  • 191. Data: 2018-10-21 00:16:41
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 października 2018 23:59:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Oczami wyobrazni widze jak jesz codziennie swieze dewolaje i strogonowy. Poza tym
    teraz sie odchudzam i mi codziennie przywoza w pudelkach zarcie na caly dzien. I jak
    mialbym to inaczej niz mikrofalowce grzac.

    Np. w piekarniku? Na patelni? Na parze? Jakkolwiek, byle nie w mikroweli.
    Żarcie z mikroweli jest paskudne :)

    --
    Adam Sz.

  • 192. Data: 2018-10-21 00:32:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kazdy moze miec swoie zdanie, nawet jak jest bledne jak Twoje. Niby dlaczego mialo by
    byc gorsze z mikrofali a lepsze z patelni? To wlasnie z mikrofali ze wzgledu na
    mechanizm grzania jest lepsze.

  • 193. Data: 2018-10-21 12:52:49
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 20.10.2018 o 22:34, Janusz pisze:
    > To nie o zwrot chodzi, mikrofalą szybciej zagrzejesz i nie przypalisz
    > jak na patelni na gazie.

    A indukcja już jest porównywalna?

    > Ale nie wszytko tak grzeję.

    Na moje oko, większość osób nie rozumie na jakiej zasadzie działa
    mikrofala i ma o niej złe zdanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 194. Data: 2018-10-21 12:59:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 21.10.2018 o 00:16, Adam Sz. pisze:
    > Np. w piekarniku? Na patelni? Na parze? Jakkolwiek, byle nie w mikroweli.
    > Żarcie z mikroweli jest paskudne:)

    Na zasadzie ryzyka (wyjdzie/nie wyjdzie) generalnie się zgadzam. Ale z
    powodu ogólnej umiejętności obsługi mikrofali, a nie tego że nie da się
    zagrzać poprawnie obiadu. Pewnie doświadczenia masz takie Adam, że
    wkładasz, ustawiasz czas, włączasz (domyślnie wtedy na pełną moc) -> to
    i odczucia smakowe są jakie są.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 195. Data: 2018-10-21 14:15:06
    Od: l...@g...com

    Zenek, jak się odchudzasz to polecam dietę warzywno owocową dr Dąbrowskiej, co tam
    będziesz pudełka wpierdzielał.

  • 196. Data: 2018-10-21 14:55:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moja dziala. Niecaly miesiac i 5 kilo mniej. Na dodatek odkad mi robia jedzenie
    glodny nie bylem. Jeszcze dyche zjade i przechodze na swoje jedzenie. Przy
    odchudzaniu wazne jest zeby z hurtu przejsc na detal a nie jakies cudowne diety.
    Robia mi 1700 kcal i jest ok. Nic nie bede zmienial.

  • 197. Data: 2018-10-21 17:13:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > A indukcja już jest porównywalna?
    Nie mam, ale indukcja grzeje garnek a nie potrawę więc przegrzać
    teoretycznie możesz
    bo praktycznie ma zabezpieczenia przed zbyt wysoką temp.

    > Na moje oko, większość osób nie rozumie na jakiej zasadzie działa
    > mikrofala i ma o niej złe zdanie.
    Ale to do mnie czy tak ogólnie :)
    bo ja akurat wiem czym się różni indukcja od mikrofali.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 198. Data: 2018-10-21 17:13:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 21.10.2018 o 14:15, l...@g...com pisze:
    > Zenek, jak się odchudzasz to polecam dietę warzywno owocową dr Dąbrowskiej, co tam
    będziesz pudełka wpierdzielał.

    Ja tam trzymam linię ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 199. Data: 2018-10-21 17:15:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 21.10.2018 o 17:13, Janusz pisze:
    > Ale to do mnie czy tak ogólnie :)
    > bo ja akurat wiem czym się różni indukcja od mikrofali.

    Że ogólnie jest mało zrozumiała.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 200. Data: 2018-10-21 20:38:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 października 2018 12:59:37 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

> [...]
    > zagrzać poprawnie obiadu. Pewnie doświadczenia masz takie Adam, że
    > wkładasz, ustawiasz czas, włączasz (domyślnie wtedy na pełną moc) -> to

    Nie - na pełnej mocy grzeję tylko płyny. Wszystko inne jak mam podgrzać
    to max 600W. Np. kawałek pizzy podgrzany na pełnej mocy jest gorący i
    miękki przez 3 minuty, a potem zamienia się w kamień ;)

    Ale tak czy siak nawet przy poprawnym podgrzewaniu - jedzenie z mikroweli
    zawsze jest smakowo gorsze niż podgrzane w inny sposób.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.