  • 91. Data: 2017-11-25 18:15:25
    Temat: Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 25 listopada 2017 17:06:36 UTC+1 użytkownik gobo napisał:
    > Pozyjemy, zobaczymy. Poinformuje Was, gdy bede wiedzial cos wiecej.
    > Pozdrawiam

    Ja bym pożyczył na parę dni rejestrator z certyfikatem i zrobił własne
    pomiary, żeby nie wyszło potem że jedni koledzy mierzą, a drudzy w tym
    czasie majstrują przy trafoku, żeby pomiary wyszły w normie...

    L.

  • 92. Data: 2017-11-25 19:13:31
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Mialem podobne przemyslenia - zaczalem rozpytywac juz znajomych o
    rejestrator.
    Piotr

  • 93. Data: 2017-11-27 22:03:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-11-25 o 18:15, Lisciasty pisze:

    > Ja bym pożyczył na parę dni rejestrator z certyfikatem i zrobił własne
    > pomiary, żeby nie wyszło potem że jedni koledzy mierzą, a drudzy w tym
    > czasie majstrują przy trafoku, żeby pomiary wyszły w normie...

    Na moje oko to nie ma szans aby wyszły w normie po obniżeniu odczepu,
    skoki napięcia będą podobne tylko że przesuną się o te ~20V w dół.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 94. Data: 2017-11-29 00:08:16
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Na moje oko to nie ma szans aby wyszły w normie po obniżeniu odczepu,
    > skoki napięcia będą podobne tylko że przesuną się o te ~20V w dół.

    Zgadza się. Ale prąd wzrośnie o ponad 10%.Kabel zacznie zdychać.Tak po prawdzie,
    to nie wiem co padnie wcześnie: kabel, czy pompa.
    Dlatego rejestrator zaczyna być niezbędny.
    Ja jestem z boku, ja jestem ciekaw jak się to skończy.
    a bo mi to...