  • 1. Data: 2010-06-25 13:34:27
    Temat: frytkownica ktora lepsza
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    która gofrownica będzie lepsza do zastosowań domowych
    jedna jakby typowo gastronomiczna
    http://allegro.pl/item1092373164.html

    druga jakby dla domu
    http://allegro.pl/item1072677732.html

    nie wszystko da się wyczytac, jak w praktyce:
    - zapach
    - parowanie tłuszczu
    - wymiary
    - wydajnosc a ilosc oleju
    - wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

  • 2. Data: 2010-06-25 14:21:42
    Temat: Re: frytkownica ktora lepsza
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > - wymiary
    > - wydajnosc a ilosc oleju
    > - wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

    Ta pierwsza praktyczniejsza, druga bardziej dekoracyjna.

  • 3. Data: 2010-06-25 16:53:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 15:34:27 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    >
    > druga jakby dla domu
    > http://allegro.pl/item1072677732.html
    >

    > nie wszystko da się wyczytac, jak w praktyce:

    Z pierwszej leci, z drugiej nie wiem.

    > - parowanie tłuszczu

    Nie stwierdziłem

    > - wymiary

    Łatwiej sie pierwsza istawia 0 kostka to kostka

    > - wydajnosc a ilosc oleju

    HGW

    > - wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

    Pewnie podobnie.

    Miałem jedną i drugą, wole tą pierwszą. Łatwiej umyć, prostsza konstrukcja.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2010-07-01 13:14:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - wymiary
    > - wydajnosc a ilosc oleju
    > - wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

    no cóż kupiłem złom, frytkownica totalna porażka

    "wydajnosc a ilosc oleju"
    ok. 1.5l trzeba by zakryc same grzałki a w czym piec frytki?

  • 5. Data: 2010-07-01 14:35:18
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-01 15:14, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no cóż kupiłem złom, frytkownica totalna porażka
    >
    > "wydajnosc a ilosc oleju"
    > ok. 1.5l trzeba by zakryc same grzałki a w czym piec frytki?

    Ale KTÓRA? Bo ja stawiam na tę drugą.

    AW

  • 6. Data: 2010-07-01 17:00:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ale KTÓRA? Bo ja stawiam na tę drugą.

    http://allegro.pl/item1092373164.html
    wlałem 1,5l wody i ledwo co zakrylo grzalki
    a co z koszyczkiem? frytki chyba sie piecze w oleju
    a nie w oparach oleju, więc tym spozobem ze 3l potrzeba do tej frytkownicy

  • 7. Data: 2010-07-01 22:47:30
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-01 19:00, zlotowinfo pisze:

    > http://allegro.pl/item1092373164.html
    > wlałem 1,5l wody i ledwo co zakrylo grzalki
    > a co z koszyczkiem? frytki chyba sie piecze w oleju
    > a nie w oparach oleju, więc tym spozobem ze 3l potrzeba do tej frytkownicy

    A czytałeś opis tej frytkownicy?

    AW

  • 8. Data: 2010-07-02 12:16:47
    Od: gary <g...@w...com>

    > http://allegro.pl/item1092373164.html
    > wlałem 1,5l wody i ledwo co zakrylo grzalki
    > a co z koszyczkiem? frytki chyba sie piecze w oleju
    > a nie w oparach oleju, więc tym spozobem ze 3l potrzeba do tej frytkownicy

    Nie bardzo rozumiem oburzenia.
    Przecież frytownica ma służyć do smażenia w głębokim oleju, więc można
    się spodziewać że do wypełnienia tej niecki przynajmniej do połowy kilka
    litrów oleju będzie potrzebne i to w każdym modelu frytkownicy.

  • 9. Data: 2010-07-02 12:25:51
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no cóż kupiłem złom, frytkownica totalna porażka
    >
    > "wydajnosc a ilosc oleju"
    > ok. 1.5l trzeba by zakryc same grzałki a w czym piec frytki?

    Kupiłem taką 2 x 3 litry, korzystam z jednej połowy jak dotąd, naczynie
    na olej ma przetłoczenie na bocznej ściance - do tego miejsca ma sięgać
    olej. Olej, jeżeli uzywać własnoręcznie przygotowanych frytek spłukanych po
    cięciu wodą dla pozbycia się skrobii i osączonych, wystarczy na dość długo.
    Drugiej połowy nie używałem - nie miałem gości. Zresztą przeznaczyłem ją
    na smażenie w głębokim tłuszczu mięsa do frytek - obie mają osobno ustawianą
    temperaturę. Dla frytek spokojnie wystarcza 130-160°C.

  • 10. Data: 2010-07-03 10:43:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "gary" <g...@w...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > spodziewać że do wypełnienia tej niecki przynajmniej do połowy kilka
    > litrów oleju będzie potrzebne i to w każdym modelu frytkownicy.

    "niecki" może, ale tu pływają grzałki
    kumpel ma taką praktycznie pusty garnek stoi we frytkownicy
    i tam są grzałki gdzies od spodu, po za pojemnikiem,
    podgrzewają garnek tak jak na gazie

    i tam oleju o wiele mniej, jak ta durna 1,5l na same pokrycie grzałek