  • 71. Data: 2019-10-15 18:27:58
    Temat: Re: Wytrzymałość domów w Polsce na wiatr
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 15.10.2019 o 16:54, s...@g...com pisze:

    > Czyzbys myslal juz o jego sprzedazy? ;)

    wręcz przeciwnie, mam plan którego częścią składową jest podniesienie
    wartości tego budynku :)
    Mieszkałem w mieszkaniu w szkieletówce (blok 2-piętrowy) i wygłuszone to
    było lepiej niż wielka płyta w Polsce (co dziwi, bo standard prac tutaj
    jest taki że spodziewać się można dziur i mostków termicznych) i było
    bardzo ciepłe. Teraz będę miał pierwszą zimę po uszczelnieniu dziur nie
    związanych z typem domu, ale chłodniejsze dni już były i wygląda to
    dobrze. Moja szkieletówka to ma same plusy - co 107cm szyna kolejowa w
    stropie (jeszcze nie wiem na czym to stoi, bo zewnętrzne ściany "z
    tektury", zgaduję że idzie belka poprzeczna stojąca na kilku filarach),
    więc na moje oko większe obciążenie przyjmie i wytrzyma dużo dłużej niż
    te drewniane

    Lukasz