  • 11. Data: 2017-09-21 12:08:41
    Temat: Re: Spisek styropianowu CD
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 20 września 2017 22:53:50 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Widziałem ostatnio budowany jakiś większy klocek, ocieplali matami z wełny,
    > w sensie taka twarda wełna, ciężkie cholerstwo i sztywne. Może czegoś
    > takiego nie da się zrobić taniej, jak styropianu?
    >
    > L.

    Ocieplałem czymś takim sufit w garażu. Wełna lamelowa, niestety droższa, a klei się
    podobnie do styropianu, tyle, że na grzebień, ze wstępnym wcieraniem cieńkiej warstwy
    kleju. No i klej droższy, Basfa - prawie 40/worek. Więc styro wychodzi dużo taniej.
    Jednak przewaga wełny jest taka, że doskonale wygłusza no i się nie pali (wiem,
    styropian też, ale samogasnącość to nie niepalność, styro puszcza za to katjusze w
    razie pożaru). Gdybym miał kasę to cały dom bym tym ocieplił. Jeśli chodzi o wełne to
    są też suche metody montażu.