  • 21. Data: 2018-07-20 19:17:20
    Temat: Re: droga
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Być moze trzeba zrobić obecnie baaardzo tanio, a przy okazji następnej budowy
    wybudowac jeszcze raz. Czym sie da zrobic tanio a żeby choć troche wyglądało?

    ja proponuje żużel. dostaniesz za darmo w lokalnej ciepłowni. ja mam z
    Sosnowca, ale to chyba za daleko.
    Sam żużel jest jak pumeks, ciemno brązowy. wysypany w błoto, bez
    specjanego ubijania wchłania ziemię z wodą, łącząc się z "marasem"
    bardzo mocno. dużo mocniej niż mogło by się to wydawać. Tanio i
    skutecznie. jak się kałuża, koleina zrobi - to dosypiesz.

    ToMasz

  • 22. Data: 2018-07-20 22:54:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 19:17:23 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > bardzo mocno. dużo mocniej niż mogło by się to wydawać. Tanio i
    > skutecznie. jak się kałuża, koleina zrobi - to dosypiesz.

    Miałem zuzel - polecam ale najgorszemu wrogowi :D
    Latem pyli STRASZNIE. Kazdy przejazd samochodem to chmura kurzu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2018-07-20 23:28:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.07.2018 o 22:54, Adam Sz. pisze:

    > Miałem zuzel - polecam ale najgorszemu wrogowi :D
    > Latem pyli STRASZNIE. Kazdy przejazd samochodem to chmura kurzu.
    > pozdr.

    no to piszemy o czymś innym. na składowisku mają hałdy tego czegoś, nic
    nie pyli. na próbę wiozłem to na pace w kombiku - nie było żadnego
    problemu. nie mówiąc już o wysypaniu tego na teren przygotowywanego parkingu
    to nie jest popiół, tylko "szlaka" takie zwarte bryły, o wielości od
    ziarnka grochu do rozmiarów kartofla

    ToMasz

  • 24. Data: 2018-07-21 10:54:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 23:28, ToMasz pisze:

    > no to piszemy o czymś innym. na składowisku mają hałdy tego czegoś, nic
    > nie pyli. na próbę wiozłem to na pace w kombiku - nie było żadnego
    To jest to samo, tylko na hałdzie jest już wypłukane przez deszcz.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 25. Data: 2018-07-21 11:47:52
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 22:54:33 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Miałem zuzel - polecam ale najgorszemu wrogowi :D
    > Latem pyli STRASZNIE. Kazdy przejazd samochodem to chmura kurzu.

    a jak to dać na dolna warstwe pod płyty betonowe azurowe?

    b.

  • 26. Data: 2018-07-21 12:19:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 21 lipca 2018 11:47:54 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a jak to dać na dolna warstwe pod płyty betonowe azurowe?

    Im niżej tym powinieneś mieć mocniejszą / grubszą podbudowę, nie wiem o jakim
    dokładnie ToMasz pisał żużlu - nam przywozili taki z pieców i to było drobne,
    rozpadające, kruszące się kruszywo. Moim zdaniem na spód się nie nadaje
    zupełnie, po namoknięciu robi się z tego taka miekka szlaka.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2018-07-21 14:10:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 19:17, ToMasz pisze:
    > ja proponuje żużel.

    A gdzie to można jeszcze dostać? W Łódzkim prywatnie nie idzie tego
    dostać :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2018-07-21 14:10:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A gdzie to można jeszcze dostać? W Łódzkim prywatnie nie idzie tego
    > dostać :-P

    A ze szlaką mi się pomerdało!

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2018-07-21 14:13:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 19.07.2018 o 20:58, Sir_Robak pisze:
    > Mam nadzieję, że z betonowej dachówki bo jak z ceramicznej (czerwonej)
    > to zlasuje i będzie kurzyć aż miło

    Ceramika lepsza, bo "sama" dopasuje drogę do kół.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2018-07-21 14:16:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 19.07.2018 o 19:50, Kris pisze:
    > Załatwiłem 5 lat temu wanne drobno kruszonego gruzu, rozgarneliśmy to, zagęszczarką
    jedno popołudnie pojedziłem i jest bardzo przyzwoicie

    U siebie też dałem gruz, co większe kawałki z wierzchu rozkułem młotem,
    zagęściłem zagęszczarką. Z czasem ładnie się "wtapia" w drogę i jest
    równo i twardo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz