  • 11. Data: 2020-09-03 11:30:33
    Temat: Re: Zeszlifowanie betonu
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 3.09.2020 o 11:12, Mateusz Bogusz napisał:

    > Warsztatowy? :-)

    - A dziwujesz się, Maryś?
    - A dziwuję!
    (Henryk Sienkiewicz - Za chlebem)

  • 12. Data: 2020-09-03 12:13:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-09-02 o 22:14, collie pisze:
> [...]
    ajaca-szlifierki-125mm-9044709250?reco_id=e4b9eb01-e
    d1f-11ea-be8f-b026284da4c0&sid=041047f9c36843e364ecb
    91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951

    > Ustrojstwo samo kurzu nie odessie. Potrzebny jest jeszcze odkurzacz
    > warsztatowy. Niby oczywiste, ale nie dla Twego przedpiścy, sądząc
    > po pytaniu.

    Warsztatowym to sobie możesz co najwyżej kurz z kufajki poodkurzać lub
    słomę z gumofilców.

    Do takiego szlifowania to tylko i wyłącznie porządny odkurzacz
    budowlany, posiadający system automatycznego czyszczenia filtrów tzw.
    strzepywacze.

  • 13. Data: 2020-09-03 12:53:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 3.09.2020 o 12:13, Uzytkownik napisał:

    > Warsztatowym to sobie możesz co najwyżej kurz z kufajki poodkurzać lub
    > słomę z gumofilców.

    Nie ubieraj innych w swe anzugi i lakszoły. Ciulu.

  • 14. Data: 2020-09-03 23:24:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-09-03 o 12:53, collie pisze:
    > Nie ubieraj innych w swe anzugi i lakszoły.

    Znów nie zrozumiałeś, że napisałeś kolejną głupotę.

    > Ciulu.

    Współczuję ci, bo zapewne tak się do ciebie zwracano w domu rodzinnym
    lub w domu dziecka.

    Z psychologicznego punktu widzenia w taki sposób jak ty, odnoszą się do
    innych tylko osoby, które zostały bardzo skrzywdzone w dzieciństwie.
    Które jako dzieci były bite, poniżane, wyzywane i wykorzystywane
    seksualnie przez rodziców lub wychowawców w domu dziecka. Nazywa się to
    "Zespołem maltretowanego dziecka". W dorosłym wieku mają wypaczoną
    psychikę oraz poczucie zaniżonej własnej wartości. Nienawidzą osób,
    które wytykają im błędy lub posiadają większą wiedzę. Wyzywanie i
    poniżanie innych jest dla nich swego rodzaju terapią, która ma na celu
    przywrócenie poczucia własnej wartości. Niestety w dorosłym życiu osoby
    takie same dopuszczają się bicia, poniżania i wykorzystywania
    seksualnego swoich dzieci. Mam tylko nadzieję, że ich nie masz i mieć
    nie będziesz.

  • 15. Data: 2020-09-04 09:36:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 3.09.2020 o 23:24, Uzytkownik napisał:

> [...]

    Nie ma dla Ciebie ratunku: kto się ciulem urodził, ciulem zemrze. Amen.