  • 51. Data: 2009-02-16 10:26:51
    Temat: Re: Zmywarka a brudne naczynia ?
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Jan Werbiński pisze:

    > Zamiast szafki 60

    Tyle, że kanalizacja i woda jest tylko po jednej stronie - więc dochodzi
    ciągnięcie dookoła kuchni.
    No i jeszcze taki drobiazg jak pozostawienie tylko małej wąskiej szafki.
    Oczywiście można (i tak jest) powiesić wszędzie szafki wiszące, ale i
    tak z miejscem krucho.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 52. Data: 2009-02-16 11:42:59
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 16 Lut, 11:26, Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>
    wrote:

> [...]
    > No i jeszcze taki drobiazg jak pozostawienie tylko małej wąskiej szafki.
    > Oczywiście można (i tak jest) powiesić wszędzie szafki wiszące, ale i

    Nie wiem, czy widzisz moje posty, bo hołota próbuje mnie izolować od
    ludzi. Zintegrowana kuchnia Candy nie jest tania, ale ma zmywarkę więc
    ulokowanie jej w miejsce obecnej kuchenki nie byłoby trudne, a skoro
    mała kuchnia to i mieszkanie tez nie za wielkie. Pozostaje jedynie
    cena...

  • 53. Data: 2009-02-16 11:56:26
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No i jednak to zmywarka 60 cm ;-)))
    JaC

    -----

  • 54. Data: 2009-02-16 16:11:06
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Jeżeli rodzina jest tak duża (4 os.), to nie ma szans, żeby tak mała zmywarka
    odciążyła cię ze zmywania całkowicie działając raz na kilka dni. U nas
    rodziana taka sama, zmywarka 60-ka, włączana min. co drugi dzień.
    Naczyń nie obmywam, tylko usuwam resztki jedzenia z talerzy. Działa
    bezawaryjnie 2 lata.
    Justyna

  • 55. Data: 2009-02-16 16:38:01
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 16 Lut, 12:56, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > No i jednak to zmywarka 60 cm ;-)))
    > JaC
    >
    > -----

    miejsce obecnej kuchenki nie byłoby trudne, a skoro mała kuchnia to i mieszkanie tez
    nie za wielkie.- Ukryj cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Przeczytaj to co napisał ja, obejrzyj kuchenkę w necie i napisz
    jeszcze raz.

  • 56. Data: 2009-02-16 16:52:49
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    Użytkownik "PeJot ( home)" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Które trzeba gdzieś trzymać, a to zajmuje więcej niż te głupie 15 cm.

    Można w zmywarce :-P

    Qra

  • 57. Data: 2009-02-17 19:46:48
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 18:01:47 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Nawet marzy mi się dzień, gdy powszechne będą w sklepach zmywarki szer. 80 cm :-))
    > JaC

    Nie śmiej się. Ze dwa lata temu stała taka zmywarka szufladowa Whirlpoola w
    MM w Łodzi. Już nie pamiętam ile kosztowała, ale całkiem fajna była

    T.

  • 58. Data: 2009-02-17 21:39:22
    Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl>

    Dzieki wszystkim za wypowiedzi :)

    Zmywarka juz zamówiona (Amica 45cm). Czeka juz na mnie w magazynie sklepu
    interntowego :) Kupiona za 899zl. W sobote jade ja osobiscie odebrac (w
    tygodniu nie mam czasu). Sadze ze zona sie zdziwi , wiem ze chciala zmywarke
    , ale sprawa "ucichla" ;)

    Zapewne zdziwienie bedzie na maxa ;)

    Mam nadzije ze bedzie zadowolona :)