  • 11. Data: 2016-04-29 13:19:57
    Temat: Re: dzialka za duza o 174 m2
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    tak, tylko gruntow rolnych

  • 12. Data: 2016-04-29 21:35:30
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 28.04.2016 o 22:07, abn140 pisze:

    > Odciac kawalek i na katabasa przepisac , darowizna czy cos.
    > wezmie bez patrzenia. a urzedasy oczywiscie czarnym nie podskocza wiec
    > klepna co by to nie bylo.

    A "oni" potem postawią kapliczkę, którą potem zamienią na kościół i
    wejdą na sąsiednie ziemie i nikt im nie podskoczy.
    Doktorek będzie już nie właścicielem, ale intruzem na tej ziemi.

    Krycha.

  • 13. Data: 2016-04-30 07:27:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 21:35:32 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:

    > A "oni" potem postawią kapliczkę, którą potem zamienią na kościół i
    > wejdą na sąsiednie ziemie i nikt im nie podskoczy.
    > Doktorek będzie już nie właścicielem, ale intruzem na tej ziemi.

    taaaa, fobie to sie leczy, nie wiem tylko czy skutecznie. To jak w dowcipie o dwóch
    biednych zydach z carskiej rosji którzy do spolki mieli 3 kury. Jeden z nich lubił
    czytac antysemickie szmatławce, wiecie, zydzi to czy tamto. A drugi sie pytał po co
    mu to - ten mu mówi "a lubie poczytac jaki jestem wszechwładny..."

    b.

  • 14. Data: 2016-05-01 16:00:17
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 10:38:13 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Podzielić tak aby wyszła z tego jeszcze jedna działka i niech se ją ten właściciel
    sprzeda.
    > On bedzie mial zysk a ty mozesz argumentować że skoro on te druga tez sprzeda to
    moze by Tobie obnizył cene?
    > Działka 300-400m2 bez problemu sie sprzeda, szczególnie że w poblizu juz media
    będą.

    A nie mozna po tym podzieleniu kupic obu i miec praktycznie jedna dzialke?

  • 15. Data: 2016-05-01 16:01:24
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 15:00:18 UTC+1 użytkownik Przemek Lipski napisał:

    > A nie mozna po tym podzieleniu kupic obu i miec praktycznie jedna dzialke?

    o ile mozna podzielić, bo zdaje sie ze ziemi rolnej nie mozna dzielic na mniejsze
    dzialki niz 3000m2