  • 11. Data: 2016-09-21 20:26:37
    Temat: Re: To i ja się pochwalę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Piotrek pisze tak:

    > O tym nie pomyślałem :-(
    >
    > Rzeczywiście trzeba było przynajmniej jakiś jeden pokój na
    > poddaszu zostawić. I co teraz? Jak żyć? ;-)

    To już teraz wiem dlaczego mój sąsiad ma nie wstawione te kute kwiaty
    pomiedzy słupki ogrodzenia. Widać strasznie postępowy gościu.
    Król relaksu. Nawet nie zagradza zasiekami swojego BMW. Można połazić
    wokoł domu jak w Norwegii.

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie wszystkich dywanów.

  • 12. Data: 2016-09-21 20:30:37
    Od: Budyń <e...@e...wroclaw.pl>

    W dniu środa, 21 września 2016 20:27:20 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > Król relaksu. Nawet nie zagradza zasiekami swojego BMW. Można połazić
    > wokoł domu jak w Norwegii.

    dawno tem u odkryłm ze brak płotu i bramy od frontu to bardzo powazna zaleta. Płoty
    są ale od budynku w lewo i w prawo.

    Szkoda tylko ze odkryłem tą zalete jak juz ogrodzenie wybudowałem - teraz je
    systematycznie likwiduję,jeszcze parę szczątkowych słupków zostało.

    b.

  • 13. Data: 2016-09-21 21:22:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Sep 2016 16:12:18 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Rzeczywiście trzeba było przynajmniej jakiś jeden pokój na poddaszu
    > zostawić. I co teraz? Jak żyć? ;-)

    Jak to co, szukaj kolejnej działki i wybieraj już projekt ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2016-09-21 21:39:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-09-21 21:22, Borys Pogoreło wrote:
    > Jak to co, szukaj kolejnej działki i wybieraj już projekt ;)

    No rzeczywiście.

    Dom dla wroga był. Wprawdzie tylko remont, ale niech będzie, że też się
    liczy.

    Dom dla przyjaciela stoi gotowy.

    To teraz wypadałoby coś dla siebie wybudować ;-)

    Piotrek

  • 15. Data: 2016-09-21 21:42:10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-09-21 20:30, Budyń wrote:
    > dawno tem u odkryłm ze brak płotu i bramy od frontu to bardzo powazna zaleta. [...]

    Okolicznym dzikom i innym sarenkom też by się spodobało ;-)

    Piotrek

  • 16. Data: 2016-09-22 06:51:44
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-09-21 o 20:30, Budyń pisze:

    > dawno tem u odkryłm ze brak płotu i bramy od frontu to bardzo powazna zaleta.

    A na czym ta zaleta polega? :)

  • 17. Data: 2016-09-22 08:18:53
    Od: Budyń <e...@e...wroclaw.pl>

    W dniu czwartek, 22 września 2016 06:51:50 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > A na czym ta zaleta polega? :)

    ano miejsca parkingowe przed domem mam dostępne bez zadnych bram i kłopotów z
    wjazdem. 3 sąsiadów juz pomysł odgapiło bo sie sprawdza.

    b.

  • 18. Data: 2016-09-22 08:37:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 września 2016 08:18:56 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ano miejsca parkingowe przed domem mam dostępne bez zadnych bram i kłopotów z
    >wjazdem. 3 sąsiadów juz pomysł odgapiło bo sie sprawdza.

    I u nas coraz więcej osób tak robi
    Mnie to też sie podoba

  • 19. Data: 2016-09-22 08:44:53
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2016 23:37:12 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > I u nas coraz więcej osób tak robi
    > Mnie to też sie podoba

    ja tak mam, bo kasy na bramę na razie nie ma:) jedyna wada, to przy małych
    dzieciach trzeba bardziej uważać gdzie łażą. Dom mam w trzeciej linii
    zabudowy od głównej ulicy, więc ruchu praktycznie nie ma, ale patrzeć
    trzeba. No i bezpańskie psy lubią się szwendać. Poza tym same zalety.

    --
    scruffty

  • 20. Data: 2016-09-22 09:55:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Sep 2016 23:18:53 -0700 (PDT), Budyń

    > ano miejsca parkingowe przed domem mam dostępne bez zadnych bram i kłopotów z
    wjazdem. 3 sąsiadów juz pomysł odgapiło bo sie sprawdza.

    Hm... ciekawa opcja. Szczególnie, że moja np. działka jest ostatnia na
    ulicy. Muszę rozważyć, bo dałoby się odseparować bez bramy tylko sam garaż.

    --
    Pozdor
    Myjk