  • 61. Data: 2015-11-14 22:41:05
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:b8047bfe-d303-45c1-bc00-e258ff55983f@go
    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 21:53:38 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    >Jezeli co tydzien beda wybuchac w
    > losowych miejscach w calym kraju bomby

    A to przejęli czy dopiero przejma?

  • 62. Data: 2015-11-14 22:42:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-14 22:01, Budyń wrote:
    [...]
    > A islamowi nalezy przeciwstawic kulture opartą na korzeniach - i nie
    > da sie ukryc ze chrzescijanskich.
    Ale dlaczego chrześcijańskich? Dlaczego opierać się na wierze w jakiegoś
    Żyda zamiast na kulcie słowiańskiego Trygława, Peruna czy Swaroga? :-D
    Przecież to są nasze prawdziwe korzenie, a nie narzucona ogniem i
    mieczem wiara w Żyda. :-D

  • 63. Data: 2015-11-14 22:45:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 22:40:07 UTC+1 użytkownik Dupek Żołędas napisał:

    > Powinna przyjąć.
    > Jedną rodzinę Pochanke.
    > Drugą Michnik.
    > Dwie rodziny Lis i Lisica.
    > Kolejną Żakowski.
    > Reszta redakcji żydowskiej gadzinówki takoż
    > (Wroński,Lizut,Stasiński,Wiśniewska,Kublik itd.)
    > Na swój wyłaczny koszt i ryzyko.
    > W razie co deportacja z Polski razem z podopiecznymi.
    > Do wujka Sorosa.
    > O ile dożyje.

    Dokladnie.. Krasko taki obronca byl uchodzcow, a dzisiaj pierwszy z Paryza
    nadaje jaka to sie tragedia "stanela" :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 64. Data: 2015-11-14 22:49:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Dzisiaj Macierewicza w TV zobaczylem i ku mojemu zdziwieniu
    >chlop prawil calkiem madrze

    No, to trochę uzupełnia w kwestii twoich możliwości intelektualnych. Ale
    tylko trochę.

    Przypomnę, nasz ty głuptasku, że nie kto inny a właśnie maciorewicz zdradził
    i rozmontował naszą agenturę na bliskim wschodzie.

    Teraz możesz się zacząć tradycyjnie wić.

  • 65. Data: 2015-11-14 22:52:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 22:41:14 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > A to przejęli czy dopiero przejma?

    Nie odpowiedziales na pytanie - wstydzisz sie patrzec w lustro, czy nie?

    Przypuszczam, ze sie nie wstydzisz, bo pokretna lewacka logika jeszcze
    probujesz jakos oddalic mysli, ze to afrykanskie scierwo wybilo wlasnie
    ponad 200 ludzi we Francji, choc sa juz na to potwierdzone dowody. I takich
    aktow terroru bedzie wiecej - wojna dopiero sie zaczyna. Wspomnisz moje
    slowa (zreszta juz wspominasz bo pisalem o tym parenascie tygodni wczesniej
    w watku dot. imigrantow).

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2015-11-14 22:53:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 22:42:17 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2015-11-14 22:01, Budyń wrote:
    > [...]
    > Ale dlaczego chrześcijańskich?

    bo ma byc skutecznie a pasuje gdyz kod kulturowy oparty na chrzescijanstwie dotyczy
    calej europy. Mozna sobie wybrac komunizm, wiare inków czy cokolwiek - ale jakie sa
    szanse ze to sie powszechnie przyjmie i bedziemy za to chcieli gdy trzeba umierac.
    Dokladnie żadne.

    b.

  • 67. Data: 2015-11-14 22:58:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nie

    Uff.

  • 68. Data: 2015-11-14 22:59:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 22:50:08 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Przypomnę, nasz ty głuptasku,

    NASZ!? :-) Chorujesz na jakies rozdwojenie jazni, schizofrenie?

    Ciebie tu juz wiekszosc chyba ma w KFie (wzglednie w dupie), wiec wypowiadaj sie
    prosze wylacznie w swoim imieniu.

    Swoja droga to jest chyba jakis mechanizm poprawy wlasnej samooceny,
    takie wypowiadanie sie w imieniu jakiejs wiekszej zbiorowosci? :-)

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2015-11-14 23:04:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >NASZ!? :-)

    Umm, przecież cię nie zawłaszczę nie będę taki - niech inni tez maja
    uciechę.

> [...]

    >Swoja droga to jest chyba jakis mechanizm poprawy wlasnej samooceny,
    >takie wypowiadanie sie w imieniu jakiejs wiekszej zbiorowosci? :-)

    Ładny zygzak :-) Jeszcze byś fikołka dołożył.

  • 70. Data: 2015-11-14 23:05:59
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Dlatego, że Europa to chrześcijaństwo.
    Nie "judeochrześcijaństwo" tylko chrześcijaństwo.
    Jak się nie podoba to wynieś się do Izraela lub prawdziwej ojczyzny
    wszystkich lewaków i degeneratów czyli związku zdradzieckiego obecnie
    dla niepoznaki nazywanego Rosja.
    A z Polski won !!!