  • 11. Data: 2012-09-23 15:34:07
    Temat: Re: kolektory słoneczne w układzie grawidacyjnym
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 23 września 2012 14:56:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Nie beda lepsze, ani od nierdzewki, ani od miekkiej miedzi. Pasuje?
    >

    > Pozdro.. TK

    Będą lepsze.

  • 12. Data: 2012-09-23 17:05:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Nie beda lepsze, ani od nierdzewki, ani od miekkiej miedzi. Pasuje?
    >

    > Pozdro.. TK

    Będą lepsze.

    Nie mam pojecia po kiego wogole zabierasz glos, skoro nie masz nic do
    powiedzenia, ale lekarz kazal przytakiwac. Masz racje.

  • 13. Data: 2012-09-23 17:17:33
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 23 września 2012 17:06:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >

    > Nie mam pojecia po kiego wogole zabierasz glos, skoro nie masz nic do
    >
    > powiedzenia, ale lekarz kazal przytakiwac. Masz racje.

    Wrodzone dobre wychowanie nie pozwoliło mi napisać Tobie takiego tekstu. Jeśli
    twierdzisz że gumowe są gorsze to powinieneś napisać dlaczego. A nie wymagać ode mnie
    żebym pisał dlaczego są lepsze. Wykazał byś się w takiej sytuacji wiedzą na przykład.
    To że napisałeś że są gorsze od nierdzewnych karbowanych możesz psu pod ogon wsadzić.
    O miedzianych nie było mowy czyli traktuję to jako nieudolną próbę manipulacji.

  • 14. Data: 2012-09-23 17:33:25
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:
> [...]

    >karbowanych możesz psu pod ogon wsadzić. O miedzianych nie było mowy czyli
    >traktuję >to jako nieudolną próbę manipulacji.

    Wrodzone dobre wychowanie nie pozwolilo mi napisac czegos, co powinno sie
    napisac na samym poczatku, ale tego jak widac nie rozumiesz. Dlaczego? Bo
    gdybys w swym igonranctwie zauwazyl subtelna roznice, ze sam proponujesz
    rozwiazania w skrocie niestandardowe w tego rodzaju instalacjach, to raczyl
    bys wytlumaczyc nie mi, ale czytajacemu to ogolowi czemu guma ma byc lepsza
    od nierdzewki, bo ja tu akurat sie nie licze. Innymi slowy nie ja zadalem
    pytanie na ktore Ty odpowiedziales nie tlumaczac czemu reszta swiata sie
    myli. Wykazal bys sie wiedza na przyklad, a nie pisal banialuki o dowodach
    osobistych. Analogicznie, uwage, ze guma ma byc lepsza od nierdzewki mozesz
    psu pod ogon wsadzic.
    Mowa o miedzi nie jest proba manipulacji, bo to ona jako pierwsza wogole
    jest stosowana i gdybys o niej napisal to bym grzecznie przytaknal.

    TK

  • 15. Data: 2012-09-23 17:49:45
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 23 września 2012 17:34:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >
    > Mowa o miedzi nie jest proba manipulacji, bo to ona jako pierwsza wogole
    >
    > jest stosowana i gdybys o niej napisal to bym grzecznie przytaknal.

    czyli nie wiesz dlaczego guma lepsza od karbowanej rurki. Skad to wiadomo? zamiast
    napisać dlaczego guma ma być gorsza rzeźbisz w gównie. To Ty się nie znasz. Jak byś
    się znał to chociaż jeden argument byś dał że guma gorsza od karbowanej rurki. Twoje
    wydumane teksty o miedzi pomijam bo nie mają nic wspólnego z tematem. Trzeba było
    podpowiedzieć że miedziana rurka będzie lepsza od karbowanej i było by ok. A tak
    wychodzi że w Ameryce dalej murzynów biją.

  • 16. Data: 2012-09-23 20:09:55
    Od: maniek <m...@o...pl>

    To proponujecie rurkę miedzianą zamiast tej karbowanej?Dlaczego?
    Chyba nie będzie problemu jak założę z miękkiej miedzi,nie będzie problemu z
    połączeniem ich do kolektorów\podgrzewacza oraz szczelnością na tych łączeniach?

  • 17. Data: 2012-09-23 20:19:40
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 23 września 2012 20:09:55 UTC+2 użytkownik maniek napisał:
> [...]
    połączeniem ich do kolektorów\podgrzewacza oraz szczelnością na tych łączeniach?

    To Maniek4 proponuje miedzianą. Ja dalej stoję na stanowisku że gumowa będzie lepsza
    od karbowanej nierdzewnej.

  • 18. Data: 2012-09-23 20:31:14
    Od: maniek <m...@o...pl>

    W dniu niedziela, 23 września 2012 20:19:40 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    połączeniem ich do kolektorów\podgrzewacza oraz szczelnością na tych łączeniach?

    > To Maniek4 proponuje miedzianą. Ja dalej stoję na stanowisku że gumowa będzie
    lepsza od karbowanej nierdzewnej.

    Wyjaśnij mi proszę,dlaczego gumowa lepsza do karbowanej,chodzi o mniejsze straty
    ciepła?

  • 19. Data: 2012-09-23 20:44:57
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 23 września 2012 20:31:15 UTC+2 użytkownik maniek napisał:

> [...]
    lepsza od karbowanej nierdzewnej.

    > Wyjaśnij mi proszę,dlaczego gumowa lepsza do karbowanej,chodzi o mniejsze straty

    Też.

  • 20. Data: 2012-09-23 20:56:19
    Od: maniek <m...@o...pl>

    > Też.