  • 21. Data: 2009-02-18 18:30:07
    Temat: Re: rainbow
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Lut, 19:20, Ra <a...@a...com> wrote:
> [...]
    l.googlegroups.com...

    > daj spok j przecie wida e chwilowo ma klapki na oczach
    > ja wog le nie kupi bym wodnego odkurzacza w a nie z powod w jw

    Oj durny ty i wy durne, co cud ludziska. Posługuję się odkurzaczem
    ponad 50 lat. Miałem tu taki normalny - piachy zbierał, ale kurz
    wylatywal drugą stroną. Miałem taki przemysłowy zbierał i wodę -
    trochę lepiej było. Wszystkie problemy z kurzem załatwił mi odkurzacz
    wodny - kurz był moją zmorą, bo bawiłem się fotografią.
    Idźcie dupki na szczaw, boć juz was nie można nauczyć niczego. Hołota.

  • 22. Data: 2009-02-18 18:49:21
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Panslavista pisze:
    > To masz niewyrobione zdanie - Hyla jest bardzo dobrą maszyną
    > (podobnie Rainbow), trzeba tylko nauczyć się z niej korzystać:
    > - Odkurza na sucho - jedynym filtrem jest woda tylko 4 litry więc nie
    > jest ciężka - ma podwozie do jakzd, ale można podnieść ją samą wyżej
    > np. do odkurzania półek, wierzchów szaf czy schodów.

    ekhem...
    4 litry wody + pewnie z 5kg sam odkurzacz to jakies 8-9kg calosc...
    Ty mowisz, ze to niewiele? :-)

    No wiec jako osoba ktora musi czasem odkurzacz podniesc i przeniesc
    kawalek (jak pewnie calkiem sporo osob w mieszkaniach i domach)
    oswiadczam ci, ze to calkiem sporo, zwlaszcza jezeli odkurzyc musi kobieta

    Sierp

  • 23. Data: 2009-02-18 20:20:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > ponad 50 lat

    w zwiazku z tym wiesz jak sie twoj problem nazywa?

    - analfabetyzm wtorny

  • 24. Data: 2009-02-18 20:37:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Nie musi być to Rainbow, może być Hyla - tez prawdziwe wodne
    > urządzenie do oczyszczania powietrza, aromaterapii, oczyszczania
    > pomieszczeń i prania dywanów, tapicerki domowej i samochodowej oraz
    > usuwania pasozytów żyjacych np. w pościeli i dywanach a których
    > odchody i resztki uczulają dzieci.

    jedyne co trzeba to dobre środki ochorny słuchu.

  • 25. Data: 2009-02-18 20:43:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    v39g2000yqm.googlegroups.com...

    > Wbrew takim mydłkom jak ty, zawsze wiem, co robię...
    > 90% takich zrezygnowało i szuka sobie wspólników w rezygnacji, aby
    > zagłuszyć jołopa w kiepale, który bąka: a było sobie kupić...

    cóż wyglądasz na takiego co kupuje takie barachło, leć do najbliższego
    centrum handlowego teraz można kupić takie super obciachowe fotele masujące.

  • 26. Data: 2009-02-18 20:45:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kane wrote:

> [...]
    > zapinam zbiornik, chowam odkurzacz
    >
    > Pewnie nie robie jakichs istotnych i czasochlonnych czynnosci - co
    > jeszcze sie robi (bo przeciez cos stwarza ten problem).
    >
    > Tytulem wyjasnienia: odkurzacz kupili 10 lat temu rodzice, moze i 15
    > lat temu - dawno. Dziala do dzis,
    > zepsula sie jakas rolka, naprawa 100zl. W tym czasie w domu pojawily
    > sie plytki i panele zamiast wszechobecnych dywanow wiec ostatnio
    > rainbow po prostu stoi ale te 10 czy 15 lat temu mialem okazje nie
    > raz odkurzac caly dom tym ustrojostwem. I nie pamietam kurde z czym
    > to byl ten problem - przypomnijcie mi ;)

    a ja kupiłem bezworkowca z filtrami i mam dwa w jednym. Ciche sprzątanie i
    lekki ładny okurzacz. Bo ten shit rainbow to ani ładny nie jest ani cichy

  • 27. Data: 2009-02-18 20:58:28
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Zreasumujmy - Rainbow jest bardzo dobry, ale bardzo drogi i ciężki, opłaca
    się go wykorzystywać do solidnego sprzątania, ale żeby np. zebrać rozsypaną
    łyżkę cukru, to juz nie bardzo

    T.

  • 28. Data: 2009-02-18 21:50:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > Zreasumujmy - Rainbow jest bardzo dobry, ale bardzo drogi i ciężki,
    i kurew... hałaśliwy

    > opłaca się go wykorzystywać do solidnego sprzątania, ale żeby np.
    > zebrać rozsypaną łyżkę cukru, to juz nie bardzo

    w sumie to w życiu bym tego szajsu nie kupił.

  • 29. Data: 2009-02-19 03:56:05
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Lut, 21:20, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:6e70f779-d3e9-4fe7-93f5-308328f3bddc@
    v19g2000yqn.googlegroups.com...

    > w zwiazku z tym wiesz jak sie twoj problem nazywa?

    To dobra cecha. Gorzej być trollem z GWna.

  • 30. Data: 2009-02-19 04:08:58
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Lut, 21:58, Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:
> [...]
    > się go wykorzystywać do solidnego sprzątania, ale żeby np. zebrać rozsypaną

    Hyla jest lekka i łatwa do podniesienia, cukier zebrać można bez
    specjalnych zachodów. Nie muszę wymieniać drogich filtrów, które nie
    zawsze można kupić - w Hyli jest mechaniczny separator oddzielający
    powietrze od wody z dużą skutecznością, a woda w kranie... Jedyne
    wydatki eksploatacyjne to energia elektryczna - tylko 800W co w
    porównaniu do reszty odkurzaczy Hyla jest energooszczędnym urządzeniem
    - niektóre z nich mają nawet trzy silniki o łącznej mocy 3kW.
    Drugi wydatek eksploatacyjny to 4 litry wody - przy regularnym
    odkurzaniu (wystarcza zazwyczaj na jeden dzień) to niewielki wydatek,
    zwłaszcza, że nie lezy ten brud w zbiorniku.
    Wiem, że któryś tu zachwalał centralny odkurzacz - dobra rzecz,
    tylko jak mu wciągnie pierścionek z diamentem o wartości
    przekraczającej cenę odkurzacza centralnego, a nie znajdzie go w
    zbiorniku? Jak długą rurę musi ciągnąć, aby odkurzyć duży pokój albo
    samochód na podjeździe?