  • 141. Data: 2018-05-25 12:23:12
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 May 2018 12:01:59 +0200, Pete

    > A to ma znaczenie?
    > de facto mam G12W

    No ma, bo w weekend nie trzeba w nocy prać, można w dzień.

    > ty może tak,

    No ja tak, bo zdecydowanie mniej wymiędlone jest pranie po suszarce niż jak
    się po samym odwirowaniu rozwiesza, pomijając naturalnie że nie trzeba
    dodatkowego czasu poświęcać na upierdliwe rozwieszanie i ponowne zbieranie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 142. Data: 2018-05-25 12:40:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-25 o 12:23, Myjk pisze:
    > Fri, 25 May 2018 12:01:59 +0200, Pete

    > No ma, bo w weekend nie trzeba w nocy prać, można w dzień.

    G12 ma przecież tanią 13-15

    --
    Pete

  • 143. Data: 2018-05-25 12:47:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 May 2018 12:40:48 +0200, Pete

    > G12 ma przecież tanią 13-15

    Kiedy większości nie ma w domu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 144. Data: 2018-05-25 12:52:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-25 o 12:47, Myjk pisze:
    > Fri, 25 May 2018 12:40:48 +0200, Pete

    > Kiedy większości nie ma w domu.

    w weekendy?

    --
    Pete

  • 145. Data: 2018-05-25 13:41:00
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Napisze krótko - weź nie pierdol

  • 146. Data: 2018-05-25 21:54:13
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.05.2018 22:30, Myjk wrote:

    > Zatem jest Outlander PHEV. Właśnie dzisiaj zamówiłem v-box, który blokuje
    > startowanie ICE (celem grzania kabiny), i odblokowuje "żelazną rezerwę"
    > akumulatorową dzięki czemu będzie dostępne całe 12kWh akumulatorów (w
    > standardzie jest dostępne tylko 8kWh a resztę trzyma jako rezerwę na
    > wspomaganie przy ruszaniu, offroad czy inne podjazdy pod górkę).

    Oby się nie okazało, że nadmierne rozładowanie zniszczy akumulatory

  • 147. Data: 2018-05-26 12:29:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 21:54, KIKI pisze:

    > Oby się nie okazało, że nadmierne rozładowanie zniszczy akumulatory

    Pewnie że niszczy, optymalne jest od 25% do 85% ładowania ze względu na
    cykle i pojemność dysponowaną, na elektrodzie jest fajny tekst do poczytania
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3461853.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 148. Data: 2018-05-27 11:10:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 May 2018 21:54:13 +0200, KIKI

    > Oby się nie okazało, że nadmierne rozładowanie zniszczy akumulatory

    Testuję tego boxa i nie odblokowuje całej pojemności. Daje więcej
    maksymalnie o 10%. Do tego przeraźliwie zamula samochód. Jedyny zysk z
    niego taki, że faktycznie można dusić pedał a spalinowiec się nie uruchomi.
    No i ma czujnik temperatury który blokuje uruchamianie spalinowca przy
    niskich temperaturach więc też się grzeje i jedzie na prądzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 149. Data: 2018-05-28 02:35:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pranie 40 stopni z wieksza iloscia wody. Pralka wyciagnela 0,45 kWh.

  • 150. Data: 2018-05-29 07:39:21
    Temat: Re: licznik ENERGA
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 23 maja 2018 19:02:00 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
    > na plus jest jednak to, że zakładają liczniki z bilansowaniem bez
    > mrugnięcia okiem, zobaczymy

    Jak tam ogarnęli temat? Bo tu dzisiaj czytam że Energa coś nie wyrabia...

    http://gramwzielone.pl/energia-sloneczna/31213/energ
    a-ma-problem-z-przylaczaniem-mikroinstalacji-brakuje
    -licznikow

    L.