  • 11. Data: 2017-03-09 14:52:39
    Temat: Re: jaki agregat prądotwórczy
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Feb 2017 11:34:07 +0100, Singapur
    <r...@z...cz> wrote:
    > paliwo diesel jest niepalne), aby ropa mogła się zapalić, muszą
    wystąpić

    Chyba żart. Dieslem rozpalam zawsze ogniisko. Różnica z benzyną jest
    taka, że przy ropie można zdążyć odskoczyc .

    --
    Marek

  • 12. Data: 2017-03-10 00:44:46
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.03.2017 14:52, Marek wrote:
    > Chyba żart. Dieslem rozpalam zawsze ogniisko. Różnica z benzyną jest
    > taka, że przy ropie można zdążyć odskoczyc .

    A jak jest teraz z paleniem ognisk? Można palić żeby spalić gałęzie i
    takie tam?

  • 13. Data: 2017-03-10 08:25:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 10 marca 2017 00:44:49 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > A jak jest teraz z paleniem ognisk? Można palić żeby spalić gałęzie i
    > takie tam?

    nie wolno spalac odpadów. Czyli to zalezy jak nazwiesz gałęzie :)

    b.

  • 14. Data: 2017-03-10 09:10:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 marca 2017 08:26:00 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > nie wolno spalac odpadów. Czyli to zalezy jak nazwiesz gałęzie :)

    A ognisko na własnej działce wolno robic?

  • 15. Data: 2017-03-10 09:24:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 10 marca 2017 09:10:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A ognisko na własnej działce wolno robic?

    Mozna z uwagą jak wyżej. Gdyby kto pytał nie spalasz odpadów tylko material opałowy
    pochodzący w wlasnej dzialki :)

    b.

  • 16. Data: 2017-03-10 09:56:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 marca 2017 09:24:29 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Mozna z uwagą jak wyżej. Gdyby kto pytał nie spalasz odpadów tylko material opałowy
    pochodzący w wlasnej dzialki :)

    A mogę eksperymenty przeprowadzać polegające na przemianie PET w stan gazowy?;)

  • 17. Data: 2017-03-10 10:27:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Mar 2017 00:44:46 +0100, KIKI <h...@u...dl> wrote:
    > A jak jest teraz z paleniem ognisk? Można palić żeby spalić gałęzie
    > takie tam?

    Na swoim możesz wszystko, nawet drzewa ścinać.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2017-03-10 10:38:36
    Od: Pete <n...@n...com>