  • 81. Data: 2015-10-29 11:52:37
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-29 o 07:07, Ghost pisze:

    > Klasyka, jak dotąd każdy mi to tak tłumaczy. Gdy się okazuje, że nie
    > było skakania po krzesłach, okazuje się, że "szogun" było be - zatem
    > dlaczego "szogun" cię tak zbulwersował?

    Oj Ghost nie czepiaj sie. Kiedy to zobaczylem bylem pewny, ze to
    krzeslo. Od Ciebie dowiedzialem sie, ze nie. Szogun uzupelnial oprawe,
    ale nie byl wiekszym buractwem niz ew. lazenie po krzeslach.

    > Gdy się rozprawiam z Szogunem, zwykle jest jeszcze jeden etap, ciekaw
    > jestem czy i ty go zaliczysz?

    Tez bym sie spodziwal prawde mowiac. Dla mnie zachowanie tych panow bylo
    malostkowe i nie ma o czym rozprawiac.

    > Wystarczyło posłuchać, kilkadziesiąt sekund zaledwie. Ale to oczywiście
    > wolny kraj i możesz rozpowiadać, że komor skakał po krzesłach.

    Skoro nie skakal to bardzo dobrze. Trudno zebym go wychwalal, ze nie
    skakal. Inna sprawa, ze jak patrze na ten film to ciagle trudno mi
    uwierzyc w tlumaczenia kancelarii. :-) Ale niech bedzie, ze nie skakal.
    Nie trace czasu na tlumaczenia nic nie zmieniajace w mojej opinii
    niewiarygodnych od lat ludzi. Nie sa warci poswiecania uwagi wiecej niz
    to co samo wpadnie w oko czy ucho. Postepujesz tak samo chocby plonkujac
    innych.

    > W liczbie imputacji właśnie przebiłeś wioskowego głupka adasia,
    > gratuluje, bo to ciężko jest osiągnąć.

    Gdyz jestem zdziwiony nieco Twoja reakcja. Stad badawczy wywod.

    > Pomijam, że oderwałeś się
    > całkowicie od tego do czego zgłaszałem wątpliwości.

    Bo czas jaki poswiecilem na pisanie w tej sprawie to i tak zbyt wiele.

    > Ta wiem, w
    > Internecie nigdy nie było mody na rozsądek - owczy pęd żondzi.
    >
    > P.S. Formuła sweet foci jak dotąd wielu ekipom z zagranicy nie
    > przeszkadzała,

    Nie obchodzi mnie co przeszkadza ekipom z zagranicy.

    > ba są one przez Japończyków nawet calowo organizowane a
    > zachęcane - obstawiam, że gdyby bronek sobie jej nie zrobił byłaby
    > okazja do komentarzy, że w ten sposób uraził gospodarzy.

    To zle Twoim zdaniem, ze wymagamy od reprezentatnow kultury? Po co byly
    te jaja? A co tu dziwic sie Japonczykom? Organizuja kiedy widza, ze
    doroslym ludziom robi roznice zaliczenie foty przy kolejnej mownicy w
    zyciu. Nic by sie nie stalo gdyby tam w ogole nie lezli.

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2015-10-29 13:06:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Skoro nie skakal to bardzo dobrze. Trudno zebym go wychwalal, ze nie
    >skakal. Inna sprawa, ze jak patrze na ten film to ciagle trudno mi uwierzyc
    >w tlumaczenia kancelarii. :-)

    Opatronk.

    >Gdyz jestem zdziwiony nieco Twoja reakcja. Stad badawczy wywod.

    Bo ten mit pokazuje, że jak się odpowiednio mocno gównem rzuci to przylepi
    się na wieczność. Nie przypuszczałem, że od kogoś jeszcze usłyszę, że komor
    skakał po krześle, zwłaszcza od ciebie.

    >To zle Twoim zdaniem, ze wymagamy od reprezentatnow kultury?

    Jestem pierwszym, który wymaga.

    >Po co byly te jaja?

    Jakie znów jaja?

    >A co tu dziwic sie Japonczykom? Organizuja kiedy widza, ze doroslym ludziom
    >robi roznice zaliczenie foty przy kolejnej mownicy w zyciu. Nic by sie nie
    >stalo gdyby tam w ogole nie lezli.

    Kłopot w tym, że nie chcesz zrozumieć, iż strzelanie wszędzie foci to
    zwyczaj bardziej japoński niż jakikolwiek inny - uwierz, wiem coś o tym. To
    zjawisko jest wręcz przysłowiowe.

  • 83. Data: 2015-10-30 08:56:35
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 29-10-15 o 11:52, Maniek4 pisze:
    > W dniu 2015-10-29 o 07:07, Ghost pisze:

    > Pozdro.. TK

    Pozwolę sobie rekomendować rozwiązanie radykalne.
    Ja użytkownika Ghost zbanowałem na swoim czytniku już bardzo dawno.
    Dzięki temu nie mam styczności z jego genialnymi "myślami".
    Jego opinie w żadnej sprawie mnie nie interesują.
    Tak jak opinie np. gienierała Dukaczewskowo i innych podobnych
    mend,zdrajców. etc.

    D.Ż.

  • 84. Data: 2015-10-30 09:47:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >Dzięki temu nie mam styczności z jego genialnymi "myślami".
    >Jego opinie w żadnej sprawie mnie nie interesują.

    I dlatego śledzisz je z wypiekami :-D

  • 85. Data: 2015-10-30 10:29:12
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-30 08:56, Dupek Żołędas wrote:
    [...]
    > Pozwolę sobie rekomendować rozwiązanie radykalne.
    > Ja użytkownika Ghost zbanowałem na swoim czytniku już bardzo dawno.
    To coś słabo zbanowałeś skoro znalazłeś się w podwątku założonym przez
    Ghosta. W każdym razie ściemniać też trzeba umieć. :-D

  • 86. Data: 2015-10-30 11:55:20
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 30-10-15 o 10:29, JDX pisze:
    > On 2015-10-30 08:56, Dupek Żołędas wrote:
    > [...]
    > To coś słabo zbanowałeś skoro znalazłeś się w podwątku założonym przez
    > Ghosta. W każdym razie ściemniać też trzeba umieć. :-D

    Odpowiedziałem Mańkowi4.
    Wszystko.
    Wkład ścierw z PO tudzież resortowych dzieci w budowę "Polski" dobiegł
    końca.

  • 87. Data: 2015-10-30 13:45:44
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-30 11:55, Dupek Żołędas wrote:
    [...]
    > Odpowiedziałem Mańkowi4.
    > Wszystko.
    No właśnie. A gdybyś dobrze zbanował to nie widziałbyś całego podwątku
    rozpoczętego przez Ghosta. :-D

  • 88. Data: 2015-10-30 16:16:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 30 października 2015 13:45:43 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2015-10-30 11:55, Dupek Żołędas wrote:
    > [...]
    > No właśnie. A gdybyś dobrze zbanował to nie widziałbyś całego podwątku
    > rozpoczętego przez Ghosta. :-D

    a jak nie ma takiej technicznej mozliwosci? Ja widze wszystko jak leci w glownym
    watku, podwatkow nie stwierdza sie.
    Nie jednym czytnikiem zyje czlowiek :-)

    b.

  • 89. Data: 2015-10-30 16:38:19
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-30 16:16, Budyń wrote:
    [...]
    > a jak nie ma takiej technicznej mozliwosci?
    Dupek ma taka możliwość ponieważ używa Thunderbirda.

    > Ja widze wszystko jak leci w glownym watku, podwatkow nie stwierdza
    > sie. Nie jednym czytnikiem zyje czlowiek :-)
    Przecież tego gówna od Google'a używasz z własnej woli, więc nie marudź. :-D

  • 90. Data: 2015-10-30 16:47:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-29 o 13:06, Ghost pisze:

    > Bo ten mit pokazuje, że jak się odpowiednio mocno gównem rzuci to
    > przylepi się na wieczność. Nie przypuszczałem, że od kogoś jeszcze
    > usłyszę, że komor skakał po krześle, zwłaszcza od ciebie.

    Taki blad, ze nie zainteresowalem sie dalszym ciagiem.

    > Jestem pierwszym, który wymaga.

    Pamietam i bardzo dobrze.

    > Jakie znów jaja?

    Takie tam szogunowanie.
    Przypomnialo mi to calowanie przez Siwca ziemie kaliska.

    > Kłopot w tym, że nie chcesz zrozumieć, iż strzelanie wszędzie foci to
    > zwyczaj bardziej japoński niż jakikolwiek inny - uwierz, wiem coś o tym.
    > To zjawisko jest wręcz przysłowiowe.

    To nie jest tak, ze nie chce zrozumiec. Wyciagnalem wnioski na postawie
    filmu i tyle. Jak juz pisalem nie zaglebialem sie w szczegoly.

    Pozdro.. TK