  • 31. Data: 2018-09-20 09:31:16
    Temat: Re: jak ekologicznie zniszczyć dokumenty? Lekki OT
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Mam w domu trochę brykietu zrobionego z banknotów 50 zł i 100 zł.
    Jeżeli masz jeden nadwyżkowy, spróbuj go rozprostować.Wystarczy wsadzić go do wiadra
    zawoą na dwa dni.Powstałe konfetti można po troszku upuszczać koło niszczarek w
    pracy.Albo zamiast grosików na ślubach...

  • 32. Data: 2018-09-20 09:46:56
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Ale Jarosław Sokołowski i tak nocką ciemną spali w beczce na cegłach (bo to on
    > ma tę beczkę) te swoje liście na tej swojej działce i co mu zrobisz? A od jesieni
    > spali - już w śmieciuchu - pozostałe, walające się po gumnie śmieci.

    Nie jesteś w temacie.
    Takiej beczki nie używa się w nocy, bo wprawdzie ognia nie widać, ale łuna bije
    po oczach.Natomiast są niezastąpione do podgrzania atmosfery w zimne poranki, kiedy
    wszyscy są w pracy.
    Natomiast jestem zdania, że należy pilnować swojego interesu.Wcinanie się w
    cudze sprawy zawsze jest żle widziane.Nawet jeśli to są cudze śmieci.
    Pozdro.abomito