  • 21. Data: 2015-05-24 20:43:43
    Temat: Re: naped do bramy przesuwnej
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 20:09:38 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nadal... :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    Przebijam cztery kłódki gerdy. Przy czterech`łatwiej podkop zrobić.

  • 22. Data: 2015-05-24 20:51:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 20:43:44 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Przebijam cztery kłódki gerdy. Przy czterech`łatwiej podkop zrobić.

    Przy czterech wlasciciel bedzie musial codziennie 30 min wczesniej wstawac
    do roboty zeby to pootwierac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2015-05-25 12:11:34
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu piątek, 22 maja 2015 08:31:48 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Na forum Muratora, niejaki Jarek P., podpiął otwieranie bramy pod mignięcie
    > długimi światłami.

    To nie ja :)
    U mnie sterowanie zarówno bramą jak i wrotami garażowymi odbywa się poprzez centralę
    alarmu, z pilota od tegoż alarmu. Robiłem to kierując się nawet nie względami
    bezpieczeństwa, a bardziej tym, że chciałem mieć jednego pilota od wszystkiego, a nie
    dziesięć, pilot od alarmu (Satel/Abaxo) wydał się tu najbardziej uniwersalnym
    wyborem, choć też nie pozbawionym wad.

  • 24. Data: 2015-05-25 13:19:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 May 2015 03:11:34 -0700 (PDT), Jarek P.

> [...]
    > chciałem mieć jednego pilota od wszystkiego, a nie dziesięć, pilot od
    > alarmu (Satel/Abaxo) wydał się tu najbardziej uniwersalnym wyborem, choć

    Tak, już się kajałem za wmieszanie Cię w temat. :)

    Musiałem to czytać w innym dzienniku, ale teraz nie mogę znaleźć tej
    realizacji... Możliwe zatem, że mi się przyśniło, albo kiedyś na to wpadłem
    i szukałem gotowego rozwiązania. ;) W każdym razie ja będę to chciał
    zrealizować właśnie podpinając przekaźnik "pilota" pod światła/przycisk.

    Ja noszę tylko kluczyk (w kluczyku pilot centralny/alarm). Z kolei moja
    żona nosi przy kluczach do samochodu 4 breloczki, "bo lubi". Jak tym pękiem
    dobrze cisnąć, to można ukatrupić kunę albo srokę... ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2015-05-25 13:42:11
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 13:19:07 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Z kolei moja
    > żona nosi przy kluczach do samochodu 4 breloczki, "bo lubi". Jak tym pękiem
    > dobrze cisnąć, to można ukatrupić kunę albo srokę... ;)

    Wiesz, one mają torebki (przynajmniej z nazwy, bo gabarytowo to bywają i torbiszcza).
    My mamy kieszenie tylko :)

  • 26. Data: 2015-05-25 13:58:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 May 2015 04:42:11 -0700 (PDT), Jarek P.

    > Wiesz, one mają torebki (przynajmniej z nazwy, bo gabarytowo
    > to bywają i torbiszcza). My mamy kieszenie tylko :)

    A w kieszeniach są wory, dlatego niektórzy noszą większe klucze. ;)

    Ale pomijając pochwy, wory i inne atrybuty, to jednak gdy taki pęk kluczy,
    pilotów i breloczków wisi w stacyjce, to smyra po nodze, dzwoni, brzdęka.
    Że kobieta może to lubić, to jeszcze rozumiem, ale mnie to zwyczajnie wk...
    ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2015-05-25 14:45:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 12:11:35 UTC+2 użytkownik Jarek P. napisał:

> [...]
    wszystkiego, a nie dziesięć, pilot od alarmu (Satel/Abaxo) wydał się tu najbardziej
    uniwersalnym wyborem, choć też nie pozbawionym wad.

    A ja sobie dolozylem do bramy z Hormanna odbiornik z NICE, dokupilem piloty
    czterokanalowe i jednym pilotem steruje:

    1. otwarcie bramy wjazdowej pelne
    2. otwarcie bramy wjazdowej "furtka"
    3. Brama z garazu 1
    4. Brama z garazu 2

    Pilot zawsze lezy na poleczce w samochodzie - nigdy go stamtad nie zabieram,
    bo jak chce otworzyc "idac" to mam zamek szyfrowy na slupku. Wbijam kod
    i sie otwiera. Nie widze sensu nosic ze soba pilota - slabe rozwiazanie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.