  • 1. Data: 2009-03-13 21:58:58
    Temat: opryskiwanie brzoskwini
    Od: "Zofia Kosnik" <s...@o...pl>

    jak w temacie...kiedy i czym???

  • 2. Data: 2009-03-13 22:07:21
    Temat: Re: opryskiwanie brzoskwini
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > jak w temacie...kiedy i czym???

    Opryskać chcesz brzoskwinie przeciw kędzierzawości liści brzoskwini jak
    mniemam.
    Sylitem przed pękaniem pąków. Przy temperaturze powyżej 6 stopni C w dzień
    słoneczny.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 3. Data: 2009-03-15 22:47:30
    Od: "?" <n...@o...pl>

> [...]
    > mniemam.
    > Sylitem przed pękaniem pąków. Przy temperaturze powyżej 6 stopni C w dzień

    Oprysk powtórzyć po dwóch tygodniach, bezwzględnie.

  • 4. Data: 2009-03-16 19:22:15
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Oprysk powtórzyć po dwóch tygodniach, bezwzględnie.

    Możesz się nie wysilać i tak g... będzie.

    Ja się pytałem pryskałem kilka razy, wszystko jak trzeba i kolejny rok
    kędzierzawość na maxa.

    W tym roku nie mam już siły i daję spokój. I tak nie będzie owoców i tak.

    Pozdraiwam

    Jacek

  • 5. Data: 2009-03-17 21:04:01
    Od: "groman" <g...@o...eu>

    Nie poddawaj się .
    Oprysk jes bardzo skuteczny jak się go dobrze zrobi.

    Ważne sprawy
    - temperatura powietrza wyższa niż 6 C
    - preparat (Sylit , Carpene ) rozpuścić w ciepłej wodzie
    - zrobić duże stężenie mała torebka starcza zdaje się że na niecałe 2 litry
    wody ( przeczytać stężenie dla kędzierzawości brzoskwiń w ulotce)
    - powtórzyć zabieg 2 3 razy ponieważ pąki liściowe pękają nierównoczesnie
    - pierwszy zabieg już teraz następne powtarzać co 5 dni
    Jak tak zrobisz to sukces gwarantowany

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-03-17 21:22:20
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "groman" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > - powtórzyć zabieg 2 3 razy ponieważ pąki liściowe pękają nierównoczesnie
    > - pierwszy zabieg już teraz następne powtarzać co 5 dni

    Też bym tak chciał zrobić, dobrze i skutecznie, tylko skąd wziąć te +6
    stopni? Od dwóch tygodni nie przekracza 3-4 , przedtem była zima, a teraz ma
    się ochłodzić. Czyżby nas czekał następny zwariowany rok.

    Antoni Broniak

  • 7. Data: 2009-03-17 21:47:15
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gpp3p5$q47$1@nemesis.news.neostrada.pl groman
    <g...@o...eu> napisał(a):

    > Oprysk jes bardzo skuteczny jak się go dobrze zrobi.

    Hejka. To prawda. :-)

    > Ważne sprawy
    > - powtórzyć zabieg 2 3 razy ponieważ pąki liściowe pękają
    > nierównoczesnie
    > - pierwszy zabieg już teraz następne powtarzać co 5 dni

    A powyższe zalecenia, to skąd wziąłeś? Chyba nie z programu ochrony
    brzoskwini?
    Pozdrawiam dociekliwie Ja...cki

  • 8. Data: 2009-03-18 05:02:49
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    >    A powyższe zalecenia, to skąd wziąłeś? Chyba nie z programu ochrony
    > brzoskwini?

    Kapelusze bywają duże i przepastne.
    :-)

    Pozdrawiam pogodnie

  • 9. Data: 2009-03-18 11:00:02
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bordoska, bo nie ma miedzi.
    > To chyba wielosiarczek wapnia - wg Googli powstały przez gotowanie
    > wodorotlenku wapnia z siarką.
    >
    > Krzysztof

    To ciecz kalifornijska. Jest jeszcze jedna wielosiarczki barowe -
    mieszanina siarczku barowego i zmielonej na makę siarki.
    Czyżby renesans starych metod zwalczania chorób grzybowych?

  • 10. Data: 2009-03-18 14:10:00
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:49c2413f$0$17049$9a6e19ea@unlimited.newshosting
    .com...

    > Jak ktoś chce, może sobie pryskać a potem to jeść. Ale nie pisz, że
    > "powinno się".
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Nie byłbym taki kategoryczny - grzyb może być o niebo bardziej toksyczny.