  • 1. Data: 2010-02-06 07:27:26
    Temat: montaż SAT-TV
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Zrezygnowałem z kablówki i wreszcei czas na SAT :)
    Pomóżcie znaleźć odpowiednio długie wiertło do przewiercenia się przez
    ścianę nośną w bloku o grubości ok. 45cm. Pozdr!

  • 2. Data: 2010-02-06 07:50:15
    Temat: Re: montaż SAT-TV
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Bez problemu kupisz w każdym z narzędziami 60 cm, 80 cm,
    fi 10, 12

  • 3. Data: 2010-02-06 09:09:27
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Adax <A...@o...pl> wrote:
    > Witam! Zrezygnowałem z kablówki i wreszcei czas na SAT :)
    > Pomóżcie znaleźć odpowiednio długie wiertło do przewiercenia się
    > przez
    > ścianę nośną w bloku o grubości ok. 45cm. Pozdr!

    Wiertło stosownej długości kupisz w każdymsklepie narzedziowym, a
    przy odrobinie szczęścia nawet w carrefourach i realach bywają.
    Oczywiście mówimy o wiertłach z SDS do młotowiertarki, bo o
    przewierceniu się przez żelbetową ścianę zwyczajną pierdziawką nie
    ma mowy.

    J.

  • 4. Data: 2010-02-06 16:41:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:

> [...]
    > Oczywiście mówimy o wiertłach z SDS do młotowiertarki, bo o
    > przewierceniu się przez żelbetową ścianę zwyczajną pierdziawką nie

    dokładnie trzeba nmieć do tego wiertła solidną wiertarkę. a i tak jest to
    sporo ciężkiej pracy.

  • 5. Data: 2010-02-07 20:28:58
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > dokładnie trzeba nmieć do tego wiertła solidną wiertarkę. a i tak jest to
    > sporo ciężkiej pracy.

    Dzięki!, nie powiedziałem, że ściana nośna z cegły. Kupiłem zwykłe za 20 zł
    i mała wiertarka z udarem, 10min.