  • 11. Data: 2017-02-27 11:03:34
    Temat: Re: montaż markizy szer. 470cm
    Od: kacyba <k...@p...onet.pl>

    gwintowany pręt z marketu budowlanego (docięty do odpowiedniej
    długości), wklejany w mur pod styropianem na głebokość ~10cm, nakrętka w
    licu styropianu i na to wieszaki markizy. Sprawnie i tanio. Wieszałem
    tak trzy markizy dwa sezony temu (szerokość około 5m). Trzymają się do
    dzisiaj:)

  • 12. Data: 2017-02-27 12:39:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie masz sie z czego cieszyc. Dwa lata przy czyms co powinno wytrzymac trzydziesci
    lat to brak doswiadczenia.

  • 13. Data: 2017-02-27 17:04:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Nie masz sie z czego cieszyc. Dwa lata przy czyms co powinno wytrzymac trzydziesci
    lat to brak doswiadczenia.

    Nie ma się co cieszyć, że nie spadły?
    Powinno go to martwić?

    --
    MN

  • 14. Data: 2017-02-27 17:17:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej powinien wziac na wstrzymanie i nie przechwalac sie jaki jest wielki bo cale
    dwa lata wytrzymaly. Po dziesieciu latach mozna miec jakies zdanie poparte
    doswiadczeniem a nie po dwoch.

  • 15. Data: 2017-02-28 12:13:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.02.2017 17:17, Zenek Kapelinder wrote:
    > Raczej powinien wziac na wstrzymanie i nie przechwalac sie jaki jest wielki bo cale
    dwa lata wytrzymaly. Po dziesieciu latach mozna miec jakies zdanie poparte
    doswiadczeniem a nie po dwoch.

    A nie po 11?

    --
    Pozdr.