  • 21. Data: 2017-11-11 08:17:25
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    Czy mozesz tutaj, z ponizszego cytatu cos rozwinąc?
    Juz wiem, ze mam kamery podlaczyc do rejestratora. Poniewaz mam polozony
    przewod UTP to juz sie prawie zdecydowalem na kamery IP i poprzez switche
    podpiac do rejestratora a ten do routera.
    ale jakie zalety ma transmisja analogowa? Kazdy przewod koncentryczny z
    kazdej kamery jak rozumiem wchodzi do rejestratora.

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

    IP - transmisja cyfrowa obrazu
    HD-CVI/HD-TVI/AHD/ITP... - transmisja analogowa obrazu HD (co ma też
    pewne zalety)

  • 22. Data: 2017-11-11 12:12:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Nov 2017 17:08:46 +0100, pierdofon napisał(a):

    > nie ma, już szperałem. To naprawdę jest zadupie solidne. Bociany startują
    > pionowo.

    Rany, to są jeszcze takie fajne miejsca w tym smutnym, zatłoczonym kraju?
    Gdzie?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2017-11-11 12:14:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2017 01:47:52 +0100, yabba napisał(a):

    > Kamery z oświetleniem IR, bo takie zapewne chcesz kupić. Producenci
    > bardzo optymistycznie podają zasięg oświetlaczy IR. Zasięg realny to 1/2
    > lub 2/3 deklarowanego.

    Czytałem kiedyś, że można zrobić sobie niezależne doświetlenie kluczowych
    obszarów diodami IR. Na chłopski rozum to nic skomplikowanego ani drogiego.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2017-11-11 13:12:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-11-10 o 18:50, ToMasz pisze:
    > jest za szybą. Ja kupowałem najtańsze chińskie kamery ip,(17-25usd)
    > najtańszy rejestrator (38usd) i jest całkiem dobrze. Konfiguracja bywa
    A podzielisz się modelami - co się u Ciebie sprawdziło?

    Maciek

  • 25. Data: 2017-11-12 01:15:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.11.2017 o 07:17, pierdofon pisze:
    > Czy mozesz tutaj, z ponizszego cytatu cos rozwinąc?

    dla kamer IP budujesz infrastrukturę jak dla każdej sieci komputerowej.
    dla kamer HD-CVI itd. budujesz sieć jak dla starych kamer analogowych.

    > Juz wiem, ze mam kamery podlaczyc do rejestratora. Poniewaz mam polozony
    > przewod UTP to juz sie prawie zdecydowalem na kamery IP i poprzez
    > switche podpiac do rejestratora a ten do routera.

    I IP i CVI/TVI itd. puścisz po skrętce, analogi (w tym właśnie te
    CVI/...) nawet i cztery jedną skrętką (więcej nie testowałem, ale w
    sumie masa wspólna...) - na każdą kamerę dodatkowo dajesz parę
    konwerterów pasywnych (niewiele ponad 10zł)
    W CVI odpadają ci switche, ale możesz też kupić rejestrator IP z
    wbudowanym switchem PoE - odpada ci kwestia zasilania kamer. Do CVI
    musisz dociągnąć oddzielne 12V

    > ale jakie zalety ma transmisja analogowa?

    -obraz na żywo, nie do osiągnięcia przy transmisji IP
    -brak ograniczenia do ok. 100m kabla
    ale powyższe dla ciebie pewnie znaczenia nie mają, a pozostałe cechy to
    pewnie wady CVI ;)

    Kazdy przewod koncentryczny z
    > kazdej kamery jak rozumiem wchodzi do rejestratora.

    tak (lub konwerter i kamera po skrętce)

    Łukasz

  • 26. Data: 2017-11-12 01:17:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.11.2017 o 11:14, Maciek pisze:

    > Czytałem kiedyś, że można zrobić sobie niezależne doświetlenie kluczowych
    > obszarów diodami IR. Na chłopski rozum to nic skomplikowanego ani drogiego.

    jak najbardziej można, tylko... czy nie lepiej dać zwykły halogen/led z
    czujką ruchu, który dodatkowo może odstraszyć intruza?

    Łukasz

  • 27. Data: 2017-11-12 01:30:49
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    mmmmm... interesujace ....
    :)

    bardzo dziekuje

  • 28. Data: 2017-11-12 01:32:11
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    i ukryte glosniki by byly dzwieki strzałow i krzyki po niemiecku.

    Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac a jest 1:30 w nocy i piwo na stole
    :)

  • 29. Data: 2017-11-12 08:43:44
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    no trudny wybor jednak jest.

    Moze inaczej:
    Dom i stodola
    w domu kamery 4 sztuki zewnętrzne
    w stodole 3 sztuki zewnętrzne
    miedzy domem a stodołą lezy zakopany zelowany kabel UTP.
    instalacja na pewno z rejestratorem

    zalezy mi bym zdalnie mogl zobaczyc obraz "ruszajacy sie"
    Jesli to jest problem bo za slabe lacze lub cos tam to chociaz zdjecie
    sprzed np. 10 sekund.

    kamery max ok 300 - 500 za sztuke
    rejestrator do 900 pln

  • 30. Data: 2017-11-12 12:01:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Nov 2017 01:32:11 +0100, pierdofon napisał(a):

    > i ukryte glosniki by byly dzwieki strzałow i krzyki po niemiecku.

    I będziesz musiał zbbierać nawóz :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl