  • 11. Data: 2009-01-23 09:00:55
    Temat: Re: Zabezpieczenie piwnicy - alarm z Allegro
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

    > Generalnie wychodzi na to, że trzeba zainwestować w to 'normalne'
    > pieniądze, a nie jakieś grosze za pseudoalarmy. Póki co od 10 lat nikomu z
    > klatki nie włamali się do piwnicy. Mimo tego przezorny zawsze
    > ubezpieczony.

    woesz - nie trzeba, tylko rozwiązanie "normalne" jest w miarę pewne i ma
    spore możliwości.
    Jeżeli piwnica jest w miarę bezpieczna - ja bym się pokusił o podwójne drzwi
    i ochronę tych pierwszych - zawsze masz dodatkowy czas na reakcję zanim
    stanie się szkoda.
    Co Cię ogranicza w zastosowaniu rozwiązania z użyciem kabli ???
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2009-01-23 11:47:05
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    Jackare pisze:

    > Co Cię ogranicza w zastosowaniu rozwiązania z użyciem kabli ???

    Zgaduję, że ograniczenia przestrzenne. Którędy je pociągnąć? Sąsiadom
    przez salon? Natynkowo czy robić bruzdy?

    D.

  • 13. Data: 2009-01-24 08:29:18
    Od: Siwy <s...@o...usun.peel>

    Dnia 23-01-2009 o 12:47:05 Dominika Widawska
    <d...@b...man.szczecin.pl> napisał(a):

    > Zgaduję, że ograniczenia przestrzenne. Którędy je pociągnąć? Sąsiadom
    > przez salon? Natynkowo czy robić bruzdy?
    >
    > D.

    Otóż to. Mieszkam na I piętrze i piwnica jest pion obok mnie, więc
    niedaleko - w linii prostej około 8-10 metrów. Niestety blok był niedawno
    ocieplany i tynkowany więc kable odpadają i ta kwestia nie podlega żadnej
    dyskusji.

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 14. Data: 2009-01-24 08:31:29
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "Siwy" <s...@o...usun.peel> wrote in message

> [...]
    > ocieplany i tynkowany więc kable odpadają i ta kwestia nie podlega żadnej

    Nie brałeś pod uwagę łączności indukcyjnej?