  • 181. Data: 2018-10-20 21:01:18
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 20.10.2018 o 15:27, Janusz pisze:
    > Mam miernik i mierzyłem, one nie, ale lodówka tak, pracuje w cyklu
    > 20-30min na 40-60min przerwy, nowa z dobrymi uszczelkami nie zalodzona z
    > osobnym zamrażalnikiem 3 pojemniki na 1 agregacie, Średni pobór mam
    > około 0,5kWh.

    Ja mam lodówkę 6m-c i jej maksymalny pobór prądu to 150W. Zdziwiłem się
    jak napisałeś że lodówka to jedno z bardziej prądożernych urządzeń.

    > Bez sensu, mikrofalą jest lepiej i szybciej.

    Bez sensu kupować mikrofalę tylko po to, żeby "odgrzewać obiady". Ile
    tych obiadów musiałby odgrzać w drogiej strefie, żeby mikrofala się
    zwróciła.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 182. Data: 2018-10-20 21:40:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 października 2018 21:01:44 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ja mam lodówkę 6m-c i jej maksymalny pobór prądu to 150W. Zdziwiłem się
    > jak napisałeś że lodówka to jedno z bardziej prądożernych urządzeń.

    Też mnie ta lodówka biorąca pół kilowata zaciekawiła.

  • 183. Data: 2018-10-20 22:28:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaden dziwny przypadek. Moja lodowka z zamrazarka ma wedlug producenta roczne zyzycie
    chyba 170 kWh i jak z ciekawosci zmierzylem to po trzech latach miesci sie w tym
    zuzyciu. W lodowce 5-6 stopni w zamrazarce -18 -20. Agregat ma moc 50W.

  • 184. Data: 2018-10-20 22:34:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Ja mam lodówkę 6m-c i jej maksymalny pobór prądu to 150W. Zdziwiłem się
    > jak napisałeś że lodówka to jedno z bardziej prądożernych urządzeń.
    Bo się często włącza, suma sumarum nazbiera się.

    > Bez sensu kupować mikrofalę tylko po to, żeby "odgrzewać obiady". Ile
    > tych obiadów musiałby odgrzać w drogiej strefie, żeby mikrofala się
    > zwróciła.
    To nie o zwrot chodzi, mikrofalą szybciej zagrzejesz i nie przypalisz
    jak na patelni na gazie.
    Ale nie wszytko tak grzeję.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 185. Data: 2018-10-20 22:36:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-20 o 21:40, Kris pisze:

    > Też mnie ta lodówka biorąca pół kilowata zaciekawiła.

    Czytać nie umiesz, pisałem o średnim zuzyciu domyślnie całego domu, tak
    mi wychodzi,
    a że lodówka dużo chodzi to z tego średniego najwięcej zjada.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 186. Data: 2018-10-20 22:37:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > To moze Ci warto zmienic lodowke na nowa.
    Przecież napisałem że nowa.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 187. Data: 2018-10-20 22:40:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z mikrofala myk polega na tym ze szybciej podgrzewa niz kazda inna domowa metoda i
    podgzewajac nie generuje dodatkowych garow do mycia. Robie od razu np 40 klopsow. Jak
    ostygna to pakuje w woreczki jednorazowe porcje i do zamrazarki. W tej chwili mam z
    zamrazarce z osiem roznych polfabrykatow do odgrzania. Jest bigos, zeberka w
    kapuscie, kapusta z grzybami, chinskie, grochowka, fasolka po bretonsku, leczo i
    pewno jeszcze cos. Codziennie jest losowanie metoda chybil trafil co kto je. Nie
    wyobrazam sobie zycia bez mikrofalowki. Zwlaszcza ze mam dla kota zamrozone mielone i
    codziennie porcje musze mu rozmrozic.

  • 188. Data: 2018-10-20 23:16:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja jak bym mogl to bym wszystko w mikrofalowce grzal i gotowal. Kiedys mialem okres
    gotowania ziemniakow w mikrofalowce. Myk w tym ze to musza byc jakosciowo dobre
    ziemniaki. Szybciej sie gotuja o czas potrzebny do zagotowania inna metoda balastu
    jakim jest woda w garnku.

  • 189. Data: 2018-10-20 23:43:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 października 2018 22:40:26 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    ostygna to pakuje w woreczki jednorazowe porcje i do zamrazarki.

    Zenek - to od tego syfiastego żarcia chyba Ci się we łbie pierdoli ;)
    Zamrażarka i mikrowela - gorszego kombo w kuchni wymyślić się nie da :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 190. Data: 2018-10-20 23:59:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczami wyobrazni widze jak jesz codziennie swieze dewolaje i strogonowy. Poza tym
    teraz sie odchudzam i mi codziennie przywoza w pudelkach zarcie na caly dzien. I jak
    mialbym to inaczej niz mikrofalowce grzac.