  • 11. Data: 2015-05-23 23:11:18
    Temat: Re: naped do bramy przesuwnej
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie mają nic wspólnego z bezpieczeństwem.

    Ma, bo Twoj samochod nie odjedzie z kims innym bez Twojej zgody. Ktos
    musialby byc bardzo napalony akurat na ten samochod, zeby mechanicznie
    dobierac sie do bramy. Jak masz pilota ze stalym kodem, to wejdzie i
    wyjedzie bez problemu, jak jest KeeLoq, to da sobie spokoj.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2015-05-23 23:12:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel O'Pajak wrote:

> [...]
    > dobierac sie do bramy. Jak masz pilota ze stalym kodem, to wejdzie i
    > wyjedzie bez problemu, jak jest KeeLoq, to da sobie spokoj.

    większość bram ma opcję recznego odblokowania, żebyś mógł wyjechać jak
    ci padnie pilot. Więc nie ma problemu by ją otworzyć.
    Poza tym jak ktoś będzie chciał akurat ten samochód to i tak go weźmie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-05-24 00:13:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 maja 2015 23:11:22 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

> [...]
    > dobierac sie do bramy. Jak masz pilota ze stalym kodem, to wejdzie i
    > wyjedzie bez problemu, jak jest KeeLoq, to da sobie spokoj.

    Twierdzisz, ze latwiej jest ukrasc samochod (dostac sie do srodka, pokonac
    zabezpieczenia - alarm, immobiliser, uruchomic silnik) niz otworzyc brame,
    ktora sklada sie z silniczka, plastikowej listwy i plastikowej zebatki
    jako naped ? :-)) Nikt sie raczej nie bedzie patyczkowal z elektronika :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2015-05-24 00:31:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 maja 2015 21:03:08 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
    > Co macie i polecacie?
    Kup coś najbardziej dostępnego u siebie. I tak z Chin będzie. A to w końcu tylko
    brama więc co tam kombinować. Byle pies nie uciekł i dzieciak z rozpędu na ulice nie
    wybiegł. Inne funkcjonalności zbyteczne

  • 15. Data: 2015-05-24 00:32:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 00:13:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > ktora sklada sie z silniczka, plastikowej listwy i plastikowej zebatki
    > jako naped ? :-)) Nikt sie raczej nie bedzie patyczkowal z elektronika :-)

    Można dospawać oczka zamykać na kłódkę.

  • 16. Data: 2015-05-24 02:28:55
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ktora sklada sie z silniczka, plastikowej listwy i plastikowej zebatki
    > jako naped ? :-))

    Z plastiku, to mozesz sobie zrobic otwieranie furtki. W wiekszosci, jak
    nie we wszystkich listwy daje sie metalowe. W mojej na kole nie widac
    nawet wytarcia w miejscu stylu zebatych listew (po jakis 3 latach.

    > Nikt sie raczej nie bedzie patyczkowal z elektronika:-)

    Jak ma staly kod, to o wiele latwiej wejsc, niz robiac cokolwiek

    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2015-05-24 17:37:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 00:32:19 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Można dospawać oczka zamykać na kłódkę.

    Nadal twierdze ze sforsowanie klodeczki jest prostsze niz uruchomienie
    samochodu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2015-05-24 17:41:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 02:28:59 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

    > Z plastiku, to mozesz sobie zrobic otwieranie furtki. W wiekszosci, jak
    > nie we wszystkich listwy daje sie metalowe. W mojej na kole nie widac
    > nawet wytarcia w miejscu stylu zebatych listew (po jakis 3 latach.

    No pacz - mam naped z Hormanna sredniej klasy i prowadnice sa plastikowe :-)
    Z takiego b. twardego plastiku zrobione. Ale i tak kij z tym bo jak ktos
    wczesniej napisal zeby taka brame otworzyc wystarczy uruchomic otwieranie
    awaryjne ktore jest ukryte w obudowie, a obudowa zwykle zamykana na taki
    zameczek ze byle srubokretem go sforsujesz :-)

    > Jak ma staly kod, to o wiele latwiej wejsc, niz robiac cokolwiek

    Ktory naped ma staly kod? Czy ktorykolwiek naped z Hormanna, Nice'a i tego
    typu firm ma staly kod? Ja mam naped bramy z Hormanna, a bram garazowych
    z Nice i obie maja kod zmienny. Staly to chyba jakies chinczyki maja tylko?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2015-05-24 19:23:56
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 17:37:04 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nadal twierdze ze sforsowanie klodeczki jest prostsze niz uruchomienie
    > samochodu :-)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.