  • 11. Data: 2019-10-02 19:53:52
    Temat: Re: Tryb wężą ogrodowego w słuchawce od prysznica
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > żona?

    :D
    Moja już się przyzwyczaiła do moich debilnych pomysłów, bo niektóre nie
    są takimi, jakimi wydają się na początku:)))

  • 12. Data: 2019-10-02 21:04:18
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 02.10.2019 o 14:26, sirapacz pisze:
> [...]
    e/1218-zraszacz-pistoletowy-4-funkcyjny-ergo

    > Pod prysznicem uzywasz zraszacza ogrodowego? :D

    Mam wąż prysznicowy firmy Grohe który jest zakończony szybkozłączką
    pozwalającą na obracanie się słuchawki względem węża

  • 13. Data: 2019-10-02 21:13:32
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 października 2019 10:12:34 UTC-5 użytkownik sirapacz napisał:

    > wygląd, temperatura wody, konieczność podłączenia szybkozłączką,
    > konieczność trzymania 'spustu'. niepasujący do uchwytu na ścianę... ja
    > tu widzę więcej niż jeden powód:)

    To nie problemy. Zraszacze ogrodowe maja blokade spustu, zlaczki sie da zmontowac.

    Zaleta i zarazem problem jest taki ze zawor jest juz na wezu. Czyli odkrecasz na
    kranie wode, ciepla i zimna i w chwili kiedy masz przerwe w przysznicowaniu
    zraszaczem ogrodowym nie odcinasz przeplywu miedzy zimnym a cieplym doplywem.

    Wiec istnieje szansa ze ewentualne bakterie z bojlera moga sie dostac do doplywu wody
    zimnej.

    Szansa nieduza bo jednak zimna woda na doplywach ma wieksze cisnienie ale jednak w
    pewnych sytuacjach moze byc tak ze ciepla woda poplynie tymczasowo w rurach zimnej.

    I ewentualne problemy z legionella czy e.coli moga sie pojawic.

    Innych problemow raczej nie widze. I taki setup moze by mi sie nawet i podobal.
    Zaleta tez taka ze po wyregulowaniu temperatury nie trzeba od nowa jej nastawiac po
    przerwie.

  • 14. Data: 2019-10-02 21:26:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Załóż zaworki zwrotne.

    -----

  • 15. Data: 2019-10-03 10:22:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2019 09:44:59 +0200, sirapacz

    > Albo odkręcaj słuchawkę (to odkręcanie albo wolne
    > napełnianie mnie wkurzyło i dlatego zrobiłem te krany)

    No to tójnik z kranikiem przed słuchawkę! :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2019-10-03 10:22:54
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No to tójnik z kranikiem przed słuchawkę! :P

    z dwoma kranikami:) przecież będziesz musiał zamykać słuchawkę na czas
    lania wody do wiaderka ;P

  • 17. Data: 2019-10-03 10:25:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    >
    > Wiec istnieje szansa ze ewentualne bakterie z bojlera moga sie dostac do doplywu

    A kto na bojlerze będzie miał 30-40 stopni?:) to nie GB, gdzie baniaczki
    mieli na poddaszach.

    Bakterie nie zdążyłyby się w rurze namnażać. Jedno odkręcenie wody i nie
    ma:)

  • 18. Data: 2019-10-03 10:45:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Oct 2019 10:22:54 +0200, sirapacz

    > z dwoma kranikami:) przecież będziesz musiał zamykać słuchawkę na czas
    > lania wody do wiaderka ;P

    To przecież jak się otwiera na kranik na trójniku
    to słuchawkę automatycznie zamyka i abarotnie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2019-10-03 12:14:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 10:45, Myjk pisze:
    > Thu, 3 Oct 2019 10:22:54 +0200, sirapacz

    > To przecież jak się otwiera na kranik na trójniku
    > to słuchawkę automatycznie zamyka i abarotnie. :P

    jestem amatorem;) myslałem o trójniku i do niego przykręconym zaworku
    wot technika ;)

  • 20. Data: 2019-10-03 12:56:23
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2019-10-01 o 08:37, Bolko pisze:
    > Pada mi słuchławka/główka odprysznica.
    > Pytanie czy technologia poszła natyle do przodu
    > że jednym działania takiej słuchawki jest tryb węża ogrodowego?
    > W sensie leci swobodny strumień płynąc ze słuchawki tak żeby nalać sobie wody do
    wiaderka?

    Ale tutaj chyba chodzi właścicielowi o to, że słuchawki nie można
    przestawić na inny tryb. Czyli kupić nową :)

    CezaryT