  • 1. Data: 2010-04-14 20:15:50
    Temat: kostak granitowa z rozbiórki - o co chodzi?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Ostatnio patrze na pazzegro i duzo sie pojawilo duzej 17/20
    rozbiórkowej kostki granitowej.
    Na moje krzywe oko taka kostka to calkiem fajna sprawa ale jej taniosc
    i ostatnie pojawienie sie mnie dziwi.

    Jest sie czego bac czy po prostu taka kostka ma jedna strone okragla i
    lezac na boku bedzie widac polokragla fuge?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-04-15 06:28:30
    Temat: Re: kostak granitowa z rozbiórki - o co chodzi?
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    ptoki pisze:
> [...]
    >
    > Jest sie czego bac czy po prostu taka kostka ma jedna strone okragla i
    > lezac na boku bedzie widac polokragla fuge?

    :)
    Mnie tez sie ona podoba i strzele dziś fotke
    tarasu jaki z niej układam .
    Okrągłości da się wygubić
    Taniość w porównaniu do mniejszych jest względna
    bo mniej metrów z tony niej ułożysz.
    Duza podaż związana jest z remontami wylanych kiedys na niej asfaltów
    ktore teraz sa remontowane
    :)_
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 3. Data: 2010-04-15 22:53:07
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 15 Kwi, 08:28, Tadeusz Smal <s...@s...pl> wrote:
    > ptoki pisze:> Ostatnio patrze na pazzegro i duzo sie pojawilo duzej 17/20

    > :)
    > Mnie tez sie ona podoba i strzele dziś fotke
    > tarasu jaki z niej układam .
    > Okrągłości da się wygubić
    Pewnie tak ale bedzie dodatkowa robota. To mnie nie boli.

    > Taniość w porównaniu do mniejszych jest względna
    > bo mniej metrów z tony niej ułożysz.
    Ale za to masz gruba i solidna kostke. Przy liczeniu zl/m2
    rzeczywiscie wychodzi srednio ale gdy sie policzy rozmiar kostki i zl/
    m2 wychodzi calkiem ok. Do tego kostki sa dosyc dobrze dobrane wiec
    odpadu lub kombinowania przy kladzeniu nie bedzie duzo.
    No i mozna sie pokusic o polozenie gladka strona do gory wtedy mamy
    ladny gladki chodnik...

    > Duza podaż związana jest z remontami wylanych kiedys na niej asfaltów
    > ktore teraz sa remontowane
    > :)_

    Zrob fotke i podrzuc.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-04-19 08:00:14
    Od: cienias <c...@g...com>

    > Zrob fotke i podrzuc.

    http://ekupiec.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/201
    00417172.jpg

    http://ekupiec.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/201
    00417173.jpg\\\

    to moje fotki kostki rozbiórkowej. Wymiar średni 9/11

    Pozdrawiam
    Marcin

    --
    www.ekupiec.com.pl

  • 5. Data: 2010-04-19 18:58:26
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Kwi, 10:00, cienias <c...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > http://ekupiec.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/201
    00417173.jpg\\\

    > to moje fotki kostki rozbiórkowej. Wymiar średni 9/11

    Piekne :) Taki wlasnie chce caly podjazd i czesc sciezek zrobic.
    Bardzo zmudna to robota ? Sam robiles ? Ile czasu / m2 ? :) Co masz
    pomiedzy kostkami - taki ciemny piasek jakby? :)

    I jeszcze pytanie ogolne nt takiej kostki -> droge dojazdowa mam
    narazie koszmarna - jak popada to zamienia sie w plastyczna gline.
    Wiec jak zrobie podjazd z kostki, a drogi jeszcze moje kochane miasto
    mi nie fundnie - bede na kolach ta gline na taki podjazd wwozil. Jest
    to wielki problem, czy da sie to potem wyczyscic (karcherem?) ? Mam
    pewne obawy ze glinsko zostanie, a czyszczenie "fug" karcherem bedzie
    powodowalo wyplukiwanie rowniez piasku.. Tyle dobrze, ze caly podjazd
    jest ze sporym spadkiem a na jego koncu jest lasek, wiec glinsko mam
    gdzie "spuscic" :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-04-19 19:02:23
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

> [...]
    >
    > http://ekupiec.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/201
    00417173.jpg\\\

    > to moje fotki kostki rozbiórkowej. Wymiar średni 9/11

    Piekna! Sam robiles? Bardzo zmudna robota ? Ile srednio / m2 Ci
    zajmowalo? I co masz pomiedzy - taki ciemny piasek jakis ?

    Mam pytanie ogolne - jak z utrzymaniem czystosci takiego podjazdu z
    kostki - droge mam narazie koszmarna i poki miasto nie fundnie mi
    porzadnej, to bede wwozil za kazdym razem na kolach troche gliny. Czy
    da sie taki podjazd potem wyczyscic ? Karcherem? Wyplucze przeciez
    gline ale razem z "fuga" :( Szczescie ze mam caly ten podjazd ze
    spadem, a na jego koncu jest las wiec jest gdzie ta gline "spuscic" :)
    Jak sobie z tym radzicie ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-04-19 21:02:43
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    >
    > http://ekupiec.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/201
    00417173.jpg\\\

    > to moje fotki kostki rozbiórkowej. Wymiar średni 9/11

    Polozone ladnie ale na moje oko dosyc duze fugi masz. Tak chciales czy
    te kostki sa takie szerokie na dole?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 8. Data: 2010-04-20 07:27:25
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    > Polozone ladnie ale na moje oko dosyc duze fugi masz. Tak chciales czy
    > te kostki sa takie szerokie na dole?

    Różne wymiary tej kostki wymagały większej fugi. Teraz czekam aż
    porośnie mi mchem, w niektórych miejscach już bardzo ciekawie to
    wygląda.

    Marcin

    --
    www.ekupiec.com.pl

  • 9. Data: 2010-04-20 07:35:54
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

> [...]
    > gline ale razem z "fuga" :( Szczescie ze mam caly ten podjazd ze
    > spadem, a na jego koncu jest las wiec jest gdzie ta gline "spuscic" :)

    Układała mi firma w cenie zwykłej kostki choć później coś mówili że
    gorsza robota (przebieranie kostki plus jej płukanie bo była strasznie
    brudna). Na fugę dali piasek bazaltowy. Jeśli masz problem z
    czystością i chciałbyś podjazd myć karcherem to powinieneś zastosować
    fugę do kostki np. http://www.quick-mix.pl/CMS/of_galabau/zaprawa_do_sp
    oin.html

    Marcin

    --
    www.ekupiec.com.pl

  • 10. Data: 2010-04-20 14:49:25
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 20 Kwi, 09:27, Marcin <m...@e...com.pl> wrote:

    > Różne wymiary tej kostki wymagały większej fugi. Teraz czekam aż
    > porośnie mi mchem, w niektórych miejscach już bardzo ciekawie to
    > wygląda.

    Tak sadzilem jak przeczytalem pytanie Adama o czyszczenie. Widac ze
    fuga jest duzo nizej i tam jest szansa ze cos wyrosnie i wzmocni
    calosc korzeniami.