  • 11. Data: 2016-10-20 11:25:32
    Temat: Re: kiedy odrosnie trawa
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.10.2016 o 01:25, Ikselka pisze:

    > Nie martw się, wiosną sie odrodzi, jej korzeniom nic się na pewno nie
    > stało.
    No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
    przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na
    klacie łyse miejsce około 6 cm.
    Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)
    Jacek

  • 12. Data: 2016-10-20 11:52:01
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-10-20 o 11:25, Jacek pisze:

    > No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
    > przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na
    > klacie łyse miejsce około 6 cm.
    > Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)

    Wiosną odrodzi. No, chyba że w skład kremu wchodził Roundup.

  • 13. Data: 2016-10-20 14:48:03
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 20.10.2016 o 11:25, Jacek pisze:
    > No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
    > przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na
    > klacie łyse miejsce około 6 cm.
    > Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)

    Ty lepiej podaj, co to był za krem, który tak błyskawicznie zadziałał!

    Ewa

  • 14. Data: 2016-10-20 16:02:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.10.2016 o 14:48, FEniks pisze:

    > Ty lepiej podaj, co to był za krem, który tak błyskawicznie zadziałał!
    >
    > Ewa

    Krem Perfecta EpiLady. U żony efekt bardzo ok :-)
    Jacek

  • 15. Data: 2016-10-20 16:30:12
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 20.10.2016 o 11:52, wolim pisze:

    > Wiosną odrodzi.

    Myślę raczej, że gdzieś tak na początku lata.

    Ewa

  • 16. Data: 2016-10-20 17:28:18
    Temat: Re: kiedy odrosnie trawała wysmarowana
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.10.2016 11:25, Jacek pisze:

    > No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
    > przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na klacie łyse
    > miejsce około 6 cm. Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)

    Przytuliłeś żonę po bożemu? Znaczy - "żona" była wysmarowana na klacie kremem do
    depilacji? Rozumiem, stąd ten cudzysłów przy słowie żona. Jak dla mnie. Mojej, na
    szczęście, z natury włosy na cyckach nie rosną.

  • 17. Data: 2016-10-20 17:45:06
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.10.2016 o 17:28, collie pisze:

    > Przytuliłeś żonę po bożemu? Znaczy - "żona" była wysmarowana na klacie
    > kremem do depilacji? Rozumiem, stąd ten cudzysłów przy słowie żona. Jak
    > dla mnie. Mojej, na szczęście, z natury włosy na cyckach nie rosną.
    Żona była w wannie, a wysmarowane miała nogi. Wyobraź sobie, że przy
    takim przytulaniu klata do klaty raczej nie przylega.
    Poza tym ;-) było
    Jacek
    PS
    tak naprawdę, to u mnie klata bez zmian. Sekundowy kontakt z kremem nie
    zmienił samczego "futerka".

  • 18. Data: 2016-10-20 18:51:22
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > przytuliłem żonę, a. Teraz mam na klacie łyse miejsce około 6 cm.

    Hejka. Było ostro ;-)
    Pozdrawiam drapieżnie Ja...cki

  • 19. Data: 2016-10-21 14:18:05
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-10-20 18:51, obywatel Dirko uprzejmie donosi:

    Żona jak Żyleta.

  • 20. Data: 2016-10-23 01:07:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2016 11:25:32 +0200, Jacek napisał(a):

    > No to ja się jeszcze dołączę z pytaniem:
    > przytuliłem żonę, a była wysmarowana kremem do depilacji. Teraz mam na
    > klacie łyse miejsce około 6 cm.
    > Kiedy i czy mi odrosną włosy? ;-)

    Obserwuj, "kiedy i czy" odrastają na klacie żony (czy na czym tam, co
    akurat przytulałeś swoją klatą) 3-]