  • 131. Data: 2018-05-25 08:30:33
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 23:22:15 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Ale jak pierdolil sie? Robie dokładnie to samo co Ty tylko zamiast start
    > ustawiam timer ;)

    Idzie mie o to że Ty robisz jedną a ja minimum 2 a z reguły 3 :>

    L.

  • 132. Data: 2018-05-25 08:59:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 May 2018 00:09:17 +0200, Pete

    > Użytkownicy G12 dzielą się na tych, którzy dostosowali życie do taryf
    > nocnych i tych, których to dopiero czeka ;)

    Użytkownicy dzielą się na tych co przeszli na G12W i tych co dopiero
    przejdą (jak się w końcu liczyć naumiooo).

    Poza tym nie wszyscy srają kasą, nie wszyscy też lubią ciężko zarobioną
    kasę wyrzucać w błoto, skoro praktycznie tym samym nakładem (no bo co to za
    problem 5 sek. poświęcić na włączenie timera, czy jednorazowe
    zaprogramowanie grzania wody w 2T) ma się zysk.

    Mnie się w tygodniu nie chce z praniem babrać, wolę w weekend zapuścić, ew.
    w nocy. U mnie pranie z suszeniem to 5kWh, załóżmy 4 prania w tygodniu w
    G12 za 0,35zł to 336zł/rok. W G11 za 0,57zł to 547zł/rok. 200zł różnicy
    rocznie to mało za wciśnięcie pięciu przycisków?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 133. Data: 2018-05-25 09:05:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-25 o 08:59, Myjk pisze:
> [...]
    > G12 za 0,35zł to 336zł/rok. W G11 za 0,57zł to 547zł/rok. 200zł różnicy
    > rocznie to mało za wciśnięcie pięciu przycisków?

    Sam mam G12 ale na rozwieszanie prania o 7 rano za 1zł oszczędności??? :D

    --
    Pete

  • 134. Data: 2018-05-25 09:42:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 maja 2018 09:05:52 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Sam mam G12 ale na rozwieszanie prania o 7 rano za 1zł oszczędności??? :D

    Rano i tak nie jestem w stanie nic innego zrobić bo dochodzę do siebie
    dopiero gdzieś koło 10-11, a popołudniu/wieczorem kiedy jestem w szczycie
    aktywności - rozwieszanie prania to zwykła strata czasu :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 135. Data: 2018-05-25 10:33:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-25 o 09:42, Adam Sz. pisze:

    > Rano i tak nie jestem w stanie nic innego zrobić bo dochodzę do siebie
    > dopiero gdzieś koło 10-11,

    Rozumiem,
    a o 13 nie jesteś w stanie robić nic innego niż gotowanie i pieczenie w
    piekarniku :P

    --
    Pete

  • 136. Data: 2018-05-25 10:39:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 May 2018 12:39:00 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Mamy osobno pralke i suszare, używki po Niemcu stąd taki podział.
    > Może kiedyś jak będzie kasa to się kupi coś nowego w kombajnie ;)

    Ale ja nie sugeruję zamieniać pralki i suszarki na pralkosuszarkę, tylko
    dołożenie pralkosuszarki do kombajnu z suszarką. Po prostu czasem wygodnie
    jest wrzucić pranie z jednoczesnym suszeniem niż czekać na skończenie
    prania i pakowanie do suszarki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 137. Data: 2018-05-25 10:41:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 May 2018 09:05:49 +0200, Pete

    > Sam mam G12

    Czyli nie G12W.

    > ale na rozwieszanie prania o 7 rano za 1zł oszczędności??? :D

    Jakie rozwieszanie, jak wychodzi z pralki już suche. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 138. Data: 2018-05-25 11:43:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 maja 2018 10:33:37 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Rozumiem,
    > a o 13 nie jesteś w stanie robić nic innego niż gotowanie i pieczenie w
    > piekarniku :P

    Nie, nie jestem niewolnikiem II taryfy jeżeli o to pytasz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 139. Data: 2018-05-25 12:01:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-25 o 10:41, Myjk pisze:
    > Fri, 25 May 2018 09:05:49 +0200, Pete

    > Czyli nie G12W.
    A to ma znaczenie?
    de facto mam G12W

    > Jakie rozwieszanie, jak wychodzi z pralki już suche. :P

    ty może tak, Adam nie:

    --
    Pete

  • 140. Data: 2018-05-25 12:07:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 maja 2018 12:02:00 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > ty może tak, Adam nie:

    Suszarka gniecie i znacznie szybciej niszczy ubrania.
    Ostatnio pralkę wymieniałem i rozmawiałem z dwoma użytkownikami co wybrać
    (nie wiedziałem co wybrać - czy pralko-suszarkę czy kupić osobno) - i oboje
    mi odradzili, sami używają ale jak się popsuje - suszarki nie chcą.

    No to kupiłem zwykłą pralkę z boscha.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.