  • 201. Data: 2018-10-21 21:00:02
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak lubisz czarne od spodu to sie nie dziwie ze wolisz patelnie od kuchenki
    mikrofalowej.

  • 202. Data: 2018-10-21 22:37:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 października 2018 21:00:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak lubisz czarne od spodu to sie nie dziwie ze wolisz patelnie od kuchenki
    mikrofalowej.

    Skoro nie potrafisz dobrze niczego na patelni upiec i wszystko palisz to
    nie dziwie się, że wybierasz mikrowele :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 203. Data: 2018-10-21 22:41:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-10-20 o 19:51, Kris pisze:
> [...]
    w drogiej taryfie bo nie będe odgrzewanego obiadu jadał tylko dlatego żeby piekarnik
    o 13tej włączać.
    > Nie uznajemy żarcia odgrzewanego w mikrofali,- ochydne jest.

    Jak kupiłeś najtańsze gówno to i jest ohydne, bo na brzegach potrawa się
    przegrzewa i pali, a w środku zimna.

    Zainwestuj tak jak ja w porządny sprzęt Whirpoola z funkcją "szósty
    zmysł". Obojętnie czy wyciągniesz z lodówki, czy z zamrażalnika czy też
    coś co stało w temperaturze pokojowej, wkładasz do mikrofali, wybierasz
    funkcję odgrzewania, wciskasz przycisk START, a mikrofala sama dobiera
    moc mikrofal oraz czas podgrzewania, aby wyjąć potrawę idealną do
    spożycia, ani za gorącą, ani za zimną. Nie ma lepszych ziemniaków i
    warzyw jak gotowanych w tej mikrofali na parze. Nie trzeba już żadnego
    tłuszczu, ani soli, a warzywa są po prostu przepyszne. Nigdy wżyciu nie
    uzyskasz tak dobrych i tak zdrowych jak właśnie z takiej mikrofali
    gotując na parze.
    Mikrofala ta ponadto gotuje, smaży, piecze, grilluje. Posiada mikrofale,
    grill, termoobieg, talerz crisp do smażenia i przypiekania, wiele
    gotowych przepisów.
    Ostatnim przebojem u mnie w domu jest ciasto pieczone w kilka minut w
    mikrofali.

    Obejrzyj sobie co potrafią takie mikrofalówki, a jak kupisz to
    piekarnik, patelnia oraz gotowanie warzyw w wodzie, którą później
    wylewasz do kanalizacji (zwłaszcza ziemniaki) odejdą do lamusa.
    https://video.whirlpool.eu/vod/video/WHP_SUPREME_POL
    ISH.webm

  • 204. Data: 2018-10-21 22:51:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-10-21 o 20:38, Adam Sz. pisze:

    > Nie - na pełnej mocy grzeję tylko płyny. Wszystko inne jak mam podgrzać
    > to max 600W. Np. kawałek pizzy podgrzany na pełnej mocy jest gorący i
    > miękki przez 3 minuty, a potem zamienia się w kamień ;)
    >
    > Ale tak czy siak nawet przy poprawnym podgrzewaniu - jedzenie z mikroweli
    > zawsze jest smakowo gorsze niż podgrzane w inny sposób.
    > pozdr.

    Bzdury piszesz. Żarcie z mikrofali jest ohydne tylko wtedy, kiedy się ma
    chujową mikrofalę i brak wiedzy jak przygotowywać potrawy w mikrofali i
    jak ją użytkować.

    Dla takich ludzi firma Whirlpool produkuje mikrofalówki w których można
    gotować, piec, grillować, odgrzewać, rozmrażać, gotować i gotować na
    parze, a mikrofalówka sama dobiera parametry.

  • 205. Data: 2018-10-21 23:04:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 października 2018 22:52:25 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > gotować, piec, grillować, odgrzewać, rozmrażać, gotować i gotować na
    > parze, a mikrofalówka sama dobiera parametry.

    Haha, ale ja pisze o mikrofali, a nie o urządzeniu wielofunkcyjnym, które
    mikrofal używa tylko jako jednej z funkcji :D

    A mikrofalę mam z Boscha za prawie 2k pln więc raczej nie najgorszą :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 206. Data: 2018-10-21 23:33:23
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 21 Oct 2018 13:37:43 -0700, Adam Sz. wrote:
    > Skoro nie potrafisz dobrze niczego na patelni upiec i wszystko palisz to
    > nie dziwie się, że wybierasz mikrowele :D pozdr.

    Z patelnią jest ten problem że trzeba pilnować. A w pewnym wieku głowa
    przestaje nadążać za takimi sprawami i obiad spalony. W tym kontekście
    mikrofala jest zdecydowanie lepsza. Nie ma co się nabijać z Zenka - i nas
    to kiedyś może czekać.

    Mateusz

  • 207. Data: 2018-10-22 06:48:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-10-21 o 23:04, Adam Sz. pisze:

    > Haha, ale ja pisze o mikrofali, a nie o urządzeniu wielofunkcyjnym, które
    > mikrofal używa tylko jako jednej z funkcji :D

    Ale mikrofale są w niej podstawą. Używa się ich przy większości sposobów
    obróbki.
    Rozmrażanie, odgrzewanie, gotowanie, pieczenie. Nawet przy grillowaniu
    czy pieczeniu z termoobiegiem.

    > A mikrofalę mam z Boscha za prawie 2k pln więc raczej nie najgorszą :D
    > pozdr.

    O możliwościach i umiejętnościach wykorzystania nie świadczy cena.

    Skoro twierdzisz, że jedzenie z mikrofali jest zawsze gorsze to albo nie
    umiesz się obsługiwać tą mikrofalówką, albo masz ch..... mikrofalówkę.

    Z reguły jedzenie odgrzewane zawsze jest mniej smaczne niż świeżo
    ugotowane i to niezależnie od sposobu odgrzewania. Fakt, że gotowane
    ziemniaki, odgrzewane w mikrofali są ohydne i lepiej jest je odgrzać na
    patelni z dodatkiem tłuszczu, ale tu znów się kłania wiedza o
    mikrofalówce. Większość osób wrzuca te ziemniaki na talerz i sru do
    mikrofali ustawionej na największą moc. A wystarczy tylko delikatnie
    spryskać ziemniaki tłuszczem, ułożyć na talerzu "crisp", wsadzić do
    mikrofalówki. Wyjmujemy ziemniaki smaczne z lekko chrupiącą skórką, ale
    z kilkakrotnie mniejszą ilością tłuszczu oraz kilkadziesiąt mniejszą
    zawartością toksyn, które powstają podczas smażenia na patelni.

    Tutaj oczywiście robotę robią mikrofale, ale talerz "crisp" ma taką
    właściwość, że się rozgrzewa i smaży od spodu, podobnie jak patelnia.

  • 208. Data: 2018-10-22 08:42:58
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > to max 600W. Np. kawałek pizzy podgrzany na pełnej mocy jest gorący i
    > miękki przez 3 minuty, a potem zamienia się w kamień ;)

    To razem z pizzą włóż szklankę z odrobiną wody.Będzie lepiej.

    > Ale tak czy siak nawet przy poprawnym podgrzewaniu - jedzenie z mikroweli
    > zawsze jest smakowo gorsze niż podgrzane w inny sposób.

    Bo generalnie , ta kuchenka nie jest po to, żeby jedzenie było lepsze niż świeże.Ono
    ma być szybko rozmrożone lub podgrzane w całej masie.A to najlepiej się robi właśnie
    w mikrofali.

  • 209. Data: 2018-10-22 12:13:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-22 o 08:42, abomito pisze:

    > Bo generalnie , ta kuchenka nie jest po to, żeby jedzenie było lepsze niż
    świeże.Ono ma być szybko rozmrożone lub podgrzane w całej masie.A to najlepiej się
    robi właśnie w mikrofali.

    Amen :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 210. Data: 2018-10-22 12:32:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:13:04 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    świeże.Ono ma być szybko rozmrożone lub podgrzane w całej masie.A to najlepiej się
    robi właśnie w mikrofali.

    > Amen :)
    Jak ktoś musi jadac odgrzewane to raczej jest skazany na mikrofalę
    Ja mam tak życie zorganizowane ze obiady w tygodniu jadamy razem o 16,30 i nic
    odgrzewać nie musimy. Ale doskonale rozumiem ze nie zawsze się tak da i trzeba z
    mikrofali wtedy korzystać. Są ludzie którym smakuje żarcie z mikrofali ale wg mnie
    dlatego ze pewnie normalnego dobrego, domowego jedzenia nie mieli okazji spróbować.