  • 11. Data: 2016-12-01 02:11:00
    Temat: Re: Sterownik GSM - pytanie o kartę
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Dec 2016 00:31:57 +0100, yabba napisał(a):

    > U mnie działa Play na kartę bez problemów. Nawet ich przedstawiciel sam
    > stwierdził, że dedykowanej taryfy telemetrycznej nie opłaca się brać i żebym
    > został przy Play na kartę.

    Badałem temat, te telemetryczne są beznadziejne. Niby tani abonament typu
    5zł/mies., ale odbijają to sobie zaporowymi cenami za SMS-y i dane. Może
    przy dużej liczbie kart da się coś wynegocjować, ale to raczej oferta dla
    firm. Przy max kilku kartach dużo prościej wziąć coś z normalnej oferty z
    rynku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2016-12-01 08:17:07
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 17:58:45 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    sterowaniu/telemetrii. Jak dzwoniłem w 2015tym do serwisu Satela z problemem, to się
    facet upewniał że to nie Play bo ci blokują.

    > A mi Play od pół roku działa bez problemów, około 20 SMS dziennie.
    > Wcześniej T-Mobile 2,5 roku, wcześniej SimPlus ze 3 lata...

    ale telemetria to raczej nie chodzi o sms-y, tylko o przesyłanie danych po linii
    fonii, cos jak modem.

    b.

  • 13. Data: 2016-12-01 09:19:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.11.2016 23:57, Marek pisze:

    > Nie rozumiem, gdzie jest haczyk?
    > 300 MB za darmo co miesiąc??

    Tak, 300 MB za darmo co miesiąc. Bez haczyka.
    To jest zrozumiałe, bo to Dziewica, która nawet
    wysyła co miesiąc SMS-a, że przydział darmowych
    megabajtów został odnowiony. Tudzież 30 darmowych
    minut do wszystkich sieci oraz na stacjonarne,
    oraz 30 darmowych SMS-ów. Jak widać, wszędzie
    trójki na początku, bo Boh trojcu lubit.

  • 14. Data: 2016-12-01 20:03:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Nov 2016 23:17:07 -0800 (PST),
    Budyń<b...@g...com> wrote:
    > ale telemetria to raczej nie chodzi o sms-y, tylko o przesyłanie
    danyc
    > h po linii fonii, cos jak modem.

    Abonamenty telemeyryczne są na sms i transmisję danych przez
    internet. Dobiera się to wg potrzeb urządzenia.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2016-12-01 20:09:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 01 Dec 2016 09:19:27 +0100, collie <c...@v...pl> wrote:
    > Tak, 300 MB za darmo co miesiąc. Bez haczyka.

    Ale moment, doładuję raz za 5pln i jeśli nie wykonuje połączeń ani
    nie wysyłam smsow to co miesiąc mam 300MB transferu i nic z konta nie
    schodzi, żadnych miesięcznych opłat za pakiet itp. to 5pln zostanie
    wiecznie na koncie?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-12-01 20:22:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://virginmobile.pl/oferty/nowy-numer/freemium

  • 17. Data: 2016-12-02 09:38:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 01.12.2016 20:09, Marek pisze:

> [...]
    > smsow to co miesiąc mam 300MB transferu i nic z konta nie schodzi, żadnych
    > miesięcznych opłat za pakiet itp. to 5pln zostanie wiecznie na koncie?

    Tak. Mało tego, jak doładujesz drugi raz za 5 zł, to będziesz miał na koncie
    10 zł do końca świata i jeden dzień dłużej. Tak to jest u Dziewicy.

  • 18. Data: 2016-12-02 11:13:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-02 o 09:38, collie pisze:

    > Tak. Mało tego, jak doładujesz drugi raz za 5 zł, to będziesz miał na
    > koncie
    > 10 zł do końca świata i jeden dzień dłużej. Tak to jest u Dziewicy.

    Chyba, że się dziewica zwinie z PL, jak to zrobiła większość MVNO

    --
    Pete

  • 19. Data: 2016-12-02 17:00:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 1 Dec 2016 11:22:55 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > https://virginmobile.pl/oferty/nowy-numer/freemium

    " Po 30 dniach pakiet automatycznie odnawia się na kolejny miesiąc.
    Automatyczne odnawianie trwa przez 6 miesięcy".

    Czyli nie wiecznie ale 6 miesięcy.

    ącym.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2016-12-02 20:52:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 02.12.2016 17:00, Marek pisze:

    > " Po 30 dniach pakiet automatycznie odnawia się na kolejny miesiąc. Automatyczne
    > odnawianie trwa przez 6 miesięcy".
    >
    > Czyli nie wiecznie ale 6 miesięcy.

    Nie. Jeśli nie korzystasz z karty, to po sześciu miesiącach musisz Dziewicy dać
    znać, że żyjesz - wysłać SMS-a, lub zadzwonić do kogoś. Jeśli natomiast karta
    jest normalnie używana, to miesięcznice lecą non stop. Od ponad roku korzystam
    z kilku kart freemium i cały czas pakiet się odnawia bez nikakich.