  • 11. Data: 2020-08-21 13:52:07
    Temat: Re: kostka granitowa i basen
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-08-21 o 10:48, Cezary pisze:

    > Ja pod swój na płytkach betonowych dałem pozostały styropian 5cm. W
    > basenie rewelka, miękko, dzieci skaczą i nogi nie bolą od betonu

    Potwierdzam też kiedyś tak zrobiłem i dzieciaki zadowolone... lecz
    problem po sezonie pęknięcia ukruszenia itp. pozbieraj to to ;)

    Robak

  • 12. Data: 2020-08-21 16:43:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.08.2020 17:48, budynPL wrote:
    > stary dywan, po sezonie do śmieci

    Biorą pod uwagę że dłużej będzie ten basen robił niż z niego korzystał,
    to dywan jak najbardziej za. Sąsiedzi dopiero co tak zrobili. W zeszłym
    tygodniu sąsiad zwinął już basen na strych, a dywan śmierdział gnojówką.
    Ale dwa dni na słońcu i przeszło.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2020-08-21 23:12:51
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    > Powiem Ci, że tak tez myślałem... nawet mam 2 stare dywany....ale chciałbym by było
    bardziej estetycznie:-)
    Jeśli chcesz żeby było bardziej estetycznie, to poobcinaj toto co będzie wystało spod
    basenu.
    Styropian jest lepszy bo jeśli ktoś skoczy na główkę, to trochę go wyhamuje.W brew
    pozorom, takie skoki czasami się nie zdarzają- nie mówię, że celowo. Ale 2 cm nie
    załatwi sprawy- trzeba przynajmniej 2x2 cm, na przekładkę.
    Pozdro. abomito