  • 11. Data: 2016-04-29 23:55:43
    Temat: Re: prąd
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chcesz zbawiac Swiat? Nie da sie. Sprawdz za kilka dni czy odchylka sie zmienilamczy
    jest taka sama. Nie wiem ale w moczu czuje ze zegarek w liczniku moze byc
    synchronizowany siecia. A ta dlugoczasowo ma byc stabilna. Znaczy sie ze jak w
    miesiacu mialo byc w niej iles pierdylionow okresow to po miesiacu ma ich byc tyle
    ile powinno byc plus chwilowa odchylka. Mam zegarek w kuchence mikrofalowej. On na
    bank jest synchronizowany siecia. Raz pokazuje dobrze, raz sie minute spieszy a innym
    razem pozni. Nie ma czegos takiego ze jak w jednym niesiacu spieszyl sie minute to w
    nastepnym dwie minuty a za pol roku szesc minut.