  • 1. Data: 2015-10-13 13:42:59
    Temat: ile metrów na zawrócenie na swojej działce
    Od: uciu <a...@g...com>

    Czesc,

    ile trzebaby zostawić miejsca na zawrócenie autem w tak przypadku:

    http://i61.tinypic.com/2i0aetk.jpg

    Działka super położona ale mega nie ustawna z tragicznym wjazdem na samym skraju
    Nie ma możliwości wyjechania z posesj za bramę i tam zawracać bo droga ma 4m a wokół
    sią czyjeś działki.
    Trzeba wiec zostawić miejsce u siebie na działce na zawracanie - próbuje skalkulować
    ile tego miejsca potrzeba.
    Chyba najwygodniej bedzie jak zmierzę to na dworze próbując zawrócić na jakimś
    parkingu:-)

    Pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2015-10-13 13:58:28
    Temat: Re: ile metrów na zawrócenie na swojej działce
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 13:42, uciu pisze:

> [...]
    skalkulować ile tego miejsca potrzeba.
    > Chyba najwygodniej bedzie jak zmierzę to na dworze próbując zawrócić na jakimś

    strzelam 6

  • 3. Data: 2015-10-13 16:08:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 października 2015 13:58:26 UTC+2 użytkownik EiNStEiN napisał:
    > strzelam 6

    Zawrócić można i na węższej drodze;)

  • 4. Data: 2015-10-13 16:11:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    skalkulować ile tego miejsca potrzeba.
    parkingu:-)

    http://www.pateh.com.pl/index.php?option=com_content
    &view=article&id=65&Itemid=314

  • 5. Data: 2015-10-13 16:46:32
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 16:11, Kris pisze:
    skalkulować ile tego miejsca potrzeba.

    > http://www.pateh.com.pl/index.php?option=com_content
    &view=article&id=65&Itemid=314

    niezłe... ciekawe ile samochodów można by kupić za cenę tego cacka :)

  • 6. Data: 2015-10-13 16:51:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 października 2015 16:46:42 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:

    > niezłe... ciekawe ile samochodów można by kupić za cenę tego cacka :)
    Ceny nie znam ale z drugiej strony wykonanie takiej obrotnicy od strony technicznej
    skomplikowane nie jest.

  • 7. Data: 2015-10-13 16:54:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 października 2015 16:51:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ceny nie znam ale z drugiej strony wykonanie takiej obrotnicy od strony technicznej
    skomplikowane nie jest.
    http://olx.pl/oferta/obrotnica-samochodowa-salon-pla
    tforma-auta-motocykle-quady-i-inne-CID619-ID5aRvd.ht
    ml
    np w oparciu o coś takiego można rzeżbić

  • 8. Data: 2015-10-13 17:41:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    uciu wrote:

> [...]
    skalkulować ile tego miejsca potrzeba.
    > Chyba najwygodniej bedzie jak zmierzę to na dworze próbując zawrócić na jakimś

    <http://www1.up.poznan.pl/imksig/wp-content/uploads/
    2014/06/Publikacje2011/2A-2011pdf.pdf>
    <http://il.pw.edu.pl/~zik/pliki/Parkingi%20w%20aglom
    %20miejskich%20TMiR.pdf>

    tu masz wymiary i odwołania do norm gdzie jest to opisane

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-10-13 19:57:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wjeżdżają tyłem.

  • 10. Data: 2015-10-13 22:55:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 października 2015 16:54:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    technicznej skomplikowane nie jest.
    > http://olx.pl/oferta/obrotnica-samochodowa-salon-pla
    tforma-auta-motocykle-quady-i-inne-CID619-ID5aRvd.ht
    ml
    > np w oparciu o coś takiego można rzeżbić

    Problemem jak zwykle bedzie w naszych warunkach klimatycznych - temperatura
    i opady, glownie sniegu :) Trzebaby jakies rozmrazanie i odprowadzanie
    odmrozonej wody zrobic. Ah w cieplych krajach to sie maja latwo, na Cyprze
    rury wodociagowe leca 20cm nad ziemia po plotach, a podjazdy jak robia to
    chyba tylko wyrownuja powierzchnie i zalewaja to asfaltem albo troche
    piasku i odrazu kostka ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.