  • 21. Data: 2019-08-13 23:56:58
    Temat: Re: płyta indukcyjna
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, August 13, 2019 at 11:38:18 PM UTC+2, Adam Sz. wrote:

    > Użytkowałem kuchnię ceramiczną przez 10 lat. Od 7-miu mam indukcję.
    > Ceramika to najgorszy typ kuchni jaki można mieć - totalna porażka :D
    > pozdr.

    Dokladnie, tez kilka razy w wakacyjnych apartaementach na to badziewie trafilem...
    Zniechecilo mnie to do przejscia z gazu na prad... ale w koncu kupilem indukcje - z
    ceramiczna nie ma porownania. Aktualnie uzywam indukcje + na wsi gaz i wg mnie jest
    to juz podobny poziom gotowania. Ceramicznej bym nie chcial za free...

  • 22. Data: 2019-08-14 00:24:28
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Taka kuchnie to moja babcia miała 40 lat temu. Kibel tez masz na korytarzu wspólny z
    sąsiadem czy wychodek na podwórzu?

  • 23. Data: 2019-08-14 00:36:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja bedziesz mial trzy i pol kilowatowa plytke to wode na makaron zagrzeje tak samo
    szybko jak trzy i pol kilowatowe pole w kuchence indukcyjnej. Makaron gotowany na
    plytce bedzie sie gotowal tyle samo czasu co na indukcji. Ostatnio kupilem bardzo
    smaczny makaron co sie gotuje 4-5 minut. Jak woda wrze to wrzucam makaron i wylaczam
    plytke. Zakumulowanym cieplem przez 5 minut go ugotuje. Chyba ze o jakims cudzie
    mowisz, wtedy ok. Masa plytki i niskie cieplo wlasciwe materialu z jakiego jest
    plytka nie maja wiekszego wplywu na czas grzania wody w garnku. Grzanie wody nie
    zaczyna sie jak pod postawionym garnkiem zrobi sie 500 stopni. Zaczyna sie jak
    temperatura plytki przekroczy temperature dna garnka w ktorym jest woda. Jak chcesz
    bardzo szybko i najtaniej jak sie da to przelej do garka zagotowana w czajniku
    elektrycznym wrzaca wode. W warunkach domowych mozna przyjac ze czajnik elektryczny
    ma sprawnosc 100%. Ilosc ciepla jaka wypromieniuje przez obudowe jest niewielka bo on
    szybko grzeje. A jak czajnik z polerowanej nierdzewki albo kwasowki to strat przez
    obudowe praktycznie nie ma.

  • 24. Data: 2019-08-14 00:38:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodek na podworzu maja ci co sie na wsiach pobudowali.

  • 25. Data: 2019-08-14 00:51:57
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Toaleta i łazienka w mieszkaniu to dla części Polaków nadal niedościgniony luksus.
    Według danych Głównego Urzędu Statystycznego najgorsze warunki sanitarno-techniczne
    mają mieszkania w regionie łódzkim i dolnośląskim. Lokatorzy zmuszeni są do
    korzystania ze wspólnej toalety w bramie czy wychodka na podwórku.

    Według danych GUS z 2010 roku około jedenaście procent mieszkań w Łodzi i regionie
    nie ma WC, czternaście procent wciąż nie jest wyposażona w łazienkę.

  • 26. Data: 2019-08-14 00:52:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wlasnie Kris podales wlasciwa skale oszczednosci. Jesli jest to zamyka sie w
    oszalamiajacych 2,73 miesiecznie. Wieksze oszczednosci sa jak sie nabedzie droga
    kupna czajnik elektryczny o pojemnosci 0,5 litra. W nim sie nie da nawet przez
    pomylke zagotowac dwoch litrow wody na jedna herbate.

  • 27. Data: 2019-08-14 01:06:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znam zawodowego kucharza. Ma w domu kuchnie na gaz ale piekarnik ma elektryczny.
    Spytalem go po co taka kombinacja i czy nie lepiej by bylo jak by mial indukcje.
    Odpowiedzial ze w gotowaniu i smarzeniu jest zawodowcem i jak tak ma jak ma to znaczy
    ze jest to najlepsza dostepna opcja. Mowil jeszcze ze bigos zeby byl bigosem to
    minimum 10 dni trzeba go robic a kotlety mielone maja sie prozyc co najmniej 5
    godzin. Jak kiedys uslyszal ze zaczalem robic jedzenie w wolnowarze to stwierdzil ze
    jest szansa ze na ludzi wyjde. Ale jak on zrobi kotleta mielonego to koniecznie
    widelcem trzeba go jesc bo jak by jesc reka to palce sie odgryzie.

  • 28. Data: 2019-08-14 01:14:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niestety jest tak jak napisales. Jak sie ze trzydziesci lat temu wprowadzalismy do
    mieszkania w ktorym caly czas mieszkamy to lazienke z kibelkiem i wanna mielismy
    tylko my na klatce schodowej. Nie bylo tynkow, podlogi w strasznym stanie ale sralem
    do wlasnego kibla i kapalem sie we wlasnej wannie. Za to sasiedzi mieli magnetowidy i
    srali we wspolnym kiblu. To ze ludzie nie maja lazienek i kibli wynika z tego ze chca
    zeby im je ktos zrobil.

  • 29. Data: 2019-08-14 01:22:18
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    A kto to napisał?
    ,,Wychodek na podworzu maja ci co sie na wsiach pobudowali ". Pierdolisz jak zawsze

  • 30. Data: 2019-08-14 01:32:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To byla odpowiedz na Twoje pierdolenie. Ja akurat mam lazienke 14m? z wanna 160cm w
    srodku. Jak na budownictwo wielorodzinne to unikat.