  • 1. Data: 2012-03-17 07:21:35
    Temat: Rozkładanie styropianu pod wylewki
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Jak rozkłada sie styropian na brzegach np. podestów, klatek schodowych itp.?
    Tzn. ile cm od brzegu zostawić miejsca na wylewkę (bo chyba nie dociąga się
    styropianu do końca(?

  • 2. Data: 2012-03-18 17:33:22
    Temat: Re: Rozkładanie styropianu pod wylewki
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "arek" <n...@m...pl> wrote in message news:jk1e1j$2jbj$1@bgp1.inds.pl...
    > Jak rozkłada sie styropian na brzegach np. podestów, klatek schodowych
    > itp.? Tzn. ile cm od brzegu zostawić miejsca na wylewkę (bo chyba nie
    > dociąga się styropianu do końca(?

    Nojak nie. Pod wszystko dajesz styropian żeby mostków nie narobić.

  • 3. Data: 2012-03-18 19:33:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "arek" <n...@m...pl> wrote in message
    >
    > Nojak nie. Pod wszystko dajesz styropian żeby mostków nie narobić.

    ja bym jednak przeczytał najpierw pytanie powli i ze zrozumieniem :)

    jakie mostki cieplne wewnątrz budynku.

  • 4. Data: 2012-03-18 19:47:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > jakie mostki cieplne wewnątrz budynku.

    do scian wewnętrznych przewodzących ciepło w dół?

    b.

  • 5. Data: 2012-03-18 20:22:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:

    > do scian wewnętrznych przewodzących ciepło w dół?

    ja raczej rozumiem ze on pyta o brzegi czyli miejsca gdzie płyta sie kończy
    w powietrzu a nie miesjca przy scianach.

  • 6. Data: 2012-03-18 21:28:02
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > ja raczej rozumiem ze on pyta o brzegi czyli miejsca gdzie płyta sie
    > kończy w powietrzu a nie miesjca przy scianach.

    a moze i tak :)

    b.

  • 7. Data: 2012-03-19 07:14:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 marca 2012, 08:21:35 UTC+1 użytkownik arek napisał:
    > Jak rozkłada sie styropian na brzegach np. podestów, klatek schodowych itp.?
    > Tzn. ile cm od brzegu zostawić miejsca na wylewkę (bo chyba nie dociąga się
    > styropianu do końca(?

    Ja zostawialem ok 10cm.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2012-03-19 08:24:05
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-19 08:14, Adam pisze:

    > Ja zostawialem ok 10cm.
    > pozdr.

    Nie bardzo rozumiem, co zostawiłeś i po co.
    Wylewka ma pływać - pracuje, zwłaszcza jak jest ogrzewanie podłogowe.
    Styropian daje się od ściany do ściany, a przy ścianach robi się dylatację.

    Ariusz

  • 9. Data: 2012-03-19 08:43:18
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Styropian daje się od ściany do ściany, a przy ścianach robi się
    > dylatację.

    następny... :-)
    a jak z jednej (dwóch) strony nie ma ściany...?

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2012-03-19 10:00:35
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    ion-forums@vbux23...
> [...]
    > itp.?
    > Tzn. ile cm od brzegu zostawić miejsca na wylewkę (bo chyba nie dociąga

    Ja zostawialem ok 10cm.
    pozdr.

    --
    Adam

    A ja właśnie rozkładam styro i jadę od brzegu do brzegu, nie wiem po co
    zostawiać luz żeby tam beton wpływał???
    Jest jakieś uzasadnienie bo ja nic nie wiem o tych wolnych miejscach.
    Styro na full a wartswa betonu zdylatowana i to wszystko.

    A przyokazji podczepię się pod temat. Układam ten styro i on sobie trochę
    lata w sensie na nierównej wylewce chudziaka.
    I tak sobie myślę jak ułożę te styropki to czy po wylewkach podłoga nie
    będzie sobie siadać na tych luzach? czy całościowo powierzchnia sie utrzyma.
    Czy wreszcie pod ciężarem wylewek dociśnie się sam i będzie stabilny?
    Mam 15 styro i nie wiem czy to coś dociśnie. Po staremu mokry beton to może
    jeszcze bo ciężki ale te mixokrety to lekkie są.

    Rafał