  • 1. Data: 2019-10-01 08:37:39
    Temat: Tryb wężą ogrodowego w słuchawce od prysznica
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pada mi słuchławka/główka odprysznica.
    Pytanie czy technologia poszła natyle do przodu
    że jednym działania takiej słuchawki jest tryb węża ogrodowego?
    W sensie leci swobodny strumień płynąc ze słuchawki tak żeby nalać sobie wody do
    wiaderka?

  • 2. Data: 2019-10-01 08:52:08
    Temat: Re: Tryb wężą ogrodowego w słuchawce od prysznica
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-10-01 o 08:37, Bolko pisze:
> [...]
    > że jednym działania takiej słuchawki jest tryb węża ogrodowego?
    > W sensie leci swobodny strumień płynąc ze słuchawki tak żeby nalać sobie wody do

    są takie, które można regulować (jak w pistoletach ogrodowych obracając
    pierścieniem).
    Ja do tego celu zrobiłem osobny kran nad podłogą.

  • 3. Data: 2019-10-01 09:03:06
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2019 08:57:18 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > są takie, które można regulować (jak w pistoletach ogrodowych obracając
    > pierścieniem).
    > Ja do tego celu zrobiłem osobny kran nad podłogą.

    Mam taką z trzema strumieniami tylko długo się czeka na napełnienie.
    Ja mieszkam w mieszkaniu i kłopot z miejscem.

  • 4. Data: 2019-10-01 09:22:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.10.2019 o 08:37, Bolko pisze:

> [...]
    > że jednym działania takiej słuchawki jest tryb węża ogrodowego?
    > W sensie leci swobodny strumień płynąc ze słuchawki tak żeby nalać sobie wody do

    Odkręcić słuchawkę i lać z rury. Jakby co, to mam dla Ciebie
    jeszcze dobrą-radę-zawsze-w-cenie: tryb wiaderka w sedesie,
    gdy pada zawór i woda nie leci do kibla. Nie dziękuj.

  • 5. Data: 2019-10-01 09:44:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mam taką z trzema strumieniami tylko długo się czeka na napełnienie.
    > Ja mieszkam w mieszkaniu i kłopot z miejscem.

    Mam też taki kran zamontowany w szafce pod umywalką. Bateria wystaje
    sobie z boku a woda doprowadzona z tego samego miejsca co dla umywalki
    (tróknik).
    Albo odkręcaj słuchawkę (to odkręcanie albo wolne napełnianie mnie
    wkurzyło i dlatego zrobiłem te krany)

  • 6. Data: 2019-10-02 12:55:55
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    On 01.10.2019 08:37, Bolko wrote:
> [...]
    > że jednym działania takiej słuchawki jest tryb węża ogrodowego?
    > W sensie leci swobodny strumień płynąc ze słuchawki tak żeby nalać sobie wody do

    Technologia taka istnieje już kilka dobrych lat :P
    Po prostu wcześniej tego nie szukałeś (wystarczająco dobrze).

    https://www.cellfast.com.pl/produkty/zraszacze-reczn
    e/1218-zraszacz-pistoletowy-4-funkcyjny-ergo

    --
    GreDi

  • 7. Data: 2019-10-02 14:26:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Technologia taka istnieje już kilka dobrych lat :P
    > Po prostu wcześniej tego nie szukałeś (wystarczająco dobrze).
    >
    > https://www.cellfast.com.pl/produkty/zraszacze-reczn
    e/1218-zraszacz-pistoletowy-4-funkcyjny-ergo

    Pod prysznicem uzywasz zraszacza ogrodowego? :D

  • 8. Data: 2019-10-02 16:51:36
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 października 2019 07:31:20 UTC-5 użytkownik sirapacz napisał:

    e/1218-zraszacz-pistoletowy-4-funkcyjny-ergo

    > Pod prysznicem uzywasz zraszacza ogrodowego? :D

    A w sumie jak dziala i jest wygodny to czemu nie?

    Ja znam jeden powod czemu nie. Ale ciekawym czy sam znajdziesz.

  • 9. Data: 2019-10-02 17:07:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A w sumie jak dziala i jest wygodny to czemu nie?
    >
    > Ja znam jeden powod czemu nie. Ale ciekawym czy sam znajdziesz.

    wygląd, temperatura wody, konieczność podłączenia szybkozłączką,
    konieczność trzymania 'spustu'. niepasujący do uchwytu na ścianę... ja
    tu widzę więcej niż jeden powód:)

  • 10. Data: 2019-10-02 19:04:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 2 października 2019 17:12:34 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > wygląd, temperatura wody, konieczność podłączenia szybkozłączką,
    > konieczność trzymania 'spustu'. niepasujący do uchwytu na ścianę... ja
    > tu widzę więcej niż jeden powód:)

    żona?