  • 81. Data: 2017-08-14 22:54:56
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 22:41:44 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ale na benkmarkach wychodzi ze przy tej samej wydajnosci amd są zdecydowanie tańsze

    AMD się bardziej grzeją i się nie kręcą jak intele :) Poka te benchmarki.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 82. Data: 2017-08-15 00:45:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.08.2017 22:54, Adam Sz. wrote:

    > AMD się bardziej grzeją i się nie kręcą jak intele :) Poka te benchmarki.
    > pozdr.

    Ja nie kręcę procków, bo się często nieładnie zachowują.

  • 83. Data: 2017-08-15 02:21:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 sierpnia 2017 00:45:37 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Ja nie kręcę procków, bo się często nieładnie zachowują.

    AMD owszem ;-) i5-2500K to legenda OC, kręci się i działa mega stabilnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2017-08-15 07:08:58
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Zamiast i5-3570K proponuję gdzieś połowę tańszy i5-2500K, kręci się
    > jak porypany :-)

    http://www.eurogamer.pl/articles/czy-nadszedl-czas-b
    y-pozegnac-sie-z-core-i5-2500k

  • 85. Data: 2017-08-15 08:56:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 22:54:57 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > AMD się bardziej grzeją i się nie kręcą jak intele :) Poka te benchmarki.

    http://www.benchmark.pl/ranking/cpu , inne to samo

    i tam stoją ceny - sąsiadujące procki amd i intela: zawsze tansze znacznie są amd.
    No to zamiast podkręcać intela moge miec z tej cenie niekręcony amd.

    b.

  • 86. Data: 2017-08-15 08:58:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 22:47:29 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Zrób jak mówię.
    > Windows 10 kluczyk od kogoś kto sprzedaje oemy i jesteś czysty.

    ja o prędkosciach, ty o oemach, ale o co chodzi?

    b.

  • 87. Data: 2017-08-15 18:41:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.08.2017 08:56, Budyń wrote:

    > http://www.benchmark.pl/ranking/cpu , inne to samo
    >
    > i tam stoją ceny - sąsiadujące procki amd i intela: zawsze tansze znacznie są amd.
    > No to zamiast podkręcać intela moge miec z tej cenie niekręcony amd.

    To wszystko zależy ile masz do wydania :-)

  • 88. Data: 2017-08-15 18:42:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.08.2017 08:58, Budyń wrote:

    > ja o prędkosciach, ty o oemach, ale o co chodzi?

    Do okazjonalnego grania każdy obecny procek da radę

  • 89. Data: 2017-08-15 19:26:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-11 o 08:54, Budyń pisze:
    > dochodze powoli do wniosku ze przydałby mi sie do pracy kolejny komputer. Ale ja
    wciąż pracuje pod XP
    Przestudiuj sobie ten artykuł
    http://pclab.pl/art52777.html
    masz tam do wyboru i koloru, możesz mieć jeszcze dość tanio mocną 4
    rdzeniówkę tylko wada że płyty stare co daje wolne PCI i pamięci, ale
    dość wydajny i tani komp, pooglądaj sobie to:
    https://www.youtube.com/watch?v=V6d4TI8x_88

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 90. Data: 2017-08-15 21:39:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 sierpnia 2017 18:42:30 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Do okazjonalnego grania każdy obecny procek da radę

    do okazjonalnego grania w wymagającą grę?

    b.