  • 11. Data: 2009-03-18 18:59:44
    Temat: Re: opryskiwanie brzoskwini
    Od: "groman" <g...@o...eu>

    Wystarczy dokładnie przeczytać dołączoną ulotkę do preparatu.

    Nie tą ogólną która jest napisana na odwrocie torebki ale tą która jest
    dołączana (4-ro stronicowa wielkości torebki).
    jeżeli jej niema to poprosić sprzedawcę.

    I to wszystko

    Życze uwaznego czytania a później smacznych owoców.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-03-18 19:37:52
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gprgrt$8q0$1@nemesis.news.neostrada.pl groman
    <g...@o...eu> napisał(a):

    > Wystarczy dokładnie przeczytać dołączoną ulotkę do preparatu.

    Hejka. Którego preparatu?

    > Nie tą ogólną która jest napisana na odwrocie torebki ale tą która
    > jest dołączana (4-ro stronicowa wielkości torebki).
    > jeżeli jej niema to poprosić sprzedawcę.

    Nie wiem o jaką torebkę chodzi.
    Pozdrawiam ulotkowo Ja...cki
    PS Tnij posty i odpowiadaj pod spodem. :-)

  • 13. Data: 2009-03-18 19:50:42
    Od: "groman" <g...@o...eu>

    Zobacz link
    http://www.zielen24.pl/%C5%9Arodek-grzybob%C3%B3jczy
    -syllit-65-wp-5g-substral-p-607.html

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-03-18 20:18:35
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    groman wrote:
    > Zobacz link
    > http://www.zielen24.pl/%C5%9Arodek-grzybob%C3%B3jczy
    -syllit-65-wp-5g-substral-p-607.html

    A ja bym radził zobaczyć link:
    http://www.bip.minrol.gov.pl/FileRepozytory/FileRepo
    zytoryShowImage.aspx?item_id=7761
    gdzie czytamy:

    Działa szkodliwie przez drogi oddechowe i po połknięciu.
    Działa drażniąco na skórę.
    Ryzyko poważnego uszkodzenia oczu.
    Działa bardzo toksycznie na organizmy wodne, może powodować długo
    utrzymujące się niekorzystne zmiany w środowisku wodnym.
    Bardzo toksyczny dla pszczół w dawce powyżej 1,58 kg/ha.

    i powstrzymać się od stosowania tego świństwa.

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 15. Data: 2009-03-18 20:40:23
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gprjrf$ckg$1@nemesis.news.neostrada.pl groman
    <g...@o...eu> napisał(a):

    > Zobacz link

    http://www.zielen24.pl/%C5%9Arodek-grzybob%C3%B3jczy
    -syllit-65-wp-5g-substral-p-607.html

    Hejka. Chyba sam tego nie przeczytałeś? Lepiej zajrzyj na stronę
    ministerstwa rolnictwa do etykiety instrukcji Syllitu 65 WP i na drugi raz
    nie pisz bajek. :-(
    Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

  • 16. Data: 2009-03-18 20:46:58
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:49c15721$0$4961$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
    com
    Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

    > i powstrzymać się od stosowania tego świństwa.

    Hejka. Masz rację Michale bowiem w IOR-owskim wykazie środków ochrony
    roślin w rolnictwie ekologicznym nie jest wymieniony Syllit.
    Pozdrawiam aprobująco Ja...cki

  • 17. Data: 2009-03-18 21:03:59
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-03-18 21:46:58 +0100, "Dirko" <i...@g...com> said:

> [...]
    >>
    > Hejka. Masz rację Michale bowiem w IOR-owskim wykazie środków ochrony
    > roślin w rolnictwie ekologicznym nie jest wymieniony Syllit.

    W takim razie jaka skuteczna alternatywa?

    --
    DJ

  • 18. Data: 2009-03-18 21:20:47
    Od: "groman" <g...@o...eu>

    Jeżeli stosujesz jaką kolwiek chemię to musisz godzić się na okreslone
    konsekwencje.
    Zawsze trzeba być świadomym swoich czynów.
    Ja uwazam że owoc z własnej działki ten pryskany, jest bezpieczniejszy niz
    ten rzekomo nie pryskany z bazaru.
    Po drugie każdy srodek chemiczny stosowany zgodnie z regułami jest
    całkowicie bezpieczny dla ludzi.

  • 19. Data: 2009-03-18 21:27:44
    Od: "groman" <g...@o...eu>

    Podobno są gatunki brzoskwiń o których sie pisze że są tolerancyjne na
    kędzierzawość.
    Ja osobiście nie mam doswiadzczenia bo nie udało mi się takiej brzoskwini
    spotkac.
    Szukaj może będziesz miał więcej szczescia.

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-03-18 23:11:16
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gprp4d$jl2$1@nemesis.news.neostrada.pl groman
    <g...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > bezpieczniejszy niz ten rzekomo nie pryskany z bazaru.
    > Po drugie każdy srodek chemiczny stosowany zgodnie z regułami jest

    Hejka. Widzę, że nowy kolega ma zacięcie literackie i predyspozycje do
    gatunku zwanego science fiction. ;-)
    Pozdrawiam wysublimowanie Ja..cki
    PS Kolejny raz zwracam się, żebyś ciął posty na które odpowiadasz a Twoja
    odpowiedź, żeby znalazla się pod cytowanym postem.
    Nie widzisz, jak piszą inni?