  • 41. Data: 2016-11-05 02:59:29
    Temat: Re: budowa domu sso wykonawca
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 01.11.2016 15:03, Mateusz Bogusz wrote:

    > Ale w BK nie ma szpar pionowych? Też są, bo widzę u sąsiada. Jak jemu
    > przykleją na placki to też będzie hulać wiatr za ścianą. Samo BK
    > cieplejsze, racja. Ale ja z ceramiki mam grubszą ścianę niż sąsiad z BK.
    > Te różnice nie wydają mi się znaczące. A rzeczy po prostu trzeba zrobić
    > dobrze, jak zatkanie pionowych spoin czy zalepienie styropianu na około
    > pianką, jeżeli już placki się zdarzą.

    Masz gdzieś nowe foty ?

  • 42. Data: 2016-11-05 03:01:00
    Od: KIKI <n...@e...il>

    > nie o to - bijemy sie o to ze jesli w scianie powstanie przewiew o którym pisaliśmy
    to twój współczynnik idzie do lasu. Sąsiada nie.

    > Zycze ci braku przewiewów :-)

    On jeszcze tego nie rozumie :-)

  • 43. Data: 2016-11-05 17:11:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Masz gdzieś nowe foty ?

    Poprzednio, fundamenty:
    https://1drv.ms/f/s!AuX2qG-ZltLR9lCpflEskKilGtZD

    Aktualnie, parter ze stropem:
    https://1drv.ms/f/s!AuX2qG-ZltLRgZ0I3fn8nbf7qup87g

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 44. Data: 2016-11-05 20:09:46
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 05.11.2016 17:11, Mateusz Bogusz wrote:

    > Poprzednio, fundamenty:
    > https://1drv.ms/f/s!AuX2qG-ZltLR9lCpflEskKilGtZD
    >
    > Aktualnie, parter ze stropem:
    > https://1drv.ms/f/s!AuX2qG-ZltLRgZ0I3fn8nbf7qup87g

    To tak wygląda jakby niektóre warstwy były murowane na dwa paski zaprawy.

    Wieniec nad ścianami nie ma pozaginanych prętów. Co za partacze.

    A co z tym dociepleniem dodatkowym ścianek z bloczków?

  • 45. Data: 2016-11-06 15:45:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > To tak wygląda jakby niektóre warstwy były murowane na dwa paski zaprawy.
    >
    > Wieniec nad ścianami nie ma pozaginanych prętów. Co za partacze.

    Zawsze można liczyć na Ciebie Kiki :-) Ale te śruby (12-tki z metra), to
    jak pozaginane miałyby być? U sąsiadów wszyscy mają/mieli podobnie -
    wystające druty.

    > A co z tym dociepleniem dodatkowym ścianek z bloczków?

    Bloczki fundamentowe? Nic dodatkowo nie docieplaliśmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 46. Data: 2016-11-06 17:03:58
    Od: ArekM <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 listopada 2016 15:45:16 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Zawsze można liczyć na Ciebie Kiki :-) Ale te śruby (12-tki z metra), to
    > jak pozaginane miałyby być? U sąsiadów wszyscy mają/mieli podobnie -
    > wystające druty.

    Narożniki, kolego, narożniki ....

    np tutaj: https://onedrive.live.com/?authkey=%21AN35_J23-6rqfO
    4&cid=D1D296996FA8F6E5&id=D1D296996FA8F6E5%2120246&p
    arId=D1D296996FA8F6E5%2120104&o=OneUp

    Kierbud to przepuscił? ;)

    --
    PozdrawiAM!

  • 47. Data: 2016-11-07 03:59:01
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 06.11.2016 15:45, Mateusz Bogusz wrote:

    > Zawsze można liczyć na Ciebie Kiki :-) Ale te śruby (12-tki z metra), to
    > jak pozaginane miałyby być? U sąsiadów wszyscy mają/mieli podobnie -
    > wystające druty.

    Zobaczysz jak porobią się kreski na farbie. Wieniec nie trzyma
    konstrukcji bo się rozejdzie.
    Tam miały być pozaginane pręty zbrojeniowe.

    I jednak wydaje mi się, że mieli ochotę murować na paski zaprawy.

    Ale w sumie powiesz sobie, że dom osiada, bo każdy nowy podobno osiada.

  • 48. Data: 2016-11-07 04:01:44
    Od: KIKI <n...@e...il>

    napisał:

> [...]
    >
    > np tutaj: https://onedrive.live.com/?authkey=%21AN35_J23-6rqfO
    4&cid=D1D296996FA8F6E5&id=D1D296996FA8F6E5%2120246&p

    Przecież kierbud się nie zna, jak ich większość.

  • 49. Data: 2016-11-07 18:55:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Narożniki, kolego, narożniki ....
    >
    > np tutaj: https://onedrive.live.com/?authkey=%21AN35_J23-6rqfO
    4&cid=D1D296996FA8F6E5&id=D1D296996FA8F6E5%2120246&p
    arId=D1D296996FA8F6E5%2120104&o=OneUp

    Czułem w kościach, żeby zrobić to zdjęcie. A załóżmy że powiązał je
    chociaż tym drutem wiązałkowym, nie wystarczy?

    > Kierbud to przepuscił? ;)

    Na razie zapytałem kierbuda, gdzie są brakujące dwa kominy wentylacyjne
    z czterech. Takie jedynki wentylacyjne, brakuje ich na ścianach nośnych.
    A strop właśnie zalany.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 50. Data: 2016-11-08 04:38:39
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 07.11.2016 18:55, Mateusz Bogusz wrote:

    4&cid=D1D296996FA8F6E5&id=D1D296996FA8F6E5%2120246&p
    arId=D1D296996FA8F6E5%2120104&o=OneUp

    > Czułem w kościach, żeby zrobić to zdjęcie. A załóżmy że powiązał je
    > chociaż tym drutem wiązałkowym, nie wystarczy?

    Nie. Drut tylko trzyma na czas zalewania i nic z konstrukcją. Tam trzeba
    było albo pozaginać pozostawione dłuższe pręty albo wstawić kawałki
    zagiętych prętów żeby trzymały narożniki ale dużym zakładem.

    Teraz to zamiast wieńca masz kilka belek nośnych. I już nie ma odwrotu.
    Nie zapłacić.