  • 221. Data: 2021-05-23 10:01:26
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 May 2021 21:11:19 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Miały znaczenie propagandowe. Z resztą tak działa każda dyktatura,

    Ale z kontekstu wczesniejszej dyskusji wynika, że nie liczysz na
    propogandę obecnej władzy ale jednak na zmianę dzięki przyszłym
    wyborom. Optymistycznie zakładasz, że wybory mogą jeszcze coś zmienić
    w naszym Gilead, prawda?

    --
    Marek

  • 222. Data: 2021-05-23 10:34:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/05/2021 10:01, Marek wrote:
> [...]
    > propogandę  obecnej władzy ale jednak na zmianę dzięki przyszłym
    > wyborom. Optymistycznie zakładasz, że wybory mogą jeszcze coś zmienić w

    Jeszcze mogą. Jeszcze nie jest za późno.

  • 223. Data: 2021-05-23 10:35:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/05/2021 23:45, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jasne że mogłeś się urodzić w USA w latach sześćdziesiątych

    70. To znaczna różnica.

  • 224. Data: 2021-05-23 10:37:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/05/2021 23:31, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jeśli program dom do 70 metrow by się dało skutecznie wprowadzić w życie

    Nie da się. Populisci niegdy nie wprowadzają niczego w życie bo ich
    obietnice są bez pokrycia. Nie ważne, czy to lewica, czy prawica, czy
    hybryda.

    > wasze domy i mieszkania zdrożeją 100%.

    Do tego nie trzeba populistów.

  • 225. Data: 2021-05-23 16:36:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 maja 2021 o 10:38:05 UTC+2 heby napisał(a):
    > Nie da się. Populisci niegdy nie wprowadzają niczego w życie bo ich
    > obietnice są bez pokrycia. Nie ważne, czy to lewica, czy prawica, czy
    > hybryda.
    > Do tego nie trzeba populistów.
    500 wprowadzili. 13 i 14 emeryturę wprowadzili.podniesli kwotę wolną od podatku.
    Dogadali się z Koreańczykami i mamy chyba największa na świecie fabrykę akumulatorów
    litowych. Polskie porty na Bałtyku przeladowaly jeśli idzie o wartość towarów tyle że
    na drugim miejscu są. Z fotowoltaika zadziałało i szybko mocy przyrasta. Dzisiaj
    przyszedł SMS że mam za dwa dni kolejna wizytę u lekarza. Rurociąg do gazu ze złóż na
    północy robią.

  • 226. Data: 2021-05-23 19:00:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/05/2021 16:36, Zenek Kapelinder wrote:
    > 500 wprowadzili.

    To tylko przekładanie z kieszeni A do B.

    > 13 i 14 emeryturę wprowadzili.

    To tylko przekładanie z kieszeni A do B.

    Takie obietnice możesz sobie spełniać do woli, są tylko kreatywną
    księgowością, wymagającą wydania rozporządzenia i kilku potrafiących
    liczyć, na poziomie dodawania, pociotków. Tego na pęczki w polityce.

    Miała być załątwiona sprawa energetyki. Nie jest, niekompetentni
    politycy od kilku lat wybieraja miejsce na elektrownie jądrową. Wymaga
    to czegoś więcej niż wydania decyzji i konferencji, więc efekty jak widać.

    Miałą być załatwiona kwestia mieszkaniowa. Nie jest, zbudowali kilka
    klitek i staneło. Nic dziwnego, trzeba czegoś wicej niż pierdzenie w
    stołek i machania rękami na konwentach. Ba, nawet prezesina przyznał że
    nie wyszło. To znaczy że nie jest źle. Jest tragikomicznie.

    Miała być armia. Jest kilku gówniarzy latających po lesie z kijami i
    krzyczący tratatata. W zamian za niemanie helikopterów nie będziemy
    mieli dronów z Turcji. W razie wojny kupimy od nich pociski, oby to nie
    była wojna z Turcją lub ich sojusznikami.

    Miało być współrządzenie Europą i wstawanie z kolan. Obecnie wszyscy
    traktują PL jako trędowatych, z którymi nie warto gadać, trudno się z
    resztą dziwić skoro polityka zagraniczna polega głównie na szukaniu kto
    jeszcze może coś spieprzyć, a Łukaszenko to taki ciepły człowiek.

    Miały być pekaesy po wsiach, ale prezesina zapomniał że nie ma jeszcze
    autonomicznych, a za psie pieniądze nikt pracować nie będzie na
    nierentownych trasach.

    Itd.

    Jeśli chodzi o obietnice księgowe: sprawa prosta, one nie wymagają śladu
    kompetencji, więc w sam raz dla polityków. Jeśli chodzi o faktycznie
    istotne rzeczy: łopanie, spieprzyli wszystko co im wpadło w łapy! PO
    też. Lewica też. To choroba narodu, nie partii. Ten kraj nie jest już
    zdolny do osiągnięcia czegokolwiek. To tylko troche lasu, jezior i dużo
    muzeów. Te muzea w planach ślicznie określają nasz obecny kierunek rozwoju.

    >podniesli kwotę wolną od podatku.

    Co jest bez znaczenia. To też przekładanie z kieszeni A do B, tylko
    troche okrężne.

    Pieniądze w skali kraju biorą się z nowoczesnych technologii, a nie z
    manipulowania przy populistycznych cyferkach. Niewątpliwie będziemy
    bodwać muzea w nowoczesnej technologii.

    > Dogadali się z Koreańczykami i mamy chyba największa na świecie fabrykę
    akumulatorów litowych.

    To wielkie osiągnięcie. A mamy inzynierów którzy wiedzą jak sa
    produkowane i postawią *swoją*? Czy dalej musimy się posiłkowac myślą
    techniczną zza granicy, bo u nas stawia się głównie kościoły, a nie
    uczelnie techniczne?

    Bo wychodzi że w tym całym bieznesie dalismy im głównie troche
    powierzchni płaskiej i duże ulgi podatkowe. Osiągniecie na miarę
    Skłodowskiej.

    > Polskie porty na Bałtyku przeladowaly

    I ta kałuża ma jaki, przypomnij, udziała w morskim i oceanicznym
    tansporcie światowym?

    > jeśli idzie o wartość towarów tyle że na drugim miejscu są.

    Zaraz po Chinach?

    > Z fotowoltaika zadziałało i szybko mocy przyrasta.

    Ale drutów nie przyrasta. Więc za chwile będą bidolić że za dużo. Już
    bidolą. Ogarnienie energetywki wymaga czegoś więcej niż burmistrzów, z
    zadupia, na stanowiskach prezesów.

    > Dzisiaj przyszedł SMS że mam za dwa dni kolejna wizytę u lekarza.

    Osiągalne w latach 90. Dopiero teraz to ogarneli? Serio, nie ma tam
    kogokolwiek kto, choć za szybą, komputer widział i wie co można?

    Innowacja, psia mać, 30 lat po fakcie.

    > Rurociąg do gazu ze złóż na północy robią.

    I kopią w piasku przesmyk dla kajaków pełnomorskich!

  • 227. Data: 2021-05-23 23:15:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 maja 2021 o 19:00:51 UTC+2 heby napisał(a):

> [...]
    >
    > Innowacja, psia mać, 30 lat po fakcie.
    > I kopią w piasku przesmyk dla kajaków pełnomorskich!
    Nie zabraniają takim jak ty wyjechać i osiedlić się w jakimś wspaniałym kraju
    rządzonym przez tamtejszych konfederatów.
    Jedz, czekają na ciebie. W drodze możesz sobie pośpiewać
    https://youtu.be/P3kq7GSNlWk

  • 228. Data: 2021-05-24 00:03:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/05/2021 23:15, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie zabraniają takim jak ty wyjechać

    A jednak nie wyjechałem. I wiedz, że w moim przypadku możliwości i
    powodów jest multum. Być może to niepojęte, ale lubie ten kraj.
    Bolszewików przetrzymam.

  • 229. Data: 2021-05-24 00:05:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

  • 230. Data: 2021-05-24 01:31:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 00:08:43 UTC+2 heby napisał(a):
    > A jednak nie wyjechałem. I wiedz, że w moim przypadku możliwości i
    > powodów jest multum. Być może to niepojęte, ale lubie ten kraj.
    > Bolszewików przetrzymam.
    Czyli świadomie żyjesz w kraju , który na dodatek lubisz, w którym stanowienie prawa
    oparte jest na wybieranych w jawnych i powszechnych wyborach przedstawicielach
    wyborców. Zgodnie z zasadami jakie kiedyś ustalili ci co wygrali mogą powołać rząd
    który w imieniu ich, czyli wyborców, wprowadza uchwalane prawo w życie i zarządza
    państwem. Prawo jest uchwalane wiekszoscia głosów a jego wartość oceniaja jeszcze
    senat i prezydent. I nagle okazuje się że masz pretensje do tych co wybory wygrali a
    nie do tych którzy według ciebie powinni stanowić prawo i rządzić ale wybory
    przegrali. Bardzo dawno temu w czasach komuny w dzienniku telewizyjnym pokazali
    zakończenie sezonu wyścigów samochodowych, ktos tam wygrał ale polski dziennikarz nie
    mógł się do niego dostać. To poszedł do tego co zajął drugie miejsce żeby mu
    pogratulować i zadać kilka pytań. Zaczął od tego że zajął zaszczytne drugie miejsce.
    I ten drugi przerwał mu i tak powiedział. Tłumaczenie z polskiego na nasze. Co pan
    pierdoli. Jeśli zająłem drugie miejsce to znaczy że przegrałem. Wygrywa tylko ten co
    zajął pierwsze miejsce. PiS uczciwie wygrał wybory parlamentarne dwa razy pod rząd.
    Wygra i trzeci raz, a może i czwarty. Jeśli tego nie akceptujesz to musisz wyjechać
    bo inaczej będziesz się tutaj męczył. J