  • 31. Data: 2009-11-08 11:05:59
    Temat: Re: kominek z płaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:d0df92d7-486c-4de2-93f4-41f5e470b19a@m16g2000yq
    c.googlegroups.com...

    >a sp...laj mi już :-)

    To wysysasz czy nie?

  • 32. Data: 2009-11-08 11:30:25
    Od: M <M...@w...pl>

    s_13 pisze:

    > a poptrafisz ogarnąć sytuację, kiedy to ktoś z kominkiem powietrznym
    > pali non stop, a z wodnym okazyjnie, ciekawe wnioski można z tego
    > wysnuć :-)

    Palenie w kominku z płaszczem wodnym okazjonalnie ma kiepskie
    uzasadnienie ekonomiczne (możesz obliczyć okres zwrotu przy paleniu np.
    raz w tygodniu - ciekawe ile to będzie - 20lat, 30lat?).

    Jeśli nie jest to uzasadnienie ekonomiczne, to podaj inną przyczynę. Ja
    znam jeden powód (bardzo dobry) - można się pochwalić, że ma się kominek
    z płaszczem wodnym.

    M.

  • 33. Data: 2009-11-08 11:37:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znam jeden powód (bardzo dobry) - można się pochwalić, że ma się kominek z

    A jak sie doda, ze pali sie w nim okazjonalnie, oczywiscie cale otoczenie
    pokiwa glowa z podziwem, jaki ten glupek musi byc bogaty.

  • 34. Data: 2009-11-08 11:54:30
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > A jak sie doda, ze pali sie w nim okazjonalnie, oczywiscie cale otoczenie
    > pokiwa glowa z podziwem, jaki ten glupek musi byc bogaty.

    ... idź do Biedronki, połóż głowę na wagę i wciśnij guzik z napisem
    "burak"

    pozdrawiam
    s_13

  • 35. Data: 2009-11-08 12:00:38
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 8 Lis, 12:30, M <M...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli nie jest to uzasadnienie ekonomiczne, to podaj inną przyczynę. Ja
    > znam jeden powód (bardzo dobry) - można się pochwalić, że ma się kominek

    ja mam drugi powód: nie mam kotłowni, więc nie postawię pieca,
    ekonomocznie wybudowanie jej mi się nie opłaca, a jeśli nawet o brak
    środków w najbliższych latach stoi na przeszkodzie, kominek powietrzny
    nie ogrzeje wszystkich pomieszczeń (taka już konstrukcja domu, że nie
    rozprowadzę kanałów), elektrycznie za drogo, najtaniej wyszło mi
    postawienie kominka wodnego, jest to uzasadnienie, czy nie?

    pozdrawiam
    s_13

  • 36. Data: 2009-11-08 12:06:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    c.googlegroups.com...
    On 8 Lis, 12:30, M <M...@w...pl> wrote:

> [...]
    >rozprowadzę kanałów), elektrycznie za drogo, najtaniej wyszło mi
    >postawienie kominka wodnego, jest to uzasadnienie, czy nie?

    I do tego czytac nie potrafi....

  • 37. Data: 2009-11-08 12:07:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...

    >... idź do Biedronki, połóż głowę na wagę i wciśnij guzik z napisem
    >"burak"

    Jałć, ale cienty dofcip.

  • 38. Data: 2009-11-08 12:21:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 8 Nov 2009 10:10:12 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > są tacy co chcą mieć kominek dla przyjemności i zapalić sobie wieczorem do
    > lampki wina lub koniaku. Kominek jako główne źródl ociepła to bardzo średnie
    > rozwiązanie. Lepiej wstawić do kotłowni piec na drewno.

    Poza bardzo specyficznymi sytuacjami, takimi na przykład jak moja ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 39. Data: 2009-11-08 12:23:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 8 Nov 2009 03:54:30 -0800 (PST), s_13 napisał(a):

    > ... idź do Biedronki, połóż głowę na wagę i wciśnij guzik z napisem
    > "burak"

    I co, wyskoczysz wtedy z dziury?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 40. Data: 2009-11-08 15:49:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    z.googlegroups.com...

    >to wszystko wyczytałeś z tego co powyżej napisałem? :-)
    >pozdrawiam

    No oczywiscie, skoro nie mam kominka z plaszczem to znaczy ze nie mam o nim
    pojecia i nie powinienem zabierac glosu w dyskusji bo nic o nim nie wiem.
    Taki byl sens tego co napisales. Zwracam uwage, ze nie musze miec kominka z
    plaszczem by miec wyobrazenie o tym co wiaze sie z jego instalacja i
    korzystaniem z takiego rozwiazania. A nie mam go dla tego, ze dokladnie to
    przemyslalem podobnie jak reszta nieposiadajacych przy najmniej w czesci
    tego towarzystwa.

    Pozdro.. TK