  • 11. Data: 2015-06-25 22:21:42
    Temat: Re: Ścienne efekty dekoracyjne
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2015 21:41:55 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-06-25 20:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

    Bo też nie grubość powłoki ma je robić, lecz "pobrużdżona" faktura ściany -
    do uzyskania bez tych tynków, wystarczy młotkiem gęsto podziabać to, co
    jest tam obecnie 333-]

    > Struktury mają pewne właściwości. Po pierwsze nie należy do końca
    > wierzyć w reklamowe opisy z katalogu i to warto umieć kłaść (albo
    > zatrudnić fachowca), dlatego zaczyna się od ściany za szafą. Po drugie w
    > utrzymaniu czystości wcale nie jest takie skomplikowane (ostatnią
    > warstwą jest przecież jakiś werniks).

    Te "pęknięcia", nawet najpiekniej zawerniksowane, łapią tym więcej brudu,
    im są głębsze i liczniejsze - trudno dotrzeć do ich wnętrza, a tam się kurz
    osadza najbardziej.

    > Po trzecie i chyba najważniejsze -
    > struktura jest jednak ciężkawa w aranżu i w dodatku najszybciej się nudzi.
    > Po wielu latach polerowania gipsowej gładzi struktury doczekały się
    > swoich pięciu minut, producenci więc ciągną, jak mogą.

    Oj, mają pole do ciągnięcia. Ludzie chcom być orginalne :-))

    --
    XL
    http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

  • 12. Data: 2015-06-25 22:30:59
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-25 o 21:41, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-06-25 20:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

    Tę akustykę to sama sobie dodałam, nawet nie wiem, czy producent coś w
    tej kwestii obiecuje.
    Ale skoro tapeta ma wpływ na akustykę, to czemu taki tynk nie miałby? O,
    tapeta zresztą to też dobra myśl.

    > Struktury mają pewne właściwości. Po pierwsze nie należy do końca
    > wierzyć w reklamowe opisy z katalogu i to warto umieć kłaść (albo
    > zatrudnić fachowca)

    Z tego zdaję sobie sprawę.

    > , dlatego zaczyna się od ściany za szafą.

    Ja myślę o jednej ścianie, jeśli już. A nawet kawałku ściany - jak jest
    pokazane na niektórych przykładowych prezentacjach.

    > Po drugie w utrzymaniu czystości wcale nie jest takie skomplikowane
    > (ostatnią warstwą jest przecież jakiś werniks).

    Jeśli nie jest, to dobrze.

    > Po trzecie i chyba najważniejsze - struktura jest jednak ciężkawa w
    > aranżu i w dodatku najszybciej się nudzi.

    Dlatego myślę o czymś delikatnym. Jak np. te spękania, najbardziej mi
    się podobają.

    Ewa

  • 13. Data: 2015-06-25 22:46:32
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-25 o 21:43, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-06-25 11:34, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Dobre czyli?

    Na to, które bym chciała, nie stać mię.

    Ewa

  • 14. Data: 2015-06-25 22:52:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

    No ale przecież chodzi właśnie o to, żeby nie robiło się wielkie halo.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2015-06-26 01:02:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tapeta dobry pomysł pod warunkiem że nie ma się kota.

  • 16. Data: 2015-06-26 08:27:58
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 15-06-25 o 21:43, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-06-25 11:34, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Dobre czyli?

    Monidło.

  • 17. Data: 2015-06-26 16:34:11
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Na to, które bym chciała, nie stać mię.

    Mnie brak ściany za to.

  • 18. Data: 2015-06-26 16:40:02
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Bo też nie grubość powłoki ma je robić, lecz "pobrużdżona" faktura ściany -
    > do uzyskania bez tych tynków, wystarczy młotkiem gęsto podziabać to, co
    > jest tam obecnie 333-]

    Beton jednak skruszyć trudno. Sprawdzone

> [...]
    > im są głębsze i liczniejsze - trudno dotrzeć do ich wnętrza, a tam się kurz

    Struktury nie składają się wyłącznie z pęknięć.

    > Oj, mają pole do ciągnięcia. Ludzie chcom być orginalne :-))

    Nie każdy ma w rodzinie wuja Jana czy Wojciecha.

  • 19. Data: 2015-06-26 17:13:14
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Tę akustykę to sama sobie dodałam, nawet nie wiem, czy producent coś w
    > tej kwestii obiecuje.
    > Ale skoro tapeta ma wpływ na akustykę, to czemu taki tynk nie miałby? O,
    > tapeta zresztą to też dobra myśl.

    No właśnie obiecuje.
    Dlatego napisałam o halo.

> [...]
    >
    > Ja myślę o jednej ścianie, jeśli już. A nawet kawałku ściany - jak jest
    > pokazane na niektórych przykładowych prezentacjach.

    Pierwsza samodzielnie położona struktura zazwyczaj jest tak urocza, że
    albo ulega poprawie, albo się na niej wiesza obrazeczek, jakiegoś
    większego Rubensa na przykład....

    > Jeśli nie jest, to dobrze.

    > Dlatego myślę o czymś delikatnym. Jak np. te spękania, najbardziej mi
    > się podobają.

    Im mniejsza "płaskorzeźbność" tym lepiej. Arizona chyba spełnia ten warunek.

  • 20. Data: 2015-06-26 17:26:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Jun 2015 16:40:02 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-06-25 22:21, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Beton jednak skruszyć trudno. Sprawdzone

    > Struktury nie składają się wyłącznie z pęknięć.

    > Nie każdy ma w rodzinie wuja Jana czy Wojciecha.

    Można bardziej nowocześnie. Zamiast wydawać 20000 na struktury, lepiej na
    jakiegoś niedużego Gracza albo Dudę, a ścianę samemu pomalować 3-P
    No i są inni "nowożytni", acz nieodkryci. Warto poszperać. Ja tam na pewno
    nie inwestowałabym w tynk...