  • 21. Data: 2019-10-03 13:12:23
    Temat: Re: Tryb wężą ogrodowego w słuchawce od prysznica
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.10.2019 o 12:14, sirapacz pisze:

    > jestem amatorem;) myslałem o trójniku i do niego przykręconym zaworku

    I dobrze myślałeś, bo ten fachura z ubogim słownictwem
    technicznym, określa jednym słowem wszystko co ma w rdzeniu
    "trój". A trójnik to nie zawór trójdrożny i abarotnie.
    Można sobie wyobrazić wykorzystanie tu też przełącznika
    natrysku, mimo braku wspomnianego rdzenia.

  • 22. Data: 2019-10-03 13:39:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2019 08:37:40 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Pada mi słuchławka/główka odprysznica.
    > Pytanie czy technologia poszła natyle do przodu
    > że jednym działania takiej słuchawki jest tryb węża ogrodowego?
    > W sensie leci swobodny strumień płynąc ze słuchawki tak żeby nalać sobie wody do
    wiaderka?

    Wstaw do prysznica baterię "wannowa".
    Słuchawka będzie działała jak dotychczas a wody do wiadra będziesz nalewał z wylewki.

  • 23. Data: 2019-10-03 15:49:50
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 3 października 2019 03:30:44 UTC-5 użytkownik sirapacz napisał:
> [...]
    kranie wode, ciepla i zimna i w chwili kiedy masz przerwe w przysznicowaniu
    zraszaczem ogrodowym nie odcinasz przeplywu miedzy zimnym a cieplym doplywem.

    > A kto na bojlerze będzie miał 30-40 stopni?:) to nie GB, gdzie baniaczki
    > mieli na poddaszach.
    >
    > Bakterie nie zdążyłyby się w rurze namnażać. Jedno odkręcenie wody i nie
    > ma:)

    Ciagle pewnie nie. Ale jak ktos na urlop pojedzie to moze miec.
    Zreszta sa i tacy co maja nisko ustawione bo tak im pasuje.
    No i nie trzeba 40 stopni. e.coli nawet w wyzszych temperaturach ma sie dobrze.
    Czyli starczy ze raz sie namnozy, raz cofnie w rurach i jak cos tam do zarcia
    znajdzie to sie rozniesie i do kranu w kuchni dotrze.

    Choc nie demonizowal bym tego. Ta bakteria to dosyc popularna jest i codziennie sie
    ja spozywa nawet nie wiedzac.

  • 24. Data: 2019-10-04 08:20:31
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > że jednym działania takiej słuchawki jest tryb węża ogrodowego?
    > W sensie leci swobodny strumień płynąc ze słuchawki tak żeby nalać sobie wody do

    https://trends.globalhomegoodies.com/zenoasispla/?ut
    m_source=tl&utm_campaign=tl&utm_term=wrt9tl9iurhdqeq
    phmllca4s&utm_content=tl
    ;)

  • 25. Data: 2019-10-04 09:20:32
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-10-03 o 10:22, sirapacz pisze:

    > z dwoma kranikami:) przecież będziesz musiał zamykać słuchawkę na czas
    > lania wody do wiaderka ;P
    A jak właśnie chce nalewać do wiaderka biorąc prysznic to co?

  • 26. Data: 2019-10-04 13:06:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 4 Oct 2019 09:20:32 +0200, Roman Rogóż

    > A jak właśnie chce nalewać
    > do wiaderka biorąc prysznic to co?

    To może niech stanie w misce/wiaderku. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2019-10-04 14:25:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba kaczorowi ;-)

    -----

  • 28. Data: 2019-10-07 08:26:04
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-10-04 o 14:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Chyba kaczorowi  ;-)
    >

    > -----

    No to musiałby odkręcić tylko zimną.

  • 29. Data: 2019-10-07 15:18:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak polewać się ciepłym lejąc do wiaderka zimnym?
    Jeśli już, to na odwrót.

    -----