  • 61. Data: 2015-02-02 18:29:19
    Temat: Re: Szara strefa w składach budowlanych?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 17:50, Marcin N pisze:

    > Dlaczego te etapy nie są wykonywane razem? Wg mnie nic nie stoi na
    > przeszkodzie. Po co tyle razy jeździć

    Choćby po to, żeby klient nie płacił 2 razy za osprzęt, który tynkarze
    zatynkują, a gipsiarze zajebią gipsem.

  • 62. Data: 2015-02-02 18:38:13
    Temat: szara strefa
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > Dlaczego te etapy nie są wykonywane razem? Wg mnie nic nie stoi na
    > przeszkodzie. Po co tyle razy jeździć?

    Po przeczytaniu calej wypowiedzi:pokompinuj.
    Bo pomysl dobry.I chyba po bolesnych doświadczeniach.Szkoda,że u siebie
    nie mogę go zastosować.

    >I dlatego sa i beda najbiedniesi niestety :( :/
    A.Odkladasz 10 lat(mając gdzie mieszkać)miesięcznie 1000zl-po 10 latach budujesz
    B.bierzesz w/w kwotę kredytu i budujesz-potem splacasz 20 lat1000zl miesięcznie.
    W obu wypadkach nie biorę szczegulów pod uwagę.