  • 181. Data: 2018-01-05 19:49:37
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 05.01.2018 o 18:30, Uzytkownik pisze:
    > Chętnie poznam sposób w jaki Ty czyścisz takie flexy. Opisz jak to robisz.

    Ja ich jeszcze nie czyściłem, bo dopiero założyłem. Ale facet co
    zakładał, przyniósł piłeczkę i odkurzacz jak na filmie i pokazał na
    jednym kanale jak to wygląda, a wygląda dokładnie tak -
    https://www.youtube.com/watch?v=opiSZfzMoJI&feature=
    youtu.be&t=2m53s

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 182. Data: 2018-01-05 20:10:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 5 stycznia 2018 19:49:40 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ja ich jeszcze nie czyściłem, bo dopiero założyłem. Ale facet co
    > zakładał, przyniósł piłeczkę i odkurzacz jak na filmie i pokazał na
    > jednym kanale jak to wygląda, a wygląda dokładnie tak -

    Mi się wydaje, że Twoje (i moje, bo mam podobne ino że zielone) pojęcie
    "flex" jest inne niż kolegów, którzy mają pewnie na myśli klasyczne
    aluminiowe flexy. Chyba że się mylę...

    L.

  • 183. Data: 2018-01-06 20:02:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > zakładał, przyniósł piłeczkę i odkurzacz jak na filmie i pokazał na
    > jednym kanale jak to wygląda, a wygląda dokładnie tak -

    Rzecz w tym, że dyskutowaliśmy o aluminiowych flexach, a Ty o swoich
    plastikowych. :)

    Poza tym obawiam się, że tych plastikowych rur karbowanych nie da się
    zbyt dobrze wyczyścić piłeczkami, bo rura ma karby w których gromadzi
    się kurz.

  • 184. Data: 2018-01-06 20:33:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 20:03:08 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Poza tym obawiam się, że tych plastikowych rur karbowanych nie da się
    > zbyt dobrze wyczyścić piłeczkami, bo rura ma karby w których gromadzi
    > się kurz.

    Karby są ino na zewnątrz, w środku jest gładko.

    L.

  • 185. Data: 2018-01-06 20:54:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 20:03:08 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Rzecz w tym, że dyskutowaliśmy o aluminiowych flexach,
    Od którego momentu tej dyskusji?

  • 186. Data: 2018-01-09 22:08:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.01.2018 o 20:02, Uzytkownik pisze:
    > Poza tym obawiam się, że tych plastikowych rur karbowanych nie da się
    > zbyt dobrze wyczyścić piłeczkami, bo rura ma karby w których gromadzi
    > się kurz.

    Piąty raz pisze, te rury są gładkie w środku -
    http://static.urzadzone.pl/gallery/1786/0_a49e6f7468
    b847fdf98074edbc9297150a421cde.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 187. Data: 2018-01-09 22:32:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Piąty raz pisze, te rury są gładkie w środku -
    > http://static.urzadzone.pl/gallery/1786/0_a49e6f7468
    b847fdf98074edbc9297150a421cde.jpg

    No to trzeba było pisać, że chodzi o rurę arota :)

  • 188. Data: 2018-01-09 22:32:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-01-06 o 20:33, Lisciasty pisze:
    > Karby są ino na zewnątrz, w środku jest gładko.
    >
    > L.

    OK. To zmienia postać rzeczy.