń wrote:

    > nie dodałem - laickie (i bezideowe), tak dokladnie jak dalo sie
    > zorganizowac, panstwo masz wlasnie we francji - i jest kompletnie
    > bezbronne wobec jakichkolwiek agresywnych ideologii zarówno islamu,
    > jak i lewactwa.
    W pełni się zgadzam. Ataku bojówki babć z Rodziny Radia Maryja
    napierdalających zdrowaśkami (i parasolkami) żaden zbrojny oddział
    arabusów nie wytrzyma. :-D Bo w religii siła! Oczywiście tej słusznej. :-D

  • 54. Data: 2015-11-14 21:53:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-14 21:44, Adam Sz. wrote:

    > Jezeli nie rozumiesz przekazu to nie ma sensu dalej tlumaczyc :)
    > pozdr.
    Ależ wytłumacz, proszę. Bo przekaz brzmi ciekawie, ale może coś źle
    interpretuję. :-D

  • 55. Data: 2015-11-14 22:01:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 21:32:18 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    panstwo masz wlasnie we francji - i jest kompletnie bezbronne wobec jakichkolwiek
    agresywnych ideologii zarówno islamu, jak i lewactwa.

    > Bezreligijne, nie bezideowe. A nawet nie "bezreligijne", tylko religijnie
    > obojetne. Dlaczego uwazasz, ze *jedynym* sposobem zwalczania agresywnego
    > islamu jest przeciwstawienie mu innej religii? Bledem laickiej Francji bylo
    > to, ze w miejsce powstalem pustki nie zapoponowano niczego innego.

    Wez sie zdecyduj - najpierw piszesz ze nie jest bezideowe, a w nastepnym zdaniu ze
    nie wypelniono pustki po wycieciu idei. Tą pustke usiłuje wypelniac lewactwo z ich
    genderowymi bredniami.
    A islamowi nalezy przeciwstawic kulture opartą na korzeniach - i nie da sie ukryc ze
    chrzescijanskich. I tu nie chodzi zeby kazdy za chrzescijanina sie uwazał, tylko zeby
    tych korzeni bronił, dla swojego dobrze pojetego interesu.

    odpowiedzą marszami, petycjami i lajakmi na fejsbujku - jest spora szansa ze kilku
    terrorystów od tego umrze. Za śmiechu.

    > A czym ma odpowiedziec Francuz? Odpowiada panstwo, policja, zluzby.

    panstwo robi to co naród kaze - a naród wyzbył sie idei, zyciodajnego pomyslu na
    swiat i swoje w nim miejsce. Zatem dostaną go od arabow. Co teraz ma zrobic francja -
    wrócic do chrzescijanskich korzeni, tylko to moze ją uratowac. Szanse na to sa
    zerowe.

    > rozumiem, nie przeczytales na Onecie, co w tym momencie robia francuskie
    > tajne sluzby. No to sorry.

    onet to twoje zródło o swiecie? Akurat onet to sobie mozna całkowicie darowac.

    b.

  • 56. Data: 2015-11-14 22:02:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 21:53:38 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > Ależ wytłumacz, proszę. Bo przekaz brzmi ciekawie, ale może coś źle
    > interpretuję. :-D

    Co dla Ciebie jest "przejeciem panstwa"? Jezeli co tydzien beda wybuchac
    w losowych miejscach w calym kraju bomby i ludzie beda sie bali wyjsc rano
    do sklepu po bulki (tak jak dzisiaj Paryzanie), to jest to juz przejecie,
    czy nie? Jest ograniczenie wolnosci obywateli przez dzialania "biednych
    imigrantow". A jest ich wystarczajaco duzo (i bedzie coraz wiecej - bo
    ta cholota sie rozmnaza jak drozdze) zeby wysadzac sie tak do usranej
    smierci.

    Sa ewidentnie dowody, ze jeden z zamachowcow pochodzi z Syrii - Grecja
    potwierdza, ze byl uchodzca, ktory przyplynal do nich i pojechal dalej
    do Europy. Skoro tak, to trzeba zalozyc ze kazdy z nich moze byc
    terrorysta i wszystkich eksmitowac skad przybyli.

    Szczescie w calym tym nieszczesciu, ze stalo sie to teraz, a nie za kilka
    / nascie miesiecy, czy lat, bo nasz kraj jeszcze ma szanse uchowac sie
    przed nimi. Dzisiaj Macierewicza w TV zobaczylem i ku mojemu zdziwieniu
    chlop prawil calkiem madrze, a prawil, ze Polska nie powinna przyjac
    zadnych uchodzcow w obecnej sytuacji :-) To dobrze wrozy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 57. Data: 2015-11-14 22:37:02
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 14-11-15 o 22:01, Budyń pisze:

> [...]

    na to sa zerowe.

    > onet to twoje zródło o swiecie? Akurat onet to sobie mozna całkowicie darowac.

    Brawo Budyń !!!
    Szanse są .
    Zachodnie społeczeństwa, stłamszone,zdeptane przez żydokomunistyczne
    multikulti, komunę a'la Gramsci i politpoprawność (Angela
    Stasi-Merkel,Holland,Juncker,aryjczyk Schultz,Cohn-Bendit,Mogerini)
    zaczynają się budzić.
    Ja często rozmawiam z Niemcami. To co jest prezentowane w mediach
    niemieckojęzycznych (Suddeutsche Zeitung,Bild etc.) ma z Niemcami tyle
    samo wspólnego co żydowska gazeta dla Polaków z Polską.
    Kiedy to przebudzenie nadejdzie nie pomogą im ani prokuratury ani
    policja ani wojsko.
    Żydowski plan multikulti zniszczenia chrześcijańskiej Europy
    (Coudenhouve-Kalergi) skończy się dla nich strasznie.

    Onet to przedsięwzięcie szalenie wprost niemieckie (Springer-Szpringier)
    i niezwykle szwajcarskie (Ringier),a co za tym idzie ogromnie obiektywne
    i wiarygodne źródło wiedzy...:-)))).

    D.Ż.

  • 58. Data: 2015-11-14 22:38:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup

    >Przed terroryzmem służby nie zabezpieczą w 100%.

    No, przed rakiem tez nie.

  • 59. Data: 2015-11-14 22:39:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Paryzanie

    Acha.

  • 60. Data: 2015-11-14 22:39:57
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 14-11-15 o 22:02, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > chlop prawil calkiem madrze, a prawil, ze Polska nie powinna przyjac
    > zadnych uchodzcow w obecnej sytuacji :-) To dobrze wrozy.

    Powinna przyjąć.
    Jedną rodzinę Pochanke.
    Drugą Michnik.
    Dwie rodziny Lis i Lisica.
    Kolejną Żakowski.
    Reszta redakcji żydowskiej gadzinówki takoż
    (Wroński,Lizut,Stasiński,Wiśniewska,Kublik itd.)
    Na swój wyłaczny koszt i ryzyko.
    W razie co deportacja z Polski razem z podopiecznymi.
    Do wujka Sorosa.
    O ile dożyje.