  • 21. Data: 2019-05-24 06:24:20
    Temat: Re: Studnia wiercona - dylematy
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    "To nie jest do końca prawda, sąsiedzi wiercili studnie więc podpytywałem
    wykonawcę i okazuje się że szukają wody i byle gdzie nie wiercą bo mieli
    przypadki że na wodę nie trafili, albo wydajność była za mała, z tego
    też powodu "
    Mają słabego różdżkarza.

  • 22. Data: 2019-05-24 10:42:15
    Od: abomito <a...@w...pl>

    ęc 4 sezony- 237m3 x niecałe 2zł=450zł
    > 120zł woda "ogrodowa" mnie rocznie kosztuje więc u mnie studnia by się zwracała
    ...dziesiąt lat
    > Aczkolwiek myślę żeby z nudów zakopać ze dwa kręgi bo wodę mam latem tak niecały
    metr pod trawnikiem. Ale tak już myślę kilka lat a zmobilizować się nie potrafię

    U Ciebie się nie sprawdza.Ja mam wodę po 3,78 za metr. Abonamentu już nie liczę.
    Istotne jest również to, że woda jest mocno chlorowana i nie bardzo się nadaje do
    podlewania roślin.Tyle, że nadaje się za to do basenu, bo glony nie rosną. Ale nie
    mam basenu, a studnię mam po poprzednim właścicielu.

    Jako ciekawostka: ja mam wodę w studni około 2 metry od poziomu gruntu(studnia
    kopana).Mój sąsiad ma działkę 1,5 metra wyżej.Studnia wiercona, około 50 metrów od
    mojej.W porywach ma wodę równo z poziomem gruntu, bywają samowypływy.
    Pozdro.abomito

  • 23. Data: 2019-05-24 10:48:04
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 23 May 2019 10:39:18 -0700 (PDT), Budyń wrote:

    > Ja mam ochotę wiercić, ogród trzeba podlewać, z wodociągu za drogo by wyszlo. Mam
    tradycyjna studnię kregową, ale ostatnimi laty wody trochę mało.

    https://www.youtube.com/watch?v=wSGZmzBo-N8&t=1644s

    i masz tanio, szybko i we własnym zakresie.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 24. Data: 2019-05-24 11:11:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 24 maja 2019 10:48:05 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    tradycyjna studnię kregową, ale ostatnimi laty wody trochę mało.

    > https://www.youtube.com/watch?v=wSGZmzBo-N8&t=1644s
    >
    > i masz tanio, szybko i we własnym zakresie.

    2 metry głęboka? U mnie tak to wody nie ma.

    b.

  • 25. Data: 2019-05-24 17:48:55
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 24 May 2019 02:11:13 -0700 (PDT), Budyń wrote:

    tradycyjna studnię kregową, ale ostatnimi laty wody trochę mało.

    > 2 metry głęboka? U mnie tak to wody nie ma.

    Jak byś poświęcił więcej niż minutę to byś się dowiedział, że tą metodą
    koleś kopał studnie ponad 10 metrowe.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 26. Data: 2019-05-24 18:26:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.05.2019 17:48, Roman Tyczka pisze:

    > Jak byś poświęcił więcej niż minutę to byś się dowiedział, że tą metodą
    > koleś kopał studnie ponad 10 metrowe.

    Jesteś tak ograniczony jak ten koleś, jeśli powtarzasz takie
    bzdury. Kopać to se można i ponad pińcet metrów, ale ze "studni
    rurowej ssawnej" (a o takiej koleś rozprawia), można pompować
    wodę praktycznie z głębokości maksimum 8 m, bo już głębokość
    10 m jest czysto teoretyczna. Praw fizyki nie przeskoczysz
    i w studni.

  • 27. Data: 2019-05-24 18:51:13
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 24 May 2019 18:26:17 +0200, collie wrote:

    > Jesteś tak ograniczony jak ten koleś,

    Dlaczego mnie obrażasz? Czy to poprawia Ci humor? Dzięki temu masz
    doładowane poczucie wartości? Nie tędy droga...
    Przecież nie masz zielonego pojęcia o mnie, nie wiesz kim jestem, co robię,
    co wiem... a bariera ekranu nie daje Ci prawa ubliżania ludziom. W cztery
    oczy byś nikomu niczego takiego nie powiedział bo byś dostał z baranka w
    twarz i by się impreza skończyła. Zatem ...ogarnij się.

> [...]
    > wodę praktycznie z głębokości maksimum 8 m, bo już głębokość
    > 10 m jest czysto teoretyczna. Praw fizyki nie przeskoczysz

    Potrafisz to samo napisać nie obrażając nikogo? Tak po ludzku.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 28. Data: 2019-05-24 20:40:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.05.2019 18:51, Roman Tyczka pisze:

    > Dlaczego mnie obrażasz?

    > Potrafisz to samo napisać nie obrażając nikogo?

    Nie kawałkuj cytowanego zdania, to nie będziesz czuł się obrażony.
    Dzięki małemu słówku "jeśli":

    Bo to zdanie warunkowe. I wystarczy, że powiesz: "nie powtarzam,
    tylko przytaczam", czy coś koło tego. I po obrazie. Tak myślę.