  • 21. Data: 2016-09-22 22:35:32
    Temat: Re: To i ja się pochwalę
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 21.09.2016 o 16:17, Krzysztof Garus pisze:

    > Niech planuje jaki remont. Albo chociaż malowanie ;)

    Niech wrzuci fotki to już KIKI czas mu zagospodaruje ;)
    --
    M.

  • 22. Data: 2016-09-24 19:14:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > ano miejsca parkingowe przed domem mam dostępne bez zadnych bram i kłopotów z
    wjazdem.

    A nie możesz w takim razie parkować przed ogrodzeniem i wchodzić przez
    furtkę? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2016-09-24 20:14:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 września 2016 19:14:06 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > A nie możesz w takim razie parkować przed ogrodzeniem i wchodzić przez
    > furtkę? :-)
    Tylko po co?
    Wysiadasz z auta, wchodzisz do domu.
    Nie widzę za bardzo zalet odgradzania przodu chaty. No chyba że jakieś indywidualne
    uwarunkowania

  • 24. Data: 2016-09-24 20:18:51
    Od: Budyń <b...@g...com>

    > A nie możesz w takim razie parkować przed ogrodzeniem i wchodzić przez
    > furtkę? :-)

    droga ma całe 5m szerokosci, tam parkowania specjalnie nie da sie. Chociaz niektórzy
    próbują. A u mnie naraz kilka aut bywa, wszystkie elgancko wjeżdzają - z jedna bramą
    nie do osiągniecia.

    b.

  • 25. Data: 2016-09-26 20:06:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > droga ma całe 5m szerokosci, tam parkowania specjalnie nie da sie. Chociaz
    niektórzy próbują. A u mnie naraz kilka aut bywa, wszystkie elgancko wjeżdzają - z
    jedna bramą nie do osiągniecia.

    A psa masz?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2016-09-26 20:46:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 20:06:31 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
    niektórzy próbują. A u mnie naraz kilka aut bywa, wszystkie elgancko wjeżdzają - z
    jedna bramą nie do osiągniecia.

    > A psa masz?
    Ale przecież oprocz podjazdu reszta posesji jest ogrodzona.

  • 27. Data: 2016-09-26 20:48:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    niektórzy próbują. A u mnie naraz kilka aut bywa, wszystkie elgancko wjeżdzają - z
    jedna bramą nie do osiągniecia.

    > Ale przecież oprocz podjazdu reszta posesji jest ogrodzona.

    A no to piszcie. To nie ma o czym dyskutować, bo przecież nikt już nie
    robi z zagrodzonym podjazdem :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2016-09-26 20:57:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 20:49:01 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
    niektórzy próbują. A u mnie naraz kilka aut bywa, wszystkie elgancko wjeżdzają - z
    jedna bramą nie do osiągniecia.

    > A no to piszcie.
    Budyń pisał przeca:
    "dawno tem u odkryłm ze brak płotu i bramy od frontu to bardzo powazna zaleta. Płoty
    są ale od budynku w lewo i w prawo"
    ?

  • 29. Data: 2016-09-26 21:24:56
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Budyń pisał przeca:
    > "dawno tem u odkryłm ze brak płotu i bramy od frontu to bardzo powazna zaleta.
    Płoty są ale od budynku w lewo i w prawo"

    To ja zrozumiałem tak:

    ______________________
    | |
    | |
    | |
    | D O M |
    | |
    | |
    U L I C A

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2016-09-26 21:30:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 21:24:59 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
    Płoty są ale od budynku w lewo i w prawo"

    > To ja zrozumiałem tak:

    > | |
    > | |
    > | |
    > | D O M |
    > | |
    > | |
    > U L I C A
    "od budynku..." było a nie "z lewej strony budynku"??